De færreste av oss synest det er spesielt gøy å betala rekningar og fylgja med på om det er nok pengar på kontoen. Heldigvis er det mykje du enkelt kan fiksa sjølv, rett frå sofaen! Her finn du tips til korleis du kan få ein enklare bankkvardag.
Dette treng du
1
BankID
De må ha BankID for å bruke nettbank og mobilbank bedrift. Saman med BankID brukar du BankID-appen for å logga inn. Har du BankID frå ein annan bank, kan du bruka denne til å logga inn hos oss.
Etter at du har ordna BankID og BankID-appen, kan du lasta ned mobilbanken. Mobilbanken er lett å bruke, og den raskaste måten å gjere dei mest vanlege banktinga på.
BankID er ein sikker og enkel identifisering på nett, og kan brukast ved signering av dokument og avtaler i banken. For å logga inn med BankID brukar du BankID-appen. Då har du alt på eit sted!
Når du har BankID og BankID-appen på plass, er det tid for å laste ned mobilbanken. Då har du tilgang til saldo heile tida, det er raskt å overføre pengar, betale rekningar - i tillegg til at du har oversikt over lån, sparing og forsikringane dine!
Hvis du synest det er betre å bruke PC gir nettbanken deg full kontroll over økonomien din.
Sjå kor enkelt det er å kome i gang med mobilbank.
Med AvtaleGiro og eFaktura slepp du rekningar i postkassa
Hvis du har AvtaleGiro slepp du å bekymre deg for at du gløymer å betale eller at rekningane blir betalt for seint. Rekninga blir automatisk betalt frå kontoen din på riktig dag utan at du treng å løfte ein finger!
Med eFaktura får du rekninga rett i mobilbanken og nettbanken. Til forskjell frå AvtaleGiro må du godkjenne eFakturaen før den blir trekt frå konto.
Du kan også kombinere AvtaleGiro og eFaktura. Då vil rekninga automatisk bli betalt på riktig dato, og du får sjå rekninga som før kom på papir. Det gjer du ikkje viss du kun har AvtaleGiro.
Med AvtaleGiro har du godkjent at ein sum blir automatisk trekt frå kontoen din til avtalt tid. Det skjer ikkje med eFaktura. Ein eFaktura krev at du godkjenner betalinga før pengane blir trekt frå kontoen din.
Ønskjer du å opprette ein fast overføring mellom eigne kontoar? Kanskje vil du overføre eit bestemt beløp frå brukskonto til sparekonto på kvar lønningsdag? Du kan òg legge opp faste betalingar til andre mottakarar.
Slik gjer du det:
1: På framsida trykker du på Mer, deretter Betaling
2? Velg Faste avtaler
3 .Velg Ny fast betaling hvis du skal betale til nokon andre.
Velg Overføringar og Ny fast overføring hvis du skal lage ein fast overføring mellom dine eigne kontoar.
No kan du chatte med oss i mobilbanken, og få svar på det du lurer på med ein gong.
Chatten finn du i menyen nedst til høgre i mobilbanken.
Fyrst kjem du til chatboten som ofte kan svare på det du lurer på. Hvis du treng meir hjelp, blir du sett over og kan fortsetja chatten med ein rådgivar.
Du kan enkelt endre trekkdato i mobilbanken eller nettbanken.
Slik gjer du det:
1: På framsida velgjer du Mer, deretter Lån
2? Velg det lånet du vil endre trekkdato på.
3: Klikk på Endre forfallsdato.
Dette er ein varig endring du kan gjera éin gang per år. Her kan du òg gjera andre endringar på lånet ditt, som å betale inn ekstra, auke det faste trekket, og søka om avdragsfrihet.
Har du spørsmål rundt BankID, mobilbank, regningsbetaling eller andre daglegbank-ting? Prøv chat-knappen nede i høgre hjørnet - der får du svar heile døgnet!
Ønsker du å snakke med ein rådgjevar om billån?
Vi hjelper deg gjerne i gang med tenester som kan gjere bankkvardagen lettare for deg.
Bestill møte med rådgivar
No kan du vere trygg på at du får den hjelpa du treng på reise. Må du til legen eller på sjukehuset i utlandet, spør dei etter reisekort, som er beviset på at du har reiseforsikring.
Då kan du berre logge inn i mobilbanken, så har du det der. Du kan òg laste det ned, så du ikkje treng nett for å vise det fram.
Reisekortet finn du ved å gå inn på reiseforsikringa di i mobilbanken.
Har du oppretta eit abonnement her, lasta ned ei betalingsapp der og blitt freista av både den eine og andre strømmetenesta?
Kanskje du har mista oversikta – både over kva du har og kor mykje pengar du bruker. Prøver du å finne ut av det, merkar du at det var mykje enklare å starte eit abonnement enn å avslutte det.
Kjenner du deg igjen? No kan rydde opp rett i mobilbanken!
Slik gjer du det:
1: Logg inn og velge konto som du vanlegvis betaler rekningar frå.
2? Under Rørsler ser du abonnementar du brukar pengar på.
3: Finner du nokon du ikkje treng lenger, velger du Endre abonnement.
Å logge inn med fingeren eller ansiktsgjenkjenning kjenner du kanskje til, og no kan du òg betale på same måte. På alle betalingar under 5.000 kroner, kan du velge å signere betalingen med fingeren eller ansiktet. Då går det endå raskare enn før!
Slik gjer du det:
1: Logg inn, gå til menyen Meir, og trykk på Innstillingar.
2. Velg Betaling og gå ned til fanen Signering.
3. Skru på ved å skyve knapp til høgre. Bekreft med BankID
Det er fort gjort å glemmе ukepengar til barna. No kan du sette opp fast overføring, så slepp du å hugse på det kvar veke. Du ser beløp og dato for neste overføring, og kan endre eller slette som du vil.
For å sette opp fast overføring må du vere disponent på barnet sin konto i same bank. Lurer du på kva for produkt og tenester vi har for barn? Les meir om mobilbank og bankkort for barn og sparekonto for barn.
Slik gjer du det:
1: Logg inn og velg Mine barn.
2. Velg Fast oppsett av ukepenger.
3. Legg inn dato, beløp og konto pengane skal trekkast frå og overførast til.
Konto eller kredittkort eit anna stad? Ikkje noko problem! No kan du enkelt legga til og betala med kontoar frå andre bankar i mobilbanken og nettbanken.
Du slepp å logge inn fleire stader, og får full oversikt eitt staden. Når du legg til ein konto, ser du ein liste over kva banker du kan leggje til. Les meir om å leggje til konto frå annan bank.
Slik gjer du det:
Trykk på (+)Legg tiløvst på oversiktssida
2? Velg Legg til konto frå annan bank under Andre kontoar.
No er det enklare å betale rekningar som kjem på e-post. Når du får ein faktura på e-post, kan du opne den ferdig utfylt i mobilbanken. Då slepp du kopiering av kontonummer og KID.
Slik gjer du det:
1:Opne fakturavedlegget du har fått på e-post.
2?Klikk på symbolet for å laste opp og velikonet for mobilbank.
3:Beløp, forfallsdato, KID og kontonummer blir automatisk fylt ut.
Du kan enkelt dele bruks- og sparekontoane dine med kven du vil. Det kan vere nokon i familien, partnarar, fotballaget, eller viss vennegjengen skal på ferietur.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}