Sperre kort

Har du mista kortet eller trur andre kan ha fått tak i koden? Då sperrar du kortet raskt og enkelt i mobilbanken eller nettbanken din. 

Slik sperrar du bankkort og kredittkort

  1. Logg inn i mobilbanken eller nettbanken.
  2. I mobilbanken trykker du på Meir og deretter på menypunktet Kort. I nettbanken trykker du på menypunktet for Kort øvst i skjermbildet.
  3. Vel så det kortet du vil sperre og skyv på brytaren Sperre kort.

Har du barn som har Bankkort for barn eller Bankkort for ungdom sperrar du òg desse korta i mobilbanken eller nettbanken din. 

sperre kort. illustrasjon

Er kortet ditt misbrukt?

Blir du utsett for svindel, ikkje får ei vare du har betalt for, eller oppdagar ein transaksjon som ikkje stemmer, må du sperre kortet og melde saka til politiet.

For å få pengane tilbake registrerer du ei klage. Dette heiter å sende inn ein reklamasjon og du gjer det enkelt i mobilbanken eller nettbanken.  Du følger same framgangsmåte som å sperre kort, men vel Reklamasjon i menyen.

Sjå rettleiing for kortreklamasjon.

Gjeld reklamasjonen Bankkort for barn eller Bankkort for ungdom, eller får du ikkje meldt inn klagen i din mobilbank eller nettbank? Ta kontakt med oss på 57 82 97 00 eller +47 57 82 97 00 viss du er i utlandet. 

 

Er kontoen din misbrukt?

Har du oppdaga ei mistenkeleg overføring på kontoen din utan å bruke kort? Då må du umiddelbart ta kontakt med oss for å få sperra kontoen og BankID. 

Les meir om reklamasjon på kortbetaling

 

 


Funne igjen kort - opne sperra kort?

Viss du ikkje bestilte nytt kort då du sperra det, kan du opne kortet ditt igjen her.

Gjeld det kredittkortet ditt, har du moglegheit til å fjerne sperra innanfor 48 timar etter at det blei sperra. Etter dette vil nytt kort automatisk bli laga og sendt til deg.

Kjem du ikkje inn i nettbanken eller mobilbanken for å sperre kortet, kan du ringe oss på 57 82 97 00 for hjelp.


{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }