Det kan vere fleire årsaker til at kortet ditt ikkje fungerer:
- Du må aktivere nytt kort før det kan brukast til netthandel
Har du fått nytt kort og skal handla på nett? Då må du aktivere kortet først. Dette gjer du enten med å bruke kortet i butikkterminal og taste inn PIN, eller du kan aktivere kortet i mobilbanken eller nettbanken under menyvalet Kort.
- Kortet ditt kan vere slite eller øydelagt
Bestill nytt i mobil- eller nettbanken eller kontakt oss.
- Du kan ha overstige uttaksgrensa på kortet
Det er avgrensingar for uttak i minibank:
Bankkort
Bankkort for ungdom
Bankkort for barn
- Har du gløymt PIN-koden?
Har du tasta feil PIN-kode 3 gongar blir kortet ditt sperra. Då kan du hente PIN-koden din i mobilbanken eller nettbanken. PIN-sperren blir oppheva automatisk etterfølgjande natt.
- Har du aktivert regionsperre?
Er du i utlandet, kan det vere regionsperra som gjer at du ikkje får brukt kortet ditt. Viss dette er tilfelle skal du ha fått ein SMS om at kortet er prøvd brukt i utlandet. Regionsperra kan du oppheve i mobilbanken.
Sjå også