Kundeservice
BankID på mobil
Spør den digitale assistenten din! Viss du ikkje får svaret du treng, koplar vi deg vidare til ein rådgjevar.
Kundeservice
Spør den digitale assistenten din! Viss du ikkje får svaret du treng, koplar vi deg vidare til ein rådgjevar.
Laster chat ...
Lurer du på noko om den nye BankID-appen? Her kan du finne svar.
Viss du har gløymt BankID-passordet ditt må du ringe oss.
Sjå korleis du enkelt kan ordne mobilbank til barnet ditt.
Med nokre få trykk kan du rydde litt, få betre oversikt, og kanskje spare litt.
BankID-appen blir brukt av alle bankar i Noreg og er ei felles løysing. Eingongskode-appen har vore SpareBank 1 si digitale løysing for BankID sidan 2011. No skal alle bankar i Norge gå saman om å tilby ein app for BankID. Appane har lik funksjonalitet og du som kunde kan bruke den nye appen til akkurat det same som du brukte eingongskode-appen til.
Viss innloggingsbilete heng utan at du kjem vidare, har du sannsynlegvis ikkje skrudd på varsling på mobilen. Mobilen din må godta varslar frå BankID-appen. For å skru på varslar må du gjere følgjande:
Gå til Innstillingar på mobilen din:
Har du iPhone?
Vel Varslingar – BankID – Tillat varslingar
Har du Android?
Vel Appvarsler – BankID – Tillat varslar
Når du no har skrudd på varslar skal BankID-appen fungere!
Enkelte gonger kan det ta litt tid før varslinga slår inn, så viss du framleis ikkje får varsel frå appen på mobiltelefonen opnar du berre BankID-appen manuelt.
Mobilbank kan du få frå du fyller 13 år dersom du har BankID. BankID må bestillast og godkjennast av foreldre eller føresette dersom du er under 18 år. For barn over 6 år har vi Spink - mobilbanken for barn.
Vel «Gløymt PIN» øvst i høgre hjørne i innloggingsbilete. Her kan du
lage PIN på nytt med eingongspassordet. Har du ikkje eingongspassordet tilgjengeleg, kontakt oss så sender vi deg eit nytt. Frå nettbanken kan du chatte eller sende oss ei melding, eller du kan ringe oss på +47 57 82 97 00.
Det er enkelt å logge inn i mobilbanken! Du bruker enten ein PIN-kode du har valt sjølv, eller du kan bruke såkalla biometri – det vil seie fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning (Face ID).
Du må laste ned appen på den nye mobilen din, og aktivere den på nytt. Når BankID-appen er aktivert på ein ny telefon eller nettbrett vil den slutte å fungere på den gamle.
I løpet av våren og sommaren 2024 stenger vi ned eingongskode-appen. Alle kundar som ikkje har lasta ned BankID-appen har fått beskjed om når eingongskode-appen deira blir stengt. Viss du ikkje fekk lasta ned BankID-appen før eingongskode-appen din blei stengt er det likevel inga krise. Gjer som følger:
Det kostar ikkje noko å laste ned eller bruke Spink – mobilbanken for barn. Det kostar heller ikkje noko å ha bankkort for barn frå SpareBank 1.
Viss du har gløymt koden til mobilbank for barn, kan du taste feil kode ein gong, då får du opp Gløymt koden øvst på sida. Trykk på dette valet, og send kode til ein av foreldra sin mobil. Tast deretter inn den nye eingongskoden du har fått, og lag ein ny kode i mobilbanken til barnet.
Den mest vanlege er at du har tasta feil kode for mange gonger eller det vi kallar "feilkode 99". For å få opne telefonbanken må du kontakte oss på +47 57 82 97 00.
Spink - mobilbank for barn Viss barnet ditt har ein brukskonto og eit bankkort kan de som foreldre laste ned og aktivere Spink på mobiltelefonen til barnet.
Viss barnet ditt ikkje har brukskonto og/eller bankkort, må de bestille bankpakke for barn før de kan ta i bruk Spink. Med bankpakken får barnet bankkort, sin eigen sparekonto og Spink. Bankpakken blir bestilt av ein av foreldra og må berre signerast av forelderen som bestiller den.
Viss poden er eldre enn 12 år kan han eller ho få BankID for ungdom, og kan då bruke vanleg mobilbank. Ein av foreldra må bestille BankID for ungdom. Begge foreldre vil så få avtalen til elektronisk signering. Når banken har fått signatur frå dykk begge, blir ungdommen invitert til banken for signering og legitimering. Når dette er på plass er det berre å laste ned mobilbanken på telefonen til ungdommen.
Sjå også
Spink – mobilbank for barn
Mobilbank
BankID
Spink er laga for barn mellom 6 og 15 år. Appen kan brukast av både iPhone og Android-telefoner. Første gong tenesta skal aktiverast må ein forelder logge på med sin BankID, og barnet må sette opp ein eigen pin-kode for seinare innlogging.
For å kunne bruke Spink må ein vere kunde i ein Sparebank 1-bank, og barnet må ha ein bankkonto knytt til eit bankkort frå SpareBank 1. For å få tilgang til å spare i appen, må barnet ha ein eigen sparekonto.
Det tar litt tid før mobilbanken blir verifisert. Du vil få ein SMS når mobilbank for barn er klar til å takast i bruk.
BID er ei forkorting for BankID, så desse feilmeldingane har med BankID å gjere. Her er ei oversikt over kva dei ulike feilmeldingane betyr, og kva som kan vere løysinga:
BID-1437 og BID-1407 Dette er ein mellombels feil som kan oppstå ved innlogging. Løysing: Forsøk på nytt. Ta kontakt med kundeservice dersom feilen held fram. |
|
BID-9314 Passordet er tasta feil for mange gonger og det har oppstått ei sperre. Løysing: Ta kontakt med kundeservice. |
|
BID 5000 Dette er ein kommunikasjonsfeil som kan komme av innstillingar i nettlesaren din eller nettverket du er tilkopla. Løysing:
|
|
BID-1439 Denne feilen betyr at din BankID har blitt sperra. Det kan skje viss du har tasta feil eingongskode for mange gonger, eller viss du har logga på frå fleire ulike PC’ar eller nettbrett. Løysing: Ta kontakt med kundeservice så opnar vi BankID-en din igjen. |
|
BID 2030, 2031, 2032, 2033, 2034, 20a1, 20a2, 20b0, 20b1, 20c1 Kort fortalt oppstår desse feilmeldingane på grunn av tekniske kommunikasjonsfeil. Løysing: Prøv å lukke nettlesar og opne på nytt, eller bytte nettlesar og logg inn på nytt. Viss problemet ikkje løyser seg, kan du ta kontakt med oss for å få hjelp. |
Nei, det treng du ikkje. Kodebrikka og BankID-en vil fungere som før.
Nei, bruker du "Utan BankID" med eingongskode-appen vil det no vere kodebrikke som er alternativet for deg. Viss du ikkje har kodebrikke frå før må du ta kontakt med banken for å bestille det.
Eingongskode-appen vil fungere heilt fram til du får kodebrikka.
Får du ei feilmelding?
Har du ikkje mottatt aktiveringskodane?
Du må slette BankID-appen, laste demn ned på ny og aktivere han på ny med BankID frå SpareBank 1.
Nei, av sikkerheitsmessige årsaker kan du berre ha BankID-app på éin mobil eller eitt nettbrett av gongen. Når du aktiverer BankID-app på ein ny mobil eller nettbrett, vil appen slutte å fungere på den gamle.
BankID-appen støttar aktivering med telefonnummer frå ei rekke europeiske land, samt USA og Australia. Hugs at det utanlandske telefonnummeret må vere registrert som kontaktinformasjon hos oss i SpareBank 1.
Ja, BankID på mobil skal fasast ut og blir erstatta av BankID med app. Du kan laste ned BankID-appen og aktivere den med din BankID på mobil. På bankid.no ser du korleis du går fram.
No har det kome ei ny teneste i BankID-appen som gjer at du kan bruke den som legitimasjon. Førebels blir dette godtatt som gyldig legitimasjon på Posten og Vinmonopolet. På BankID.no finn du meir informasjon om tenesta.
BankID på mobil er no i ferd med å bli fasa ut, og det er ikkje lenger mogleg å bestille dette. Løysinga som overtar, er BankID-appen.
No har SpareBank 1 gått over til BankID-appen! Det betyr at du som har brukt BankID på mobil eller eingongskode på mobil må gå over til BankID-appen.
Dette gjer du:
Først kan du sjekke at skjermlåsen på telefonen er slått av. Viss det ikkje hjelper kan du kople deg av det trådlause nettverket og bruke mobilnettet i staden. Du kan også slå av og på telefonen for å sjå om det blir betre. Viss ikkje noko av dette hjelper kan det vere feil hos telefonoperatøren din.
BankID på mobil er i ferd med å bli fasa ut og blir erstatta med tryggare og betre app-teknologi. Dette gjeld for alle bankar og brukarstadar i Norge. Du bør derfor ta i bruk BankID-appen i staden for BankID på mobil.
Dette gjer du:
Prisane varierer avhengig av kva teleoperatør du bruker. Her kan du sjekke prisane hos Telenor og Telia.
BankID på mobil er i ferd med å fasast ut og blir erstatta med tryggare og betre app-teknologi. Dette gjeld for alle bankar og brukarstadar i Norge. Du bør derfor ta i bruk BankID-appen i staden for BankID på mobil.
Dette gjer du:
BankID på mobil skal fasast ut, og det er ikkje lenger mogleg å bestille dette. Løysinga som overtar, er BankID-appen.
No skal SpareBank 1 gå over til BankID-appen. Du som bruker BankID på mobil eller eingongskode-appen i dag må byte til BankID-appen.
Ja, nokre teleoperatørar tilbyr BankID på mobil på eSIM, sjekk med operatøren din om dette blir støtta. Vi anbefaler å bruke BankID saman med eingongskode-appen vår. Du godkjenner enkelt med ansikt eller finger for og loggar inn i nettbanken eller mobilbanken og når du skal betale for noko. Bruker du Eingongskode-appen treng du heller ikkje brukr passord i desse situasjonane, noko som gjer alt litt enklare. Last ned appen i AppStore eller Google Play og følg instruksjonane.
Det kan vere fleire årsaker til at BankID-appen ikkje fungerer. Her er nokre feilsituasjonar som kan oppstå, sjekk om rettleiinga kan hjelpe:
Då har du mest sannsynleg slått av varslingar på mobilen din. Opne BankID-appen og slå på varslingar ved å trykke på meldinga som ligg på heim-skjermen. Då får du ein snarveg inn i appen kvar gong du skal godkjenne ein førespurnad.
Du må velje BankID, og ikkje BankID på mobil, når du skal logge inn med app. Når du loggar inn første gong med app, vel du app som metode: klikk på "Vel annan BankID" under feltet for eingongskode. Så vel du ønska kodeapp i lista, trykker deg vidare og følger instruksjonane på mobilen din.
Dersom du ikkje får opp pushmeldingar frå BankID-appen, må du først sjekke om du har skrudd på varslingar på mobilen eller nettbrettet du bruker. Dette blir gjort i innstillingane på telefonen eller nettbrettet. Dersom du har skrudd på varslingar, men framleis ikkje får pushvarslingar frå BankID-appen når du loggar inn, bør du sjekke om du har aktivert fokusmodus som «Ikkje forstyrr». I innstillingane kan du velje kva appar denne modusen ikkje skal gjelde for.
Dersom du ikkje fekk trykt på pushvarselet frå BankID-appen når du skulle gjere ein innlogging, kan du gå inn i appen for å godkjenne innlogginga. Deretter må du gå tilbake til brukarstaden der du gjorde innlogginga, for å taste inn BankID-passordet ditt.
Viss du prøver å logge inn med BankID-appen og den blir ståande å rulle utan at noko skjer, har du mest sannsynleg ikkje fått trykt på pushvarselet som kom opp. Då kan du manuelt gå inn i BankID-appen for å bekrefte at det er du som prøver å logge inn.
Viss appen blir sperra etter at mange forsøk på innlogging må du kontakte banken din for å låse opp BankID-appen igjen. Det hjelper ikkje å aktivere appen på nytt.
På bankid.no kan du finne endå fleire detaljar viss du har problem med BankID-appen.
Å reaktivere betyr å aktivere på nytt. Viss du til dømes byter mobiltelefon eller mobiloperatøren din gjer endringar, kan det hende at eingongskode-appen vår ikkje vil fungere. For å få den til å fungere normalt igjen må du slette eingongskode-appen, laste den ned og aktivere på nytt. Følg instruksjonane i appen.
Eingongskode-appen har vore SpareBank 1 si løysing for å logge inn i mobil- eller nettbanken. Eingongskode-appen skal no fasast ut, og løysinga som overtar er BankID-appen.
Dette gjer du:
Viss du har BankID-appen på telefonen din, må du ta kontakt med oss på +47 57 82 97 00 for å sperre BankID-en din.
Dette gjeld også viss du har ein av dei gamle innloggingsløysingane liggande igjen på telefonen (BankID på mobil eller eingongskode-appen).
Innlogging i mobilbanken med passord eller fingeravtrykk gir deg saldo og oversikt, men ikkje moglegheit til å betale rekningar. Når du skal betale rekningar blir du bedt om å legge inn eingongskode frå kodebrikka.
Vår anbefalte innlogging er BankID på mobil og blir bestilt i nettbanken. Det er like raskt som å logge inn med passord og gir deg full tillgang til alle banktenestene i mobilbanken.
Barn og ungdom under 15 år har ikkje moglegheit til å få BankID, og må logge inn med passord.
Mobilbanken er sikker. Datatrafikken mellom telefonen og banken er kryptert. Det er gode, nasjonale sikkerheitsløysingar rundt innlogging og betaling. Følger du vanlege forholdsreglar kan du vere trygg på at ikkje uvedkomande kan komme seg inn på mobilbanken din.
Sjå også
Korleis loggar eg inn i mobilbanken?
Er du sikker på at du har brukt riktig passord? Passordet til mobilbanken treng ikkje å vere det same som til nettbanken. Viss du ikkje hugsar passordet, kan du lage nytt i nettbanken. Du kan også logge inn med BankID eller med BankID på mobil.
Passordet bestiller du nettbanken. Førebels er det ikkje mogleg å bestille passord i appen eller mobilbanken.
Det er gratis å laste ned og bruke appen, men du må betale mobiloperatøren din for datatrafikken dersom du ikkje er kopla til trådlaust nett. Hugs at datatrafikk kan vere dyrt i utlandet. Det kan vere lurt å undersøke hos mobiloperatøren din før du reiser utanlands.
Du kan bruke mobilbanken på
Sjå også Korleis loggar eg inn i mobilbanken?
Du kan fjerne ein konto du har lagt til frå annan bank i nettbanken og mobilbanken.
Mobilbank
Gå i menyen nedst til høgre > vel Innstillinger > Konto > Konto frå andre bankar.
Nettbank
Klikk på namnet ditt øvst til høgre > vel Innstillinger > Konto > Konto frå andre bankar
Du får oversikta over inn- og utbetalingane ved å trykke på den kontoen du vil sjå på når du er på oversiktsida i mobil- eller nettbanken. Når du er inne på kontoen kan du søke på til dømes namn, beløp eller tidsperiode.
Eit anna alternativ er å søke i arkivet i nettbanken. Klikk på namnet ditt oppe til høgre og vel Dokumentarkiv. Der kan du mellom anna søke etter kontoutskrifter, melding om betalingar, årsoppgaver og renteoppgåver.
Du finn alle betalte rekningar i nettbanken og mobilbanken. I oversikta vel du konto og trykker på den betalinga det gjeld, så får du opp detaljar om transaksjonen. Du kan òg nytte søkefeltet i kontoen for å finne transaksjonar. I nettbanken kan du også skrive ut betalingsdetaljane. NB: Betalingsdetaljar er ikkje gyldig som kvittering.
Du kan også finne oversikt over alle utførte betalingar og overføringar i historikk:
Mobilbank: Meir - Betaling - Historikk
Nettbank Betaling - Historikk
I mobilbanken Spink får barnet ditt enkelt oversikt over sine eigne pengar. Barna kan sjå saldo på kortet, få oppsummering av kva dei har brukt pengar på, sjå sparekontoen sin og lære seg å spare ved å sette seg sparemål.
Barna kan også overføre pengar mellom kortkonto og sparekonto, og dessutan be foreldre om pengar.
De som er foreldre kan følge med på kontoane til barnet frå dykkar eigen mobilbank eller nettbank.
Dersom du opplever feil kan du prøve:
Har du brukt eingongskode-appen tidlegare? Då må du slette denne først, så opnar du BankID-appen og følger stega for å aktivere den med aktiveringskodar.
Ja, BankID-appen har støtte for blinde og svaksynte, og følger vanleg standard for mobiltelefon. Dette kan du sjølv aktivere i innstillingane på mobilen din.
Kontakt oss på +47 57 82 97 00, så ordnar vi det for deg.
Er du i utlandet ringer du +47 57 82 97 00.
BankID, BankID-appen, og eventuelt kodebrikke må umiddelbart sperrast når:
Dette er minst like viktig som å sperre kortet.
Sjå også:
Sperre kort
Opne sperra BankID
Det kan vere fleire grunnar til at du ikkje får brukt BankID. Dette kan skuldast nettlesaren, BankID-appen, eller at nettbanken er mellombels utilgjengeleg.
Viss du får ei feilmelding som startar med BID, så handlar feilen om BankID.
Om din BankID er gått ut så må du ta kontakt med oss på +47 57 82 97 00
Har du BankID på mobil kan du logge deg på nettbank med BankID på mobil og fornye avtalen.
Viss du ønsker å avslutte eit abonnement kan du gjere det enkelt i mobilbanken eller nettbanken. Vel den kontoen du betaler abonnementet frå. I oversikta som viser dei siste transaksjonane på kontoen, vil du få opp valet Endre abonnement ved betalingar som du kan avslutte abonnementet på.
Sjå også
Kor får eg hjelp og svar på spørsmåla mine om oppseiing av abonnement?
Kva er Minna Technologies?
Du kan kontakte Minna Technologies slik:
For å sjå studielånet frå Lånekassen, må du først logge inn. Klikk på knappen "Legg til konto eller kort". Her får du moglegheita til å hente inn studielånet.
Den første gongen må du gi samtykke gjennom Altinn. Neste gong du loggar inn i mobilbanken eller nettbanken, blir saldo henta automatisk så lenge samtykte framleis er gyldig.
Ja, det kan du! Når du har fått utbetaling frå Lånekassen vil du kunne sjå gjelda i mobilbanken og nettbanken. Beløpet vil stige i takt med utbetalingane frå Lånekassen. Når delar av studielånet blir gjort om til stipend vil summen gå ned tilsvarande stipendbeløpet.
Det er gjort ei kartlegging av kva abonnementstenster som er mest brukt. Om lag 20 av dei vanlegaste tenestene innan strøyming, mobil, trening, aviser osb. er lagt inn i denne første versjonen. Etter kvart vil du kunne seia opp fleire abonnement.
Nokre typar abonnement vil du ikkje kunne seie opp. Det gjeld f. eks. straum, som ikkje kan seiast opp med mindre kunden endrar adresse. Amerikanske abonnement kan per no heller ikkje seiast opp fordi tenesta frå Minna Technologies bygger på europeisk lovgjeving.
Minna Technologies er ansvarleg for kundeservice og oppseiingar av abonnementa. Minna leverer løpande status tilbake til mobilbanken, slik at du kan følge oppseiingsprosessen. Du kan også ta direkte kontakt med Minna Technologies om status eller andre forhold rundt oppseiinga av abonnementa dine.
Oppseiinga av abonnement blir gjort i Minna Technlogies si løysing og dei har ansvaret for det som har med oppseiing av abonnementet å gjere. Ved spørsmål, ta kontakt med kundeservice hos Minna Technologies.
Nei, førebels kan du ikkje avslutte abonnement som er knytta til kredittkorta dine. Vi vil utvikle tenesta vidare slik at dette vil bli mogleg etter kvart.
Førebels kan du ikkje endre studielånet ditt hos oss. Det må du gjer på Lånekassen sine nettsider.
For at Minna Technologies skal kunne seie opp abonnementet på vegner av deg, må du gi Minna Technologies ei fullmakt. Oppdateringar om oppseiingsprosessen vil du kunne sjå i mobilbanken/nettbanken, og du kan få oppdatering på e-post frå Minna Technologies.
I tilfelle tvistar lagrar Minna Technologies informasjon om oppseiinga i 2 år.
Ja. Synkronisering med Apple Watch kan aktiverast i mobilbanken under Meir – Innstillingar – Klokkebank. Du kan ikkje utføre banktenester på klokka, men den hjelper deg med å halde oversikta over saldo og transaksjonar. Mobilbank på Apple Watch vil berre fungere når du har klokka i nærleiken av mobiltelefonen din.
Minna Technologies er eit selskap som har spesialisert seg på̊ å avslutte abonnement. SpareBank 1 har inngått ein samarbeidsavtale med Minna Technologies, slik at du enkelt kan avslutte abonnement du ikkje lenger treng gjennom løysinga deira. Dette gjer du enkelt i mobilbanken eller nettbanken.
Sjå også
Korleis fungerer det når eg seier opp abonnementet i mobil- eller nettbank?
Beløpsgrense er maksbeløpet du kan betale rekningar for kvar kalendermånad. Du kan sjølv velje eller endre beløpsgrensa under Innstillingar – Betaling – Beløpsgrense.
Same bank som deg
Er mottakar kunde i same bank som deg, kjem pengane på konto med ein gong.
Annan bank enn deg
Er mottakar kunde i ein annan bank enn deg, blir det utført betalingar fem gonger i døgnet.
Betal før | Mottakar får pengane ca. |
00.05 | 05.50 |
08.15 | 09.50 |
10.05 | 11.50 |
11.40 | 13.50 |
15.00 | 15.50 |
I helgene er det ingen overføringar mellom bankane.
Hastar det?
Har du det travelt og vil vere sikker på at pengane kjem fram med ein gong, kan du aktivere straksbetaling i mobilbanken. I mobilbanken finn du straksbetaling under Meir og Betaling.
Med Vipps vil også pengane komme fram med ein gong viss du vippsar frå konto og ikkje frå kort. (Dersom du bruker kortet til å vippse vener kan det ta tre virkedagar før mottakaren får pengane.)
Skal du betale eller overføre pengar til utlandet?
Her ser du kor lang tid det tar før mottakar i utlandet får pengane på konto.
Du vil få opp feilmelding dersom du prøver å hente inn ein konto frå ein bank som du ikkje har nettbankavtale hos. Ta kontakt med banken du prøver å hente konto frå for å få opprette nettbankavtale, slik at du kan legge til konto.
Du kan også få feilmelding dersom du prøver å legge til ein sparekonto dersom den andre banken ikkje deler sparekontoar.
Utgangspunktet er at du kan legge til alle kontoar du kan betale frå, altså alle brukskontoar som du eig eller disponerer. Men enkelte bankar har valt å berre dele konto der du står som eigar.
Sjå også
I utgangspunktet er det berre betalingskontoar du kan legge til, men nokre bankar tilbyr deg å legge til sparekonto og kredittkort i annan bank.
Sjå også