Kva kan vi hjelpe deg med?
Sjekk først om chatboten har svaret. Viss den ikkje kan hjelpe deg, koplar vi deg raskt vidare til ein rådgjevar.
Lenger ned på sida finn du òg nyttige tema som kan hjelpe deg vidare.
Laster chat ...
Problem med innlogging eller passord?
Mista kortet? Slik kan du sperre det raskt.
Sjå oversikt over alt du kan bestille på nett.
Signer avtalar og dokument frå oss.
Akkurat no lurer nokon på...
Har du tasta inn feil BankID-passord for mange gonger, eller BankID er sperra av andre årsaker, må du kontakte oss på 57 82 97 00 for å få opna BankID igjen.
Har du berre gløymt passordet, og BankID ikkje er sperra, kan du bestille nytt passord i BankID-appen.
Sjå også:
Sperre kort
Sperre BankID
Gløymt BankID passord?
Det kan vere fleire årsaker til at BankID-appen ikkje fungerer. Her er nokre feilsituasjonar som kan oppstå, sjekk om rettleiinga kan hjelpe:
Appen gir null respons etter at eg har fylt inn fødselsnummer
Då har du mest sannsynleg slått av varslingar på mobilen din. Opne BankID-appen og slå på varslingar ved å trykke på meldinga som ligg på heim-skjermen. Då får du ein snarveg inn i appen kvar gong du skal godkjenne ein førespurnad.
Eg får ikkje app som eit alternativ ved innlogging
Du må velje BankID, og ikkje BankID på mobil, når du skal logge inn med app. Når du loggar inn første gong med app, velg du app som metode: klikk på "Velg anna BankID" under feltet for eingongskode. Så vel du ønska kodeapp i lista, trykker deg vidare og følger instruksjonane på mobilen din.
Eg får ikkje opp pushmeldingar frå BankID-appen på Apple-mobilen/nettbrettet kva er feil?
Dersom du ikkje får opp pushmeldingar frå BankID-appen, må du først sjekke om du har skrudd på varslingar på mobilen eller nettbrettet du bruker. Dette blir gjort i innstillingane på telefonen eller nettbrettet. Dersom du har skrudd på varslingar, men framleis ikkje får pushvarslingar frå BankID-appen når du loggar inn, bør du sjekke om du har aktivert fokusmodus som «Ikkje forstyrr». I innstillingane kan du velje kva appar denne modusen ikkje skal gjelde for.
Eg klarte ikkje trykke på pushvarselet, kva gjer eg?
Dersom du ikkje fekk trykt på pushvarselet frå BankID-appen når du skulle gjere ein innlogging, kan du gå inn i appen for å godkjenne innlogginga. Deretter må du gå tilbake til brukarstaden der du gjorde innlogginga, for å taste inn BankID-passordet ditt.
Eg prøver å gjere ei innlogging med BankID-appen, men han blir ståande og rulle?
Viss du prøver å logge inn med BankID-appen og den blir ståande å rulle utan at noko skjer, har du mest sannsynleg ikkje fått trykt på pushvarselet som kom opp. Då kan du manuelt gå inn i BankID-appen for å bekrefte at det er du som prøver å logge inn.
Kva gjer eg viss BankID-appen blir sperra etter for mange forsøk på innlogging?
Viss BankID-appen er sperra etter for mange forsøk på innlogging må du kontakte oss på 57 82 97 00 for å låse opp BankID-appen igjen. Det hjelper ikkje å aktivere appen på nytt.
Fann du ikkje hjelp?
På bankid.no kan du finne endå fleire detaljar viss du har problem med BankID-appen.
Kva innloggingsmetode bruker du?
Eg bruker kodebrikke
Problem: Viss du tastar inn feil kode for mange gonger, blir kodebrikka sperra.
Løysing:Ring oss på 57 82 97 00 så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikka viser ingen tal på skjermen, eller den viser ein dato.
Bestill ny kodebrikke.
NB: Det kan ta opp til 10 dagar før du får ny kodebrikke. Viss du lastar ned BankID-appen får du tilgong med ein gong.
Eg bruker både BankID-appen og kodebrikke
Har du både BankID-app og kodebrikke, og det feilar ved innlogging kan du prøve følgande:
Viss du ønsker å bruke både kodebrikke og app:
Det er ikkje lenger mogleg å nytte både BankID-appen med biometri og kodebrikke på grunn av tryggleik. Har du biometri aktivert må du:
- Avinstaller BankID-appen.
- Installer BankID-appen på nytt.
- Når du set opp appen igjen, ikke aktiver "Raskare BankID" (biometri). Det kan til info ta opp mot 15 minutt før ein får sett opp BankID-appen på ny utan biometri.
Viss du ønsker å berre bruke kodebrikke:
- Opne BankID-appen og gå til Heim.
- Gå til Innstillingar.
- Trykk på Nullstill app.
Får du feilmelding?
Viss du får ei feilmelding som startar med BID (BID er ei forkorting for BankID), så har desse feilmeldingane med BankID å gjere. Sjå kva feilmeldingane betyr og kva som kan vere løysinga.
Oppdater nettlesaren din
Vi anbefaler å bruke siste versjon av nettlesaren din. Sjekk om du har siste oppdaterte versjon.
Tips! Viss du får problem i éin nettlesar, kan det fungere å prøve ein annan nettlesar. Til dømes: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, eller Safari for Mac OS.
Skal du i banken?
Då kan det vere lurt å avtale møte på førehand.
Kom i kontakt med oss
Sjå kontora våre og opningstider til kundesenteret
For deg som allereie er kunde hos oss, kan du avtale møte med rådgjevaren din her
Er du nysgjerrig på oss som bank, kan du avtale møte med ein av oss her
Skal du ringe oss?
I periodar er det mange som vil snakke med oss, spesielt mellom klokka 10-15. Ringer du før klokka 10 eller etter klokka 15, får du forhåpentlegvis raskare svar.