Treng du å avbestille ein planlagt ferie? Du er dekka både av vanleg heilårs reiseforsikring og reiseforsikringen du har gjennom MasterCardet ditt.
Avbestillingsforsikring
Hva dekker avbestillingsforsikringen?
Avbestillingsforsikringen gir deg pengane tilbake hvis du treng å avbestille ein reise på grunn av uforutsette hendingar. Du får tilbake heile summen du har betalt for reisen. Det er ingen eigenandel.
Du er dekka viss avbestillinga skuldast:
- Du, reiseledsager eller næraste familie rammas av alvorleg akutt sjukdom, ulykke eller dødsfall.
- Brann, innbrot eller vannskaade som krev at du må vere til stades.
- At reisen er i strid med UDs reiseråd. Forholdet må ha oppstått mindre enn 72 timar før planlagd avreise.
Du får refundert pengane for:
- Reisen og opphaldet
- Utflukter og arrangement
- Dyrepensjonat (hund/katt) når du må avbestille reisen
For detaljar og forsikringssummar, sjå vilkår
Avbestilling utan grunn
Hvis du skal bruke reiseforsikring for å avbestille ein reise må du ta kontakt med oss og oppgi ein grunn for avbestillinga. Dersom du ikkje har ein gyldig grunn for avbestillinga, får du ikkje pengar igjen frå reiseforsikringa.
I nokre tilfelle kan det hende at selskapet du kjøpte reisa av, kan gi deg pengane tilbake. Då må du ta direkte kontakt med flyselskapet, hotellet, reisebyrået o.l.
Avbestillingsbeskyttelse
Dersom du kjøper avbestillingsbeskyttelse saman med flybillettane, hotellrommet eller liknande får du som regel berre igjen pengane dersom du blir sjuk. Dette er du alt dekt for dersom du har reiseforsikring, og du endar opp med å vere dobbeltforsikra.
Avbestillingsforsikring vilkår
Vilkår
Her kan du laste ned vilkåra som gjeld viss du kjøper forsikring i dag.
Har du forsikring hos oss frå før, må du logge inn og sjekke vilkåra som gjeld for deg.
Hendingar som kan påverka reisa di
Vi har samla nokre spørsmål og svar om kva reiseforsikring dekker og ikkje dekker når det skjer ekstraordinære hendingar som kan påverke reisen din.
Treng du å avbestille en reise?
Kva lurer andre på?
Kva dekker avbestillingsforsikringa?
Avbestillingsforsikring er ei dekning du har gjennom heilårs reiseforsikringa di eller reiseforsikringa du har gjennom kredittkortet ditt. Avbestillingsforsikringa gir deg pengane tilbake viss du treng å avbestille ei reise på grunn av uventa hendingar.
Du er dekt viss avbestillinga skuldast:
- Du, reiseledsager, næraste familie eller nøkkelperson i reisefølgje blir råka av alvorleg akutt sjukdom, ulykke eller dødsfall.
- Brann, innbrot eller vannskade som krev at du må vere til stades.
- At reisa er i strid med reiseråd frå Utenriksdepartementet. Reisa må ha blitt bestilt før UD gav ut reiseråd.
Du får refundert pengar for:
- Reisa og opphaldet.
- Utflukter og arrangement.
- Dyrepensjonat (hund/katt) når du må avbestille reisa.
Slik bruker du avbestillingsforsikringa:
- Avbestilling av reise, hotell og andre reservasjonar
Kontakt flyselskapet, hotellet, reisebyrået eller der du har gjort reservasjonen, og avbestill. Ta vare på stadfesting for eventuelle avbestillingsgebyr du må betale. Sjekk om reiseselskapet dekker noko ved avbestilling. - Be om legeerklæring og annan dokumentasjon
Skuldast avbestillinga eigen sjukdom, skaff ei legeerklæring som stadfestar dette. Viss det skuldast annan sjukdom i familien, barn eller nøkkelperson i reisefølge, få ein stadfesting på dette.
Viss avbestillinga skuldast andre årsaker enn sjukdom, som for eksempel branntilløp, ulykker og skadar, ta vare på alt som forklarar kvifor reisa måtte avbestillast. - Meld ifrå til Fremtind
Fremtind utbetalar vanlegvis erstatninga raskt til kontoen din.
Har du reiseforsikring (eller betalt billetten med kredittkortet ditt) og du er nøydd til å avbestille ein reise, kan du få refundert billettane for arrangement (utflukt, konsert, show, aktivitetsskule og liknande) i samband med reisa. For eksempel om du må avbestille flybillettar til ein stad der du òg har kjøpt billettar til ein konsert.
Billettforsikringa i reiseforsikringa dekker ubenytta og førehandsbetalte billettar viss du skal på ein reise og avbestillinga skuldast anten:
- Du, reisefølget eller næraste familie rammast av alvorleg akutt sjukdom, ulukke eller dødsfall.
- Brann, innbrot eller vasskade som krev at du må vere til stades.
- At reisa er i strid med reiseråd frå Utenriksdepartementet. Forholdet må ha inntrådt mindre enn 72 timar før planlagd avreise.
Har du billettar du ikkje får nytta?
Du må sjølv avbestille billettane og undersøke om du får noko refundert hos aktøren, før du melder sak til oss. Du er ikkje dekka for avbestilling av billettar til arrangement dersom ikkje arrangementet er i forbindelse med ei reise som òg må avbestillast.
Viss bagasjen din er meir enn 4 timar forseinka ved utreise, får du erstatning. Er du på jobbreise vert nødvendige utgifter dekka uansett kor kort tid bagasjen er forseinka. Forseinka bagasje ved heimreise er ikkje dekka av reiseforsikring.
Dette skal du gjere viss bagasjen din er forseinka ved utreise:
1: Meld frå til flyselskapet
- Oppsøk skranken til flyselskapet for å melde ifrå.
- Få ein stadfesting på forseinkinga – ein såkalla PIR-rapport.
2: Kjøp det du treng
Blir bagasjen meir enn fire timar forseinka etter ankomst, kan du handle det nødvendige av klede og toalettsaker for inntil 5.000 kroner per person. Gjeld berre ved utreise. Vi dekkar ikkje utgifter til ting du kjøper etter at bagasjen er tilbake. Dette dekkar òg eventuell leige av nødvendig barnevogn/sykkel/ski eller anna sportsutstyr.
Hugs å ta vare på kvitteringane og bagasjetaggen.
3: Kontakt forsikringsselskapet
Meld saka til Fremtind Forsikring for erstatning, innan 1 år frå hendinga. Du kan alltid ringe viss du treng praktisk og umiddelbar hjelp – (+47 915) 02300.
Sjå også
Når avgangen er forseinka
- Ta kontakt med transportselskapet – dei kan ofte hjelpe deg der og då.
- Ta vare på kvitteringar på utlegg, billettar og stadfesting på forseinka transport.
- Du treng ikkje å melde hendinga til forsikringsselskapet før
du kjem heim.
Når eg kjem for seint til transporten
- Ta kontakt med fly, tog- eller busselskapet som er årsaka til at du ikkje rakk fram, og be om ei stadfesting på forseinkinga.
- Ta vare på kvitteringar for utlegg, billettar og stadfesting på forseinka transport.
- Kontakt forsikringsselskapet for erstatning når du kjem heim eller viss du treng hjelp.
Viss forseinkinga medfører ei ekstra overnatting eller ekstra reiseutgifter – kan du få dette dekka av forsikringsselskapet.
Har du all nødvendig dokumentasjon tilgjengeleg når du meldar sak til forsikringsselskapet, vil dei ofte avklare saken direkte.
Sjå også
Skadar på bilen dekkjast av bilforsikringen som utleigeselskapet har på bilen. Ved tjuveri eller skade på leigebilen, blir du som regel bedt om å betale ein eigenandel til leigebilselskapet. Denne eigenandelen dekkjer reiseforsikringa di. Det betalar sjølv ingen eigenandel ved bruk av heilårs reiseforsikringa.
Så viss du har vår reiseforsikring kan du alltid takke nei til eigenandelsforsikring hos bilutleigeselskapet når du leiger bil i utlandet. Eigenandelsforsikringen gjeld også her i Noreg, så lenge det ikkje gjeld:
- Eigenandel ved skade på heilårsleigd bil, leasingbil eller bil via bilpool.
- Leigebil leigd i samband med flytting eller heimkøyring av varer.
- Leigebil du har som følgje av at eigen bil er på verkstad.
Les meir om forsikring og leigebil.
Hva gjer eg ved uhell med bilen i utlandet?
Kva forsikring gjeld i utlandet?
- Eigen bil: Bilforsikringen vår gjeld også på reise i utlandet.
- Leigebil: Her gjeld utleigeselskapet sin forsikring. Følg godt med når du inngår leigekontrakten. Har du reiseforsikring har du eigenandelsforsikring på leigebilen hvis det skulle skje noko.
Hva gjer eg ved tjuveri og innbrot i utlandet?
- Anmeld tjuveri, innbrot og hærverk på ein politistasjon.
- Noter ned namn og telefonnummer på eventuelle vitner.
- Dokumenter det som har skjedd, kva som er stjålet og kor det skjedde.
- Eigen bil: Innbrudd og tjuveri frå eigen bil meldast til oss. Kontakt oss gjerne for praktisk og umiddelbar hjelp, elles kan du vente til du kjem heim.
- Leigebil: Ring nummeret som er oppgitt i leigekontrakten. For skade på leigebil gjeld forsikringen som følgjer bilen. Eigenandelen dekkjast gjennom reiseforsikringa. Private gjenstandar dekkjast også av reiseforsikringa.
Veghjelp i utlandet
- Eigen bil: Vi hjelper deg med veihjelp uansett kvar du er i Europa.
- Leigebil: Ring nummeret du har fått oppgitt i leigekontrakten.
Blant Norges beste på skadeoppgjer
*Tusen takk til alle våre kundar! Vi blei kundefavoritt 2023 og er samla sett blant Norge sine beste på skadeoppgjer ifølge Bytt.no. Vårt forsikringsselskap Fremtind kjem best ut på både skadeoppgjer, kundeservice og kundetilfredsheit for ei rekke forsikringar, blant 21 andre forsikringsselskap.
Les om våre best i test utmerkingar