Bankkort for barn

Med eit eige bankkort og Spink-appen kan barn lære seg å handtere eigne pengar. Det er trygt, praktisk og gir god oversikt over pengebruken.

Saman med kortet får barnet sitt eigen sparekonto og Spink. Kan bestillast frå barnet fyller 6 år.

ung jente pakkar koffert og lommebok for ferietur

Barnekortet har eigen kode, beløpsgrense og kan berre brukast når det er pengar på konto.

Med Spink kan barnet halde oversikta på mobilen over kor mykje pengar det er på kortet.

Eige bankkort gir barnet eit bevisst forhold til pengebruk og kortsikkerheit. 

Prisar på bankkort for barn

0 kr
  • Gratis å bruke i butikkar og i SpareBank 1 sine minibankar
  • Ingen årspris
  • Det kostar ikkje noko å bestille nytt kort

Kortet er produsert av resirkulert plast.


Kva lurer barna på?

For å handle på nett må du vere 13 år eller eldre og ha BankID. Har kortet ditt kortnummeret (16 siffer) printa på baksida, er det ikkje nødvendig å bestille nytt kort når du fyller 13 år for å få netthandel. Då ligg netthandel klart og viss foreldra dine bestiller BankID til deg, kan kortet brukast til å betale på nett.

 

 

Det skuldast mest sannsynleg at det ligg inne beløpsgrense på kortet ditt, for sikkerheita di. Beløpsgrensa for varekjøp er 1000 kroner i løpet av 4 dager, og for minibankuttak er det 1000 kroner i løpet av 4 dager.

Si frå til foreldra dine så fort som mogleg. Dei kan både sperre og bestille nytt kort til deg i nettbanken. Nytt kort kjem i posten i løpet av 7-10 dagar.

Ja, og det er dei same reglane som i Norge på kor mykje du kan ta ut. Maksgrensa for varekjøp er 1000 kroner i løpet av 4 dager, og for minibankuttak er det 1000 kroner i løpet av 4 dager.

Snakk med foreldra dine så dei kan kontakte banken.  

Med vennebetaling kan du sende pengar til venner og familie uansett bank, så lenge vennen du legg til er godkjent av foreldra dine. 

Snakk med foreldra dine. Dei kan bestille nytt kort i nettbanken.

.

Når bør barnet få bankkort?

Bankkort er den vanlegaste måten å betala på i Norge. Derfor er det viktig at barna ikkje berre lærer seg å bruke kontantar, men òg korleis dei kan betale med kort på ein sikker og god måte. Dette bør skje allereie frå tidleg alder, men når bør dei eigentleg få eit heilt eige bankkort?


Ein trygg og god start for både foreldre og barn

  • Eige bankkort og Spink-appen gir eit godt møte med digitale pengar og gjer det er enkelt å overføre pengar til kortet.
  • Det ligg ein beløpsgrense i kortet, og alle transaksjonar blir sjekka mot tilgjengeleg saldo på konto. 
  • Foreldre kan halde oversikt over pengane til barnet, setje regionsperre, bestille nytt kort eller sperre kortet i sin eigen mobil- eller nettbank. 
  • For å auke sikkerheita har ikkje kortet bilde eller fødselsnummer.

Video placeholder image

Spink gir barnet oversikt

Spink er mobilbanken for barn og unge. Spink er ein app som gir barn og unge oversikt over kor mykje pengar som er på bankkortet og kva pengane har gått til.

I Spink kan barna òg få ein eigen sparekonto, slik at dei kan setje seg eigne sparemål og overføre pengar sjølv. Det er god motivasjon til eigen sparing.

Spink lèt òg barna bruke vennebetaling til mottakarar som er godkjente av ein forelder.

  


Kortpraten – ein god start gir gode vaner

Når barna skal begynne å bruke kort er det viktig at dei forstår pengebruk og kortsikkerheit. Bruk samtaleguiden vår her til å få tips om kva barna bør vite før dei begynner å bruke bankkort for barn.


Ring oss for å sperre kortet

Viss kortet har blitt borte eller det er mistanke om at andre kan ha fått tak i koden, meld frå til oss så raskt som mogleg. Ring +47 57 82 97 00, eller +47 57 82 97 00 viss du er i utlandet.

Har du funne igjen kortet etter at det blei sperra? Då kan du som forelder kontakte oss på chat i nettbanken, så fjernar vi sperra med ein gong. Har du ikkje nettbank, kan du ringe oss på +47 57 82 97 00 så hjelper vi deg.


Kva lurer andre på?



Samanlikn prisar

Du kan samanlikne prisane våre med prisar frå andre selskap på Finansportalen.no

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }