Slik kjem du i gang
1. Vis fram gyldig legitimasjon
Du må møte opp i banken med pass eller norsk nasjonalt ID-kort for å få BankID. Vi hjelper deg med resten! Finn bankkontor.
2. Last ned BankID-appen
Last ned BankID-appen på mobilen din, så slepp du å hugse passord eller tenke på kvar du la frå deg kodebrikka!
3. Då er du klar til å bruke BankID!
No kan du logge inn i banken og på andre nettstader, signere dokument og avtaler, og handle trygt på nett.
Ta testen – går du på svindelen?
Svindlarar blir stadig meir utspekulerte i sine. Her kan du sjekke om du ville avslørt svindelforsøket!
Kva er eigentleg BankID?
BankID er ein sikker og enkel måte å legitimere seg på nett. Du kan bruke BankID når du skal
- logge inn i banken og på andre nettstader
- handle sikkert på nett
- signere dokument og avtaler
Ofte stilte spørsmål
Det kan vere fleire grunnar til at du ikkje får brukt BankID. Dette kan skuldast nettlesaren, BankID-appen, eller at nettbanken er mellombels utilgjengeleg.
Viss du får ei feilmelding som startar med BID, så handlar feilen om BankID.
Nei, det må du ikkje, og du kan bli kunde hos oss med BankID frå annan bank.
Men når BankID med annan bank opphøyrer, og du må få ny BankID, kan du få det ved å møte hos din næraste SpareBank 1 med norsk pass, reisebevis eller norsk nasjonalt ID-kort.
Kva innloggingsmetode bruker du?
Eg bruker kodebrikke
Problem: Viss du tastar inn feil kode for mange gonger, blir kodebrikka sperra.
Løysing:Ring oss på 57 82 97 00 så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikka viser ingen tal på skjermen, eller den viser ein dato.
Bestill ny kodebrikke.
NB: Det kan ta opp til 10 dagar før du får ny kodebrikke. Viss du lastar ned BankID-appen får du tilgong med ein gong.
Får du feilmelding?
Viss du får ei feilmelding som startar med BID (BID er ei forkorting for BankID), så har desse feilmeldingane med BankID å gjere. Sjå kva feilmeldingane betyr og kva som kan vera løysinga.
Oppdater nettlesaren din
Dette er nettlesarar vi anbefaler for at nettbanken skal fungere optimalt. Vi anbefaler å bruke siste versjon:
Tips! Viss du får problem i éin nettlesar, kan det fungere å prøve ein annan.
Det kan vere fleire årsaker til at BankID-appen ikkje fungerer. Her er nokre feilsituasjonar som kan oppstå, sjekk om rettleiinga kan hjelpe:
Appen gir null respons etter at eg har fylt inn fødselsnummer
Då har du mest sannsynleg slått av varslingar på mobilen din. Opne BankID-appen og slå på varslingar ved å trykke på meldinga som ligg på heim-skjermen. Då får du ein snarveg inn i appen kvar gong du skal godkjenne ein førespurnad.
Eg får ikkje app som eit alternativ ved innlogging
Du må velje BankID, og ikkje BankID på mobil, når du skal logge inn med app. Når du loggar inn første gong med app, vel du app som metode: klikk på "Vel annan BankID" under feltet for eingongskode. Så vel du ønska kodeapp i lista, trykker deg vidare og følger instruksjonane på mobilen din.
Eg får ikkje opp pushmeldingar frå BankID-appen på Apple-mobilen/nettbrettet kva er feil?
Dersom du ikkje får opp pushmeldingar frå BankID-appen, må du først sjekke om du har skrudd på varslingar på mobilen eller nettbrettet du bruker. Dette blir gjort i innstillingane på telefonen eller nettbrettet. Dersom du har skrudd på varslingar, men framleis ikkje får pushvarslingar frå BankID-appen når du loggar inn, bør du sjekke om du har aktivert fokusmodus som «Ikkje forstyrr». I innstillingane kan du velje kva appar denne modusen ikkje skal gjelde for.
Eg klarte ikkje trykke på pushvarselet, kva gjer eg?
Dersom du ikkje fekk trykt på pushvarselet frå BankID-appen når du skulle gjere ein innlogging, kan du gå inn i appen for å godkjenne innlogginga. Deretter må du gå tilbake til brukarstaden der du gjorde innlogginga, for å taste inn BankID-passordet ditt.
Eg prøver å gjere ei innlogging med BankID-appen, men han blir ståande og rulle?
Viss du prøver å logge inn med BankID-appen og den blir ståande å rulle utan at noko skjer, har du mest sannsynleg ikkje fått trykt på pushvarselet som kom opp. Då kan du manuelt gå inn i BankID-appen for å bekrefte at det er du som prøver å logge inn.
Kva gjer eg viss appen blir sperra etter at mange forsøk på innlogging har feila?
Viss appen blir sperra etter at mange forsøk på innlogging må du kontakte banken din for å låse opp BankID-appen igjen. Det hjelper ikkje å aktivere appen på nytt.
Fann du ikkje hjelp?
På bankid.no kan du finne endå fleire detaljar viss du har problem med BankID-appen.
Du kan endre passordet ditt når du skal logge inn i nettbanken.
- Vel BankID for å logge inn, og skriv inn fødselsnummeret ditt.
- Klikk på Meny øvst til høgre i vindauget og vel Endre BankID-passordet.
- Følg rettleiinga for å endre passordet og lag eit sikkert passord.
NB: Viss du bruker raskare BankID (altså loggar inn i BankID-appen med finger- eller ansiktsgjenkjenning) må du avbryte innlogginga for å komme til dette valet. Etter at du har skrive inn fødselsnummeret ditt trykker du Avbryt, deretter Stadfest. Vel så BankID med app, då vil du få opp valet Meny øvst til høgre i vindauget og du kan velje Endre BankID-passordet.
Det nye passordet må vere minst 8 teikn og innehalde både bokstavar og tal, eller ein kombinasjon av små og store bokstavar. Bruk spesialtegn, til dømes $ eller #, for å gjere det ekstra sikkert. Vi sjekkar passordet ditt mot ei liste av ofte brukte passord som ikkje er sikre nok, inkludert fødselsdatoen din.
Hugs at BankID-passordet ditt er personleg. Du skal ikkje dele det med andre. Du bør endre passordet ditt viss du trur at nokon andre har fått vite det. Har du gløymt passordet ditt, må du ta kontakt med oss på +47 57 82 97 00.
Sjå også
Gløymt BankID passord?
Kodebrikka kan vere grei som ei reserveløysing, men er ikkje nødvendig å ha. Bruker du BankID-appen i staden har du med deg kodebrikka overalt, heile tida! Viss du har registrert mobilnummer og e-post i nett- eller mobilbanken kan du enkelt komme i gong ved å lese meir og laste ned BankID-appen her.
Dersom du ikkje bestiller ny kodebrikke og heller vel BankID-appen, bidreg du også til å redusere elektronisk avfall. Godt for miljøet og enklare for deg!
Viss du ønsker å bestille ny kodebrikke, kan du gjere dette innlogga på chat eller ta kontakt med oss på +47 57 82 97 00. Det tar ca. 10 dagar før du får kodebrikka i postkassa. Kodebrikka er personleg og skal ikkje nyttast av andre.
Avtalevilkår for BankID
Slik oppfyller vi dei europeiske krava til sikker elektronisk identifikasjon: