Kundeundersøkingane frå EPSI og Aalund:
Vi har dei mest fornøgde pensjonskundane

Både EPSI si kundeundersøking og Aalunds Bedriftspensjonsbarometer viser det same: SpareBank 1 sine pensjonskundar er dei mest fornøgde.

Aalunds Bedriftspensjonsbarometer Vi har dei mest fornøgde pensjonskundane

Tusen takk for tilliten!

– Dette er skikkeleg artig! Det er klart vi er stolte over igjen å ha blitt kåra til selskapet med dei mest fornøgde pensjonskundane, seier Wenche Seljeseth, administrerande direktør i SpareBank 1 Forsikring.

For sjette året på rad viser Aalund Bedriftspensjonsbarometer at SpareBank 1 ligg på toppen av kundetilfredsheit. EPSI-undersøkinga viser at også tilsette med tenestepensjon gjennom arbeidsgjevar i privat sektor, gir oss høgast score.

Best på det viktigaste for kundane

Aalund Bedriftspensjonsbarometer sitt årlege undersøking kartlegg om tenestepensjonskundane i Noreg er nøgde eller ikkje. Undersøkinga måler følgjande parametrar:

Tilfredsheit – er kundane nøgde?
Image – korleis ein blir oppfatta av kundane?
Lojalitet – framtidig åtferd hos kundane. Blir dei eller vil dei skifte pensjonsleverandør?

Aalund analyserer kva parameter som er viktigast for samla tilfredsheit. – Det at vi igjen skårar aller best der det er viktigast å vere best: evne til å setje seg inn i bedrifta sin situasjon, rådgjeving av beslutningstakar, generell service ovanfor beslutningstakar og oppfølging av førespurnader, viser slagkrafta vi har når vi alle drar i same retning i SpareBank 1 Alliansen, seier Wenche Seljeseth, adm. dir. i SpareBank 1 Forsikring.

 

Best i klassen

Ifølge kundane i EPSI-undersøkinga framstår SpareBank 1 som enkle å ha med å gjere, og får positive tilbakemeldingar på sine digitale løysingar. I tillegg har SpareBank 1 eit relativt godt omdøme blant kundane, og blir også bedømt betre enn sine hovudkonkurrentar på det å ta samfunnsansvar. 

Aalunds Bedriftspensjonsbarometer
  • Norges største kundeundersøking for tenestepensjon. 
  • Den einaste kundetilfredsheitsundersøkinga innan tenestepensjon i Norge som ikkje er bestilt av ein av leverandørane.
  • Gjennomført årleg sidan 2006.
  • Telefonintervju med hovudansvarleg for tenestepensjon. Det er omlag 1100 bedrifter som har blitt intervjua i årets undersøking. 

For meir informasjon sjå aalund.com/nb/

EPSI Norge
  • Leverandør av uavhengige kundetilfredsheitsanalysar. 
  • Undersøkinga gir svar på kva område som skapar kundetilfredsheit og lojalitet.
  • Gjennomført kundetilfredshetsmålingar i Norge sidan 2004.
  • 1300 djupneintervju er gjennomført i årets undersøking.
  • Det er tilsette som har tenestepensjon gjennom arbeidsgivar i privat sektor, som har blitt intervjua.

For meir informasjon sjå epsi-norway.org