Ønsker du å flytte alt til oss, eller treng du berre å registrere deg for å disponere ein konto – eller kanskje noko midt i mellom? Dette fiksar du raskt og enkelt her.
I Norges mest personlege mobilbank kan du bestille alt du treng av kort og kontoar. Det er også enkelt å starte sparing, bestille forsikring og søke om lån, rett i appen!
Vent med å avslutte og flytte kundeforholdet i noverande bank til du har fått nye kort frå oss så slepp du å vere utan kort, mobilbank og nettbank i overgangsperioden. Merk at viss du skal seie opp kundeforholdet i banken du har BankID hos, er det viktig at du først bestiller ny BankID hos oss.
I mobilbanken eller nettbanken kan du enkelt flytte Avtalegiroane dine frå gammal bank til oss.
Vi hjelper deg med å avslutte og flytte kontoane dine, og avslutte og flytte BSU viss du har det. Hugs å gi beskjed om det nye kontonummeret ditt til arbeidsgjevar og andre som overfører pengar til deg.
For å få BankID hos oss må du komme innom eit av kontora våre med legitimasjon. Gyldig legitimasjon for å få BankID er norsk pass, reisebevis eller norsk nasjonalt ID-kort . Dersom du ikkje kan møte opp i banken, ta kontakt på +47 57 82 97 00.
Mobilbank, nettbank og nye kontoar blir tilgjengeleg umiddelbart.
Har du bestillt bankkort eller kredittkort, kjem dei i posten etter ca. 7 virkedagar. Hugs namn på postkassa.
eFakturaene dine kjem automatisk opp i mobilbanken og nettbanken.
Ønsker du å flytte Avtalegiroane dine til oss, gjer du dette raskt og enkelt i mobilbanken eller nettbanken.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}