Det er viktig at du er fornøgd med å vere kunde hos
oss. Viss noko ikkje er som det skal, set vi pris på at du fortel det til oss.
Kundeklager
Slik går du fram for å klage:
Er det noko du ikkje er fornøgd med, kan du ringe oss. Då prøvar vi å ordne opp i det med ein gong.
Gjeld det banktenester? Ta kontakt med rådgjevaren din i banken, eller den lokale banksjefen din. Finn kontor og rådgjevar.
Gjeld det forsikringstenester? Ring oss på 915 02300. Du treff oss på kvardagar frå 08 til 16.
Gjeld det pensjon? Ring oss på 21 02 50 50. Du treff oss på kvardagar frå 08 til 16.
Er du ikkje fornøgd etter å ha snakke med oss, kan du henvende deg til klageservicen vår.
Gjeld klagen banktenester?
Gjeld klagen forsikringstenester?
Gjeld klagen pensjonstenester?
Om du opplever at klagen ikkje blir løyst av SpareBank 1 Sogn og Fjordane kan du kontakte Finansklagenemda.
Finansklagenemda er det uavhengige klageorganet i bransjen som behandlar tvistar mellom mellom anna bankar, forsikringsselskap og kundane deira.
Finansklagenemda
Postboks 53, Skøyen
0212 Oslo
Tlf: 23 13 19 60
Klage på andre tenester
-
Er du ikkje fornøgd med EiendomsMegler 1 sine tenester? Les kva du må gjere her.
Kontaktinfo til Reklamasjonsnemnda for Eiendomsmeglingstjenester
tlf 22 12 90 90 (12:30 - 15:00)
Parkveien 55
0256 Osloe-post: post@eiendomsmeglingsnemnda.no
-
Ønsker du å sende ei klage til SpareBank 1 Forvaltning? Les korleis du går fram her.
Kontaktinfo til Finansklagenemda
Dersom du opplever at klagen ikkje kan løysast av SpareBank 1 Forvaltning kan du kontakte Finansklagenemda.
Tlf: 23 13 19 60
Askekroken 11
0277 Oslo