Best i test på pensjon

For andre året på rad viser EPSI si kundeundersøking at pensjonskundane i SpareBank 1 er dei mest fornøgde.

Bedrift? Sjå resultater her

Glad dame øvst på pallen
Enkle å ha med å gjere
Gode digitale løysingar
Best på samfunnsansvar

Vi har dei mest fornøgde pensjonskundane – igjen

– Det er fantastisk at våre pensjonskundar framleis er dei mest fornøgde i bransjen, jublar leiartrioen frå SpareBank 1 Forsikring, Hanne Birgitte Lundsett, Halvar Haugland og Åse Blomkvist.

– Dette er eit resultat av godt samarbeid med distributørane våre i bank, det kontinuerlege arbeidet med å forbetre kommunikasjonen, og ikkje minst det å tilby brukarvenlege digitale løysingar. Vi jobbar hardt for å hjelpe våre kundar med å forstå og ta kontroll over sin pensjonssparing, understrekar Haugland.

Best i klassen

I følgje kundane i EPSI-undersøkinga framstår SpareBank 1 som enkle å ha med å gjere, og får positive tilbakemeldingar på sine digitale løysingar. I tillegg har SpareBank 1 eit relativt godt omdømme blant kundane, og vert også vurdert betre enn sine hovudkonkurrentar på det å ta samfunnsansvar. 

Auka interesse for pensjon

– Sjølv om mange pensjonskundar opplev at dei har relativt dårleg oversikt over pensjonssparinga si, ser vi likevel nokre positive teikn i bransjen, fortel dagleg leiar i EPSI Norge, Fredrik Høst.

– Studien avdekker at pensjonsspararane er blitt meir opptatt av pensjon over dei siste par åra. Ein aukande andel av kundane oppgir at dei har logga seg inn på «min side» hos pensjonsselskapet, og fleire svarar òg at dei har nytta ein pensjonskalkulator for å skaffe seg betre oversikt over pensjonen sin.

EPSI Norge
  • Leverandør av uavhengige kundetilfredshetsanalysar. 
  • Undersøkinga gir svar på kva område som skapar kundetilfredsheit og lojalitet.
  • Gjennomført kundetilfredshetsmålingar i Noreg sidan 2004.
  • 1300 djupneintervju er gjennomført i årets undersøking.
  • Det er tilsette som har tenestepensjon gjennom arbeidsgivar i privat sektor, som har blitt intervjua.

For meir informasjon sjå epsi-norway.org

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }