mann har blitt svindla på nett. illustrasjon.

Du har blitt svindla

Utsett for svindel? Kontakt oss umiddelbart på 57 82 97 00, så hjelper vi deg.

Kvart minutt tel. Ring oss først, les vidare etterpå.

Usikker på om du har blitt svindla?

Det er ikkje alltid lett å vite om ein har blitt svindla. Har du ei dårleg magekjensle, kontaktar du oss på 57 82 97 00 for sikkerheits skuld. Ta kontakt med oss med ein gong på. Jo kortare tid det tar før vi får beskjed, desto raskare kan vi ta tak i saka og prøve å få stoppa transaksjonen.

Ring heller ein gong for mykje enn ein gong for lite.

Dette må du gjere viss du har blitt svindla: 

  1. Kontakt først banken på 57 82 97 00. Vi hjelper deg å sperre kort og sperre BankID. Deretter vil vi gjere det vi kan for å stoppe overføringar ut av kontoen din.
  2. Sikre dokumentasjon, som til dømes e-postar du har fått, telefonnummer som har ringt deg og kontonummer/wallet-adresser du har blitt bedt om å overføre pengar til. Ta gjerne skjermbilde. 
  3. Bryt eventuell kontakt med svindlarane.
  4. Meld frå til politiet. Du bør alltid melde viss BankID-en din er misbrukt.
  5. Send oss gjerne dokumentasjonen på svindelen du er utsett for til nettsvindel@sparebank1.no. Det vil hjelpe oss å førebygge svindel i framtida.
  6. Ver obs på nye svindelforsøk, som til dømes at nokon tilbyr deg hjelp med å berge pengane frå førre svindel.
  7. Ta kontakt med oss om reklamasjon. Er det kortet ditt som er misbrukt, sender du inn ein kortreklamasjon. Er det overført pengar ut av kontoen din utan bruk av kort, må du sende inn ein kontoreklamasjon.

Unngå å bli svindla igjen

Svindel rammar oss alle, og svindlarane blir stadig frekkare. Her er tipsa våre til å unngå å bli lurt.

Dame sklir på banan. Illustrasjon.

Vanlege svindelmetodar 

Kunnskap er det viktigaste våpenet ditt mot svindlarane. Bli betre kjent med dei vanlegaste svindelmetodane.

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }