Kundeservice
Kort
Spør den digitale assistenten din! Viss du ikkje får svaret du treng, koplar vi deg vidare til ein rådgjevar.
Kundeservice
Spør den digitale assistenten din! Viss du ikkje får svaret du treng, koplar vi deg vidare til ein rådgjevar.
Laster chat ...
Treng du nytt bankkort bestiller du det i mobilbanken eller nettbanken.
Her finn du ofte stilte spørsmål om kredittkort.
Du kan enkelt sjølv setje og endre regionsperre på korta din.
Har du oppdaga ukjente transaksjonar på kortet ditt? Her kan du reklamere.
Det tar 7–10 dagar. Vi gir beskjed på SMS når kortet blir sendt i posten.
Ja, både bankkort for barn og bankkort for ungdom kan brukast i utlandet i alle kortterminalar og minibankar som er merkte med Visa.
Det kan vere fleire årsaker til at kortet ditt ikkje fungerer:
Sjå også
Regionsperre forhindrar at kortet ditt kan bli brukt i ein del av verda du ikkje er i. Med regionsperre reduserer du risikoen for at nokon misbruker bankkortet ditt.
I nett- og mobilbanken kan du sperre kortet ditt for bruk i regionar du ikkje har tenkt å reise til i næraste framtid.
Ved netthandel med bankkort eller kredittkort vil du ofte bli bedt om å oppgi kortnummer, utløpsdato og CVV2-/CVC2-kode. Denne koden er ei talrekke på tre siffer som står på baksida av kortet ditt.
På nyare kort står det tydeleg forklart på baksida kva tre tal som er "security code" eller CVV.
Når ein handlar på nett vil ein bli spurt om kortnummer, utløpsdato og veldig ofte CVV2/CVC2-kode. CVV2/CVC2-koden er dei tre siste siffera som står i signaturfeltet på baksida av kortet. Viss kortet ditt ikkje har denne koden, kan du ikkje bruke kortet til netthandel.
På baksida av kortet står namnet til den som eig kortet og kontonummeret som kortet er tilknytta. I tillegg står det ein dato for kor lenge kortet er gyldig. I signaturfeltet på baksida kan det stå ein kode viss kortet er klargjort for netthandel.
Barnet kan signere kortet, men det har inga praktisk tyding for bruk av kortet.
Beløpsgrensa for varekjøp 1000 kroner i løpet av 4 dagerer , og for minibankuttak er det.
Det er inga øvre grense for kor mykje pengar som kan setjast inn på kortet.
Ja, bankkort for barn kan brukast til kontantuttak i butikk, men det er beløpsgrense på kortet. Maksbeløpet for kontantuttak og varekjøp i butikk er 1000 kroner i løpet av 4 dager.
Viss kortet ditt har komme til rette og du er sikker på at ingen andre har hatt tilgang til det, kan du fjerne sperra i mobilbanken din eller nettbank på oversiktssida for kort. Er du i tvil om nokon andre kan ha brukt kortet, anbefaler vi at du beheld sperra og heller bestiller deg eit nytt kort.
Bankkort Viss du ikkje har bestilt nytt kort, kan du oppheve sperra. Korta er då umiddelbart klart til bruk igjen. Har du bestilt nytt kort, kan du ikkje opne det gamle.
Kredittkort: Du kan oppheve sperra innan 48 timar etter at du sperra det. Etter dette vil nytt kort automatisk bli sendt til deg.
Har du ikkje mobilbank eller nettbank, eller kjem du deg ikkje inn der, kan du ringe oss på +47 57 82 97 00. Er du i utlandet, ringer du +47 57 82 97 00.
Betalar du ned alt du har lånt innan forfallsdato, kostar det deg ingenting. Viss du vel å utsetje å betale heile eller delar av kredittkortrekninga, blir det lagt til renter på lånet til summen er betalt ned.
Priseksempel ved utsett betaling:
Kvifor lønner det seg å betale i lokal valuta? Betaler du i norske kroner, veit du ikkje kva valutakurs du får på betalinga.
Du kan betale inn på kredittkortet når som helst, ikkje berre når du får faktura.
Mobilbanken. Vel kredittkortet ditt i oversiktsbildet. Trykk på knappen Val og deretter Innbetaling til kredittkort.
I nettbanken: Gå til kredittkortet ditt under menypunktet Kort. Klikk på Innbetaling til kredittkort.
Kredittkortet ditt har same kode som dei vanlege bankkorta dine hos oss. Har du LOfavør Mastercard, er PIN-koden den du valde då du bestilte kortet.
Viss du ikkje hugsar koden, finn du han under menypunktet Kort i mobilbanken din eller nettbank. Vel det aktuelle kortet, klikk på Val og deretter Vis PIN-kode.
Om det kostar noko som helst, avheng av om du tar ut pengane i Norge eller utlandet, og om du tar ut i lokal valuta eller ikkje:
Kontantuttak i utlandet som blir belasta i norske kroner blir prisa som kontantuttak i Norge, og kostar med andre ord 40 kr + 1 % av beløpet. Ta derfor alltid ut i lokal valuta, så slepp du gebyr frå oss.
Du kan ta ut inntil 20.000 kroner per veke, men vêr oppmerksam på at minibankar har ulike grenser for kva du maks kan ta ut.
Pass òg på at du blir belasta i lokal valuta og ikkje norske kroner. Då slepp du gebyr.
Sjå kva som gjeld for:
Med bankkort kan du ta ut [9.900 kroner i løpet av 7 dager] i minibankane våre. I tillegg kan du ta ut 10.000 kroner i løpet av 4 dager i minibankane til andre bankar.
Sjå kor mykje du kan ta ut i utlandet med bankkort
Her kan du sjå kva som gjeld for:
Viss ungdommen din ikkje har bankkort for barn frå før, kan du bestille bankkort for ungdom via knappen under. Med på kjøpet følger eigen sparekonto og mobilbanken Spink.
Nytt kort kjem i posten i løpet av 7-10 dagar.
Har barnet allereie bankkort for barn, er det ikkje nødvendig å bestille nytt. Korta blir oppdatert til bankkort for ungdom med moglegheit for netthandel når barnet fyller 13 år.
Aldersgrensa for kort med netthandel er 13 år. Saman med nytt kort får ungdommen også BankID, nettbank og mobilbank. Bankkort for ungdom kan bestillast av dei vaksne i nettbanken deira, eller ved oppmøte på kontor saman med ungdommen. Nytt kort kjem i posten i løpet av 7-10 dagar.
Dette gjer du sjølv i mobilbanken eller nettbanken under menypunktet Kort. Vel det aktuelle kortet, og trykk på Sperre kort.
Viss du ikkje får sperra kortet ditt her, kan du kontakte oss på +47 57 82 97 00. Er du i utlandet, ringer du +47 57 82 97 00.
Dette gjer du sjølv i mobilbanken eller nettbanken under menypunktet Kort. Vel det aktuelle kortet, og deretter Regionsperre.
Det kan vere fleire årsaker til at kortet ditt er sperra. Kontakt oss på telefon +47 57 82 97 00 så hjelper vi deg. Er du utanlands, ringer du +47 57 82 97 00.
PIN-koden til kortet ditt finn du under menypunktet Kort i mobilbanken eller nettbanken. Vel det aktuelle kortet, og trykk på Vise PIN.
Gjeld det PIN-kode på bankkort for barn eller bankkort for ungdom, må du kontakte banken for å få tilsendt koden.
Pengane kan då vere tapt. Ta kontakt med lokalbanken eller kundesenteret. Viss nokon finn avgløymde pengar og leverer dei inn i banken, vil vi undersøke kven som kan vere moglege eigarar.
På bankkortet er det beløpsgrense for uttak i minibank i utlandet på 15.000 kroner. I nokre land kan desse beløpsgrensene vere lågare. Ved varekjøp er den øvre grensa pengane du har på kontoen, men ikkje meir enn 100.000 kroner.
Sjå kva som gjeld for:
Viss minibanken er tom for enkelte seteltypar, vil du få ei tilråding om å taste eit anna beløp. Viss det vekentlege maksimumsbeløpet er nådd (vanlegvis 9.900 kr) må du vente i inntil 7 dagar før du kan ta ut meir kontantar, men du kan framleis bruke kortet ditt til å betale med. Ved spørsmål - ta kontakt med kundesenteret på telefon +47 57 82 97 00 eller +47 57 82 97 00 frå utlandet
Når du får rekninga på ditt Mastercard Ung må du betale minst 5 prosent av det du skuldar, og uansett minimum 300 kroner.
Viss du til dømes skuldar 10.000 kroner, må du betale minst 500 kroner. Skuldar du 1.000 kroner, må du altså framleis betale minstebeløpet på 300 kroner.
Hugs at viss du ikkje betalar heile rekninga, må du betale renter på resten av beløpet.
Ja, du kan betale fakturaer direkte frå kredittkortet.
Du kan også overføre pengane frå kredittkort til konto. Vêr oppmerksam på at reiseforsikringa i kredittkortet ikkje gjeld dersom du overfører pengar til konto for å betale ei reise.
Betalar du abonnementet med Mastercard Ung, får du 20 % rabatt (samla inntil 500 kroner per år) på desse streamingtenestene:
Eit reservert beløp er pengar som skal belastast kortet ditt, men som ikkje er trekt endå.
Når du brukar kortet ditt, blir ikkje pengane trekt med ein gong. Først sjekkar vi om det er dekning, og dersom det er det, blir beløpet reservert. Kor mykje du har disponibelt blir redusert med tilsvarande beløp, sjølv om saldoen framleis er uendra. Først når transaksjonen blir bokført neste virkedag, blir saldo oppdatert.
Vi anbefaler at du i alle fall betalar minstebeløpet på rekninga, så slepp du å få purregebyr.
Viss du ikkje kan betale minstebeløpet, ta kontakt, så finn vi ei løysing saman.
Betalingsforsikring for kredittkort hjelper deg å nedbetale 10 % av det du skylder i opptil 10 månadar dersom du blir arbeidsledig, sjuk eller utsett for ei ulykke. Ved kritisk sjukdom eller dødsfall blir uteståande gjeld på kortet sletta med inntil 150.000 kroner.
Forsikringa må kjøpast i løpet av dei 3 første månadane etter du har bestilt kredittkort. Dette gjer du enkelt i nett- og mobilbanken inne på kredittkortet ditt.
Betalingsforsikringa kostar 0,6 % av kortgjelda kvar månad. Du betaler berre dei månadane du har gjeld på kortet.
Forsikringa gjeld billettar til konsertar, sportsarrangement og opplevingsparkar som du har betalt for med LOfavør Mastercard. Billettforsikringa dekker billettkostnaden viss medlemmen blir forhindra frå å reise.
Billettforsikringa dekker inntil 5 billettar og gjeld i heile verda.
For å få rabatt på strøymetenester, må du betale abonnementa dine med Mastercard Ung-kortet ditt. Du får automatisk 20 % rabatt kvar gong du blir belasta, inntil 500 kroner per år. Rabatten gjeld både for film, musikk, seriar og podkastar.
Vi sender deg automatisk eit nytt kort ein og ein halv månad før utløpsdato, og anbefaler at du tar i bruk det nye kortet når du får det.
Dei fleste nettstader og abonnement som er knytte til kortnummeret blir oppdatert automatisk. Ta kontakt med oss dersom du ikkje ønsker at det skjer.
Eit vanleg bankkort kan du bruke så lenge det er pengar på konto. Kredittkortet er ikkje kopla til noko konto, men gir deg tilgang til ein ekstra sum du kan låne. Når du trekker kortet, låner du pengar, og det kan du gjere inntil grensa er nådd. Når du har betalt ned alt eller deler av summen, kan du igjen låne opptil grensa.
Du kan bestille nytt kort og endre adresse i mobilbank og nettbank.
I mobilbank klikkar du på meir, kort og bestill. Her kan du endre adresse, du kan også velje og sende til utlandet. I nettbanken klikkar du på kort og vel kort du vil bestille, og kan som i mobilbank endre adresse.
Om du har flytta permanent anbefaler vi at du tar kontakt med Folkeregisteret for å endre adresse slik at denne blir registrert i systema våre
Ja. Vel Overføre, og vel deretter kredittkortet ditt som stad du skal overføre frå.
Pengane blir tilgjengeleg på valt konto med ein gong du har overført.
Merk at tenesta kostar 25 kr + 1 % av beløpet.
I Norge er grensa [300.000] kroner i løpet av [4] dager for varekjøp med bankkort for ungdom, medan i utlandet er grensa 100.000. Hugs at enkelte kjøpestadar kan ha sett lågare grense.
Mikrokort er eit kontaktlaust bankkort som er på storleik med eit SIM-kort. Du kan feste det på klokkereima eller på eit armband, og enkelt ha med deg bankkortet overalt.
På bankkort for barn er beløpsgrensa for uttak i minibank i utlandet 1000 kroner i løpet av 4 dager. Ved
varekjøp er grensa 1000 kroner i løpet av 4 dager.
Gå inn på kortet i nett- eller mobilbanken, vel Fordelar og deretter Pengar tilbake. Trykk på knappen Overfør. Du vel då kva konto du vil overføre til, og kor mykje av bonusen du vil overføre.
Pengar tilbake gir deg 0,5 % cashback (bonus) kvar gong du betalar med SpareBank 1 Mastercard, opptil 1.500 kroner per år. I tillegg får du 5 % innskotsrente på opptent bonus. Du kan bruke dei oppsparte pengane til kva du vil, når du vil.
Du får 0,5 % cashback på alle varekjøp utan å tenke på kvar du handlar, kva lojalitetsprogram du er ein del av eller kva butikkar som er tilknytta kva bonusprogram.
Tenesta kostar 15 kroner i månaden
Pengar tilbake er berre éin av fordelene med SpareBank 1 Mastercard. Med kortet følger òg andre nyttige og lønnsamme tenester:
Ja, du som har aktivert tenesta Pengar tilbake får bonus på all handel med SpareBank 1 Mastercard, både i Norge, utlandet og på nett. Maks 1.500 kroner tilbake per kalenderår
Du får ikkje cashback på betalte renter og gebyr eller pengeoverføringar. Med pengeoverføring blir til dømes meint kontantuttak, overføring frå kort til konto, rekningsbetaling og vennebetaling med til dømes Vipps.
Pengane du får tilbake overførast til ein eigen bonuskonto. Bonuskontoen er knytt til kredittkortet, og saldoen finn du under kortet i mobil- og nettbanken. Vel Fordelar og deretter Pengar tilbake.
Saldoen på bonuskontoen blir oppdatert dagleg, og opptente bonusrenter blir berekna ved fakturering av ditt Mastercard.
Pengane kan når som helst overførast til ein av dine eigne kontoar.
Tilleggskort kan berre bestillast til andre personar enn deg sjølv.
Sjå Mastercard Extra viss du ønsker eit ekstra kredittkort til deg sjølv.
Du kan bestille til den du vil, til dømes ektefelle, sambuar, familie eller venner. Vedkommande må vere over 18 år.
Du vil ha oversikt over all bruk, både av ditt eige kort og tilleggskort. Den du har gitt tilleggskort til vil berre sjå sin eigen bruk.
Jepp! Alle fordelar du har aktivert på kredittkortet ditt får òg tilleggskortet, inkludert Pengar tilbake og forsikringar.
Nei, du kan ikkje velje konto sjølv. Når du slår på Pengar tilbake, får du ein eigen konto som er knytt til kredittkortet. Det er ingen vanleg bankkonto, men ein bonuskonto med 5 % innskotsrente. Saldoen på bonuskontoen blir oppdatert dagleg.
Når du får kredittkortrekninga, viser ho det totale beløpet du skuldar. Du er likevel ikkje nøydd til å betale alt med ein gong, men du må betale minstebeløpet. Viss du ikkje betalar heile rekninga, vil det kome renter på resten.
Du kan seie opp kredittkortet sjølv i nett- og mobilbanken viss du ikkje har uteståande beløp eller pengar til gode på kortet. Gå til kortet, trykk på Val og deretter Sei opp kortet. Elles kan du ringe oss på +47 57 82 97 00, så hjelper vi deg.
Hugs at du kan redusere kredittgrensa di sjølv i mobilbanken eller nettbanken.
Det kan ta 1–3 virkedagar før innbetalinga er registrert på kredittkortet ditt.
Dei fleste butikkar støttar no kontaktlaus betaling. Sjå etter betalingsterminalar med symbolet for kontaktlaus betaling.
Då skal kortet ha symbolet for kontaktlaus betaling på framsida.
Kontaktlaus betaling følger internasjonale standardar og strenge sikkerheitskrav. Du kan betale for beløp inntil 500 kroner per varekjøp. Ved jamne mellomrom blir du bedt om å taste PIN-koden din for å stadfeste at du er riktig eigar av kortet. For beløp over 500 kroner må du alltid bruke PIN-kode, men du slepp å sette inn kortet i terminalen.
Har du betalt minst 50 % av transportkostnadene for reisa med ditt SpareBank 1 Mastercard, har du reise- og avbestillingforsikring inkludert på reisa. Forsikringa kan dekke mellom anna
Har du betalt meir enn halvparten av reisekostnadene med kredittkortet, kan du nytte reiseforsikringa til kortet viss eit uhell skulle oppstå. Her finn du kontaktinformasjon:
Akutt hjelp: Bruk vår døgnopne alarmsentral
Ved akutt sjukdom, alvorlege ulykker, behov for heimtransport o.l. kontaktar du SOS International:
Mindre hendingar
Lån utan sikkerheit eller lån utan pant er lån der banken ikkje tar pant i bustaden din eller andre ting du eig som sikkerheit for lånet. Dette gir høgare risiko for banken, noko som er grunnen til at usikra lån som forbrukslån og kredittkort òg har høgare rente enn til dømes bustadlån og billån.
I nett- og mobilbanken kan du sjølv justere kredittgrensa etter behov. Gå inn på kredittkortet, trykk på Val og deretter Endre kredittgrense. Du kan alltid redusere kredittgrensa di. Hvis du har behov for å auke den, må du fylle ut ein kjapp søknad, og så sjekkar vi om vi kan tilby deg auka kreditt. Kreditten blir tilgjengeleg så fort søknaden er godkjent.
Utlånsforskrifta avgrensar for kor mykje lån du kan ta opp, blant anna basert på kor mykje gjeld du har frå før. Her reknast heile kredittramma på kortet ditt som gjeld, anten du har brukt av den eller ikkje. Derfor kan det vere lurt å passe på at du ikkje har høgare kredittgrenser enn du treng, særleg viss du til dømes planlegg å kjøpe bustad. Hugs då spesielt på kredittkort du har liggjande, men aldri brukar.
PS! Har du kredittkort fleire stader og ikkje oversikt over kva kredittgrense du har på dei ulike korta? Sjekk artikkelen Sjå alle kredittkorta dine og forbrukslån i mobilbanken, så har du full oversikt på under fem minutt.
Når du brukar eit kredittkort, lånar du pengar av banken. Kredittgrensa di, eller kortet si kredittramme, er det maksimale beløpet du totalt kan låne før du må betale tilbake. Når kredittramma er «brukt opp», kan du ikkje bruke kredittkortet igjen før du har betalt inn på kredittkortet.
Kvar gong du betalar med kredittkortet, brukar du altså av kredittramma. Når du betalar ned heile eller delar av gjelda, anten via kredittkortfakturaen eller ved at du betalar inn ekstra i nett- eller mobilbanken, blir summen du betalar inn igjen tilgjengeleg for bruk.
Har for eksempel kortet ditt ei kredittramme på 20.000 kroner, og du brukar 10.000 kroner, har du 10.000 kroner igjen av kredittramma. Betalar du så inn 5.000 kroner, aukar den tilgjengelege kreditten din til 15.000 kroner.
Kor høg kredittgrense du kan få, avheng av ting som inntekt, betalingshistorikk og kor mykje gjeld du har frå før.
Sjå også
Når du betalar med kredittkortet, lånar du pengar av banken, men du må ikkje betale renter på dette lånet med ein gong. Kvar månad får du ei rekning frå oss på alt du har lånt og ikkje har betalt tilbake enno – altså det folk som jobbar i bank kan finne på å kalle uteståande balanse eller nytta kreditt. Kredittkortrekninga inkluderer med andre ord all kortbruken fram til datoen vi sender fakturaen.
Betalar du heile kredittkortrekninga før den forfell, slepp du å betale renter. Gjelda du eventuelt ikkje betalar ned til forfall, og som det derfor byrjar å løpe renter på, kallar vi renteberande balanse.
Vidare bruk av kredittkortet blir å betrakte som nye lån, som du ikkje må betale renter på før etter forfallsdato på neste rekning. Denne uteståande balansen kallast ikkje-renteberande balanse. Samtidig samlar det seg opp renter på det du måtte ha att av kredittkortgjeld frå tidlegare. Det er derfor vi skil mellom renteberande og ikkje-renteberande balanse. Begge delar går av kredittramma på kortet, men det er altså berre den renteberande balansen du betalar renter på.
Sjå også
Ja. Når du installerer og tar i bruk Google Pay, aksepterer du Googles brukarvilkår. Du samtykker då også til å dele transaksjonsdata med Google for betalingar som er utførte med Google Pay.
Dersom du ikkje ønsker dette, må du fjerne betalingskorta du har lagt inn i Google Pay.
Alle bankkort og kredittkort frå SpareBank 1 kan leggast til i Google Pay.
Viss du har mista mobiltelefonen din, anbefaler vi deg å kontakte kundeservice slik at vi kan sperre det digitale kortet knytt til Google Pay. Du vil framleis kunne bruke det fysiske kortet som vanleg.
Ta kontakt med oss på +47 57 82 97 00, eller +47 57 82 97 00 viss du er i utlandet.
Utsett for svindel? Har du opplevd feil eller ukjente transaksjonar på konto, kredittkortet eller bankkortet ditt, eller blitt belasta for ei vare som du ikkje har fått? Då kan du få tilbake pengane dine med ein reklamasjon.
Du treng ein Samsung mobil eller klokke med støtte for NFC betaling og Samsung Wallet. Du må ha Samsung Wallet installert og eit kreditt- eller debetkort lagt inn i Samsung Pay.
SpareBank 1 si vurdering er at Google Pay er trygt å bruke.
Ved betaling må du regelmessig stadfeste med fingeravtrykk, ansiktsgjenkjenning eller pin-kode. I tillegg, fordi kortnummeret ditt er erstatta av eit såkalla token, blir betalinga gjennomført utan at kortnummer, utløpsdato og CVV2-kode blir delt.
Det kan vere ulike grunnar til at du ikkje får betalt med Google Pay. Prøv følgjande:
Om du har ei ukjend betaling eller transaksjon med Google Pay, kan du opprette ei reklamasjonssak.
For å bruke Google Pay treng mobilen eller nettbrettet NFC-støtte (støtte for kontaktlaus betaling) og versjon 5.0 eller høgare av operativsystemet Android.
Du kan også bruke klokke som støttar Google Pay.
Det er viktig at du sperrar kortet så snart som mogleg dersom du har mista kortet.
Du kan også ringe oss på +47 57 82 97 00.
Dersom du treng pengar, kan du kontakte partnaren vår Nets på telefonnummer 815 00 500, tasteval 1. Nødkontantar kan du som regel få i løpet av 24 timar.
Det kan vere fleire årsaker til dette. Ta kontakt med Kundesenteret på +47 57 82 97 00 for hjelp.
Ja. Maksgrensa i utlandet per fire dagar er 1.000 kroner for varekjøp og minibankuttak samla.
Du kan bestille nytt kort i mobilbanken din eller nettbank. Vel Kort og deretter Erstatte øydelagt kort. Prisen for å erstatte øydelagt eller mista kort er 300 kroner. Du vil få kortet i posten etter ca. ei veke.
Har du ikkje mobilbank eller nettbank, eller kjem du deg ikkje inn der, kan du kontakte oss på +47 57 82 97 00. Er du i utlandet, ringer du +47 57 82 97 00.
Ta kontakt med banken eller Kundesenteret så skal vi hjelpe deg. Ring kundesenteret på telefon +47 57 82 97 00 eller +47 57 82 97 00 frå utlandet
Den som disponerer kontoen må bestille kortet sjølv, men først må du som eig kontoen opne for det.
I mobil- eller nettbanken går du til Kort og valet Gå til kontodeling. Finn kontoen du ønsker disponenten skal bestille kort på, og huk av for «Kan bestille bankkort». Når dette er på plass, kan den som disponerer kontoen sjølv bestille kort ved å følge denne linken:
Samsung Pay lagrar dine 10 siste kjøp på mobilen, men lagrar ikkje transaksjonsdata utover dette.
Apple har no komme til semje med EU om å opne for andre digitale lommebøker på iPhone, noko som er veldig gode nyheiter. Det sikrar ein rettferdig konkurranse og kunden får fridom til å velje. Vi vurderer å tilby Apple Pay til SpareBank 1 sine kundar, no som Apple opnar opp. Førebels kan vi ikkje seie noko om når det eventuelt vil skje.
Vi jobbar òg for å sikre at du kan bruke Vipps til å betale på terminalar innan få månader, på same måte som med Apple Pay.
Du kan legge til bankkorta og kredittkorta dine frå Sparebank 1 i Samsung Wallet og betale med Samsung Pay.
Det kan vere ulike grunnar til at du ikkje får betalt med Samsung Pay. Vi har følgjande tips du kan prøve.
Vi anbefaler at du sikrar mobilen din/nettbrett med kode, då vil sannsynet for misbruk bli avgrensa.
Viss du har mista mobilen din anbefaler vi deg å kontakte kundeservice slik at vi kan sperre det digitale kortet knytt til Samsung Pay. Du vil framleis kunne bruke det fysiske kortet som vanleg.
Ta kontakt med oss på +47 57 82 97 00 eller +47 57 82 97 00 viss du er i utlandet.
SpareBank 1 si vurdering er at Samsung Pay er trygt å bruke. Når du betalar må eininga regelmessig låsast opp med fingeravtrykk, ansiksgjennkjenning eller pin-kode. Kortnummeret ditt er erstatta av ein såkalla token, noko som gjer at betalinga blir gjennomført utan at kortnummer, utløpsdato og CVV2-kode blir delt.
Viss du har ei ukjend betaling eller transaksjon med Samsung Pay, kan du opprette ei reklamasjonssak.
Alle kort som er tilknytt kontoen fører til mikrosparing.