SpareBank 1 Forsikring

Vi er Norges raskast veksande pensjonsselskap med dei mest fornøgde pensjonskundane.

Wenche Seljeseth SpareBank 1 Forsikring

Administrerande direktør Wenche Seljeseth

Historia vår

 I 1929 blei SpareBank 1 Forsikring etablert under namnet Livsforsikringsaktieselskapet Samvirke. SpareBank 1 Forsikring er ein samannslutning av fleire fusjonar og fekk det noverande namnet sitt i 2013. 

SpareBank 1 Forsikring vart etablert for å gje folk ei trygg og lokal løysing for pensjon og forsikring. Med solid forankring i lokalsamfunna, har SpareBank 1 Forsikring utvikla seg til å bli ein trygg og påliteleg partner for både verksemder og privatpersonar.

Selskapet kombinerer lang erfaring med moderne løysingar, slik at kundane kan føle seg ivareteke gjennom heile livet.

 

Visjonen vår:

Saman skapar vi gode dagar er vår visjon. Den handlar om felles samspel mellom våre medarbeidarar, kundar, distributørar og forvaltarar. Vi deler ansvaret for å skape verdi og gode dagar for den enkelte og for fellesskapet – miljøet og samfunnet. 

I SpareBank 1 Forsikring jobbar vi for at dagen i dag, morgondagen og dagane langt der framme skal vere gode. 

Growing Money - Plant On Coins - Finance And Investment Concept
mote-workshop-grunder

Solide eigarar og stort distribusjonsnettverk

Vi har solide eigarar med eit stort distribusjonsnettverk gjennom SpareBank 1-bankane. Samtidig er vi eit lite og smidig selskap med 150 engasjerte tilsette som brenn for å gje deg best mogleg pensjon på ein berekraftig måte. 

Les meir om SpareBank 1-alliansen

Årsrapport for SpareBank 1 Forsikring

Dei viktigaste produkta våre

Kundane våre er både bedriftskunder og privatkunder. Saman med SpareBank 1 Gruppen understøttar vi LO-forbunda med medlemma og foreiningane deira.

Berekraft illustrasjon sosial

Berekraft og initiativ vi støttar

Ønsker du å vite meir om korleis vi jobbar med berekraft og kva initiativ vi støttar?

Likestilling og likelønn

I SpareBank 1 Forsikring er vi stolte av korleis vi jobbar med likestilling og likelønn. Vi har likelønn blant tilsette som følger lønnsregulativet. Per 31.12.2023  hadde kvinner 101 % av lønna til menn.

Kjønnsfordelinga i selskapet er også jamn, med 55 % kvinner og 45 % menn (per 31.12.2023).

Likelønn er eit av hovudprinsippa i godtgjersleordninga vår.

Her finn du meir informasjon om korleis vi jobbar med lønn og lønnsutvikling (pdf). 

Likestilling
- andel kvinner
2023 2022 2021 2020 2019 Mål
Styre 43 % 29 % 14 % 14 % 29 % 50 %
Leiargruppe 50 % 50 % 40 % 44 % 47 % 50 %
Mellomleiarar 53 % 58 % - - - 50 %
Totalt i selskapet 55 % 55 % 51 % 52 % 52 % 50 %
Likelønn 2023 2022 2021 2020 2019 Mål
Kvinner sin andel av
lønna til menn i %
101 % 101 % 104 % 102 % 99 % 100 %

Selskapsinformasjon

Forretningsadresse Calmeyers gate 5, 0183 Oslo
Postadresse Postboks 340 Sentrum, 0101 Oslo
Telefonnummer (+47) 21 02 50 50
Føretaksregister Brønnøysundregistera,
Telefon (+47) 75 00 75 00
Organisasjonsnummer 915 651 321
Tillating Selskapa har konsesjon frå Finansdepartmentet til å drive forsikringsverksemd,
og Finanstilsynet fører tilsyn med verksemda.
Adresse til Finansdepartementet Akersgata 40, 0188 Oslo
Postboks 8008 Dep, 0030 Oslo
Telefon (+47) 22 24 90 90

Er du ikkje fornøgd med oss?

Det er viktig at du er fornøgd med å vere kunde hos oss. Viss noko ikkje er som det skal, set vi pris på at du fortel det til oss. 

Alle klager til selskapet skal behandlast og rapporterast etter Finanstilsynet retningslinjer for klagebehandling i bank-, finans-, forsikrings- og verdipapirverksemd. Formålet med retningslinjene er å sikre tilstrekkeleg forbrukarvern gjennom å sikre:

  • Klare krav til selskapet  sin organisering av klagebehandlinga
  • Krav om rettleiing til klagarar
  • Krav til rutinar for å svare personen som klagar
  • Krav til å harmonisere klagebehandlinga

SpareBank 1 Forsikring har utpeika ansvarlege klagebehandlarar i alle avdelingar med direkte kundekontakt. Desse skal bidra til at selskapet handterer alle kundeklager i tråd med dei retningslinjene vi er pålagt og på best mogleg måte. Som kunde kan du rekne med å få svar innan to veker, som er normal behandlingstid hos oss. Dersom vi treng litt lengre tid, får du beskjed om årsaka og når du kan forvente eit grunngitt svar.

Kontakt oss i SpareBank 1 Forsikring

Telefon

21 02 50 50

Linkedin

Følg oss

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }