Eg kjem ikkje inn i nettbanken

Kva innloggingsmetode bruker du?

Eg bruker kodebrikke

Problem: Viss du tastar inn feil kode for mange gonger, blir kodebrikka sperra.
Løysing:Ring oss på 57 82 97 00 så hjelper vi deg.

Problem: Kodebrikka viser ingen tal på skjermen, eller den viser ein dato.
Bestill ny kodebrikke.

NB: Det kan ta opp til 10 dagar før du får ny kodebrikke. Viss du lastar ned BankID-appen får du tilgong med ein gong.


Eg bruker både BankID-appen og kodebrikke

Har du både BankID-app og kodebrikke, og det feilar ved innlogging kan du prøve følgande:

Viss du ønsker å bruke både kodebrikke og app:

Det er ikkje lenger mogleg å nytte både BankID-appen med biometri og kodebrikke på grunn av tryggleik. Har du biometri aktivert må du:

  1. Avinstaller BankID-appen.
  2. Installer BankID-appen på nytt.
  3. Når du set opp appen igjen, ikke aktiver "Raskare BankID" (biometri). Det kan til info ta opp mot 15 minutt før ein får sett opp BankID-appen på ny utan biometri.

Viss du ønsker å berre bruke kodebrikke:

  1. Opne BankID-appen og gå til Heim.
  2. Gå til Innstillingar.
  3. Trykk på Nullstill app.

Får du feilmelding?

Viss du får ei feilmelding som startar med BID (BID er ei forkorting for BankID), så har desse feilmeldingane med BankID å gjere. Sjå kva feilmeldingane betyr og kva som kan vere løysinga.

Oppdater nettlesaren din

Vi anbefaler å bruke siste versjon av nettlesaren din. Sjekk om du har siste oppdaterte versjon. 

Tips! Viss du får problem i éin nettlesar, kan det fungere å prøve ein annan nettlesar. Til dømes: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, eller Safari for Mac OS.