
Kva kan vi hjelpe deg med?
Sjekk først om chatboten har svaret. Viss den ikkje kan hjelpe deg, koplar vi deg raskt vidare til ein rådgjevar.
Sjå oversikt over alt du kan bestille på nett.
Endre brukar, kasserar eller administrator.
Oppdater info om deg og bedrifta.
Signer avtalar og dokument frå oss.
Aktuelle spørsmål
Kva innloggingsmetode bruker du?
Eg bruker kodebrikke
Problem: Viss du tastar inn feil kode for mange gonger, blir kodebrikka sperra.
Løysing:Ring oss på 57 82 97 00 så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikka viser ingen tal på skjermen, eller den viser ein dato.
Bestill ny kodebrikke.
NB: Det kan ta opp til 10 dagar før du får ny kodebrikke. Viss du lastar ned BankID-appen får du tilgong med ein gong.
Eg bruker både BankID-appen og kodebrikke
Har du både BankID-app og kodebrikke, og det feilar ved innlogging kan du prøve følgande:
Viss du ønsker å bruke både kodebrikke og app:
Det er ikkje lenger mogleg å nytte både BankID-appen med biometri og kodebrikke på grunn av tryggleik. Har du biometri aktivert må du:
- Avinstaller BankID-appen.
- Installer BankID-appen på nytt.
- Når du set opp appen igjen, ikke aktiver "Raskare BankID" (biometri). Det kan til info ta opp mot 15 minutt før ein får sett opp BankID-appen på ny utan biometri.
Viss du ønsker å berre bruke kodebrikke:
- Opne BankID-appen og gå til Heim.
- Gå til Innstillingar.
- Trykk på Nullstill app.
Får du feilmelding?
Viss du får ei feilmelding som startar med BID (BID er ei forkorting for BankID), så har desse feilmeldingane med BankID å gjere. Sjå kva feilmeldingane betyr og kva som kan vere løysinga.
Oppdater nettlesaren din
Vi anbefaler å bruke siste versjon av nettlesaren din. Sjekk om du har siste oppdaterte versjon.
Tips! Viss du får problem i éin nettlesar, kan det fungere å prøve ein annan nettlesar. Til dømes: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, eller Safari for Mac OS.
- Godkjente innenlandsbetalinger overføres mandag til fredag klokken 00.05, 08.15, 10.05, 11.40, 14.05 og 15.00*.
- Betalinger som er godkjent i helgen, overføres natt til mandag klokken 00.05.
- Betalinger som er godkjent før klokken 14.00 er disponibel på mottakers konto samme dag, uavhengig av bank.
- Overføringer mellom egne kontoer i egen bank gjøres med det samme.
- Utenlandsbetalinger må godkjennes før klokken 14.00 for å bli behandlet samme dag.
* Ikke garantert oppgjør kl. 15.
Det kan variere ut frå om kasserar er administrator av nettbanken, eller om det er leiar eller ein annan person i styret som har administratorrolla.
Er det kasserar som skal vere administrator i nettbank bedrift, klikkar du på knappen under. Når bestillinga er sendt inn, må avtalen signerast elektronisk i tråd med laget eller foreininga sine signeringsreglar. Så snart avtalen er signert er ny administrator klar til bruk.
Er det leiar eller ein annan person i styret som er administrator, kan han eller ho logge seg inn i nettbank bedrift og endre brukar. Korleis du gjer det kan du finne her.
Treng du nokon å sparre med?
Dei lokale rådgjevarane våre hjelper deg gjerne.
Ser du etter kontaktinformasjon?
På denne sida finn du informasjon om kontora våre, møte med rådgjevar og opningstida på kundesenteret.