– Dette er skikkeleg artig! Det er klart vi er både stolte og ydmyke over igjen å ha blitt kåra til selskapet med dei mest fornøgde pensjonskundane, seier Wenche Seljeseth, administrerande direktør i SpareBank 1 Forsikring.
For femte året på rad viser Aalund Bedriftspensjonsbarometer at SpareBank 1 ligg på toppen av kundetilfredsheit. EPSI-undersøkelsen viser at også tilsette med tenestepensjon gjennom arbeidsgjevar i privat sektor, gir oss høgast score.
Best på det viktigaste for kundane
Aalund Bedriftspensjonsbarometer sitt årlege undersøking kartlegg om tenestepensjonskundane i Noreg er nøgde eller ikkje. Undersøkinga måler følgjande parametrar:
Tilfredsheit – er kundane nøgde? Bilete – korleis ein blir oppfatta av kundane? Lojalitet – framtidig åtferd hos kundane. Blir dei eller vil dei skifte pensjonsleverandør?
Aalund analyserer kva parametrar som er viktigast for samla tilfredsheit. – Det at vi igjen skårar aller best der det er viktigast å vere best: evne til å setje seg inn i bedrifta sin situasjon, rådgjeving av beslutningstakar, generell service ovanfor beslutningstakar og oppfølging av førespurnader, viser slagkrafta vi har når vi alle drar i same retning i SpareBank 1 Alliansen, seier Wenche Seljeseth, adm. dir. i SpareBank 1 Forsikring.
Best i klassen
Ifølgje kundane i EPSI-undersøkinga framstår SpareBank 1 som enkle å ha med å gjere, og får positive tilbakemeldingar på sine digitale løysingar. I tillegg har SpareBank 1 eit relativt godt omdøme blant kundane, og blir også bedømt betre enn sine hovudkonkurrentar på det å ta samfunnsansvar.
Aalunds Bedriftspensjonsbarometer
Norges største kundeundersøking for tenestepensjon.
Den einaste kundetilfredsheitsundersøkinga innan tenestepensjon i Norge som ikkje er bestilt av ein av leverandørane.
Gjennomført årleg sidan 2006.
Telefonintervju med hovudansvarleg for tenestepensjon. Det er omlag 1100 bedrifter som har blitt intervjua i årets undersøking.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}