Skulle du gjerne ha spart litt meir til ein ny sykkel eller draumeferien? Med mikrosparing kjem du litt nærare sparemålet ditt kvar gong du bruker kortet.
Du vel sjølv beløpet i mobilbank eller nettbank: Eit fast kronebeløp kvar gong du bruker kortet, ein prosentsats av kjøpsbeløpet, eller runde opp til næraste beløp kvar gong du handlar. Så enkelt!
Har du kontantar som du skulle ha sett inn i banken? No kan du både ta ut og setje inn pengar på konto i alle Meny- og Kiwi-butikkar, dei fleste Spar-butikkane og enkelte Joker-butikkar.
Lær deg PIN-koden utanåt. Koden er det berre du som skal kunne. Sjølv ikkje banken eller politet treng å vite koden. Viss du har gløymt koden, finn du han igjen i mobilbanken og nettbanken.
Lån aldri bort kortet og ikkje slepp det av syne viss du må levere det frå deg for å betale, til dømes på restaurant. Ta med to kort med på reise, og ta vare på dei separat.
Unngå ID-tjuveri
Pass på at ingen kikkar deg over skuldra. Det er viktig å verne om bankkort, passord og kodar. Då er du ekstra godt rusta viss du blir utsett for eit ID-tjuveri.
Med bankkort kan du ta ut [9.900 kroner i løpet av 7 dager] i minibankane våre. I tillegg kan du ta ut 10.000 kroner i løpet av 4 dager i minibankane til andre bankar.
På bankkortet er det beløpsgrense for uttak i minibank i utlandet på 15.000 kroner. I nokre land kan desse beløpsgrensene vere lågare. Ved varekjøp er den øvre grensa pengane du har på kontoen, men ikkje meir enn 100.000 kroner.
I juli 2024 blei Apple einige med EU om å opne for andre digitale lommebøker på iPhone, noko som er veldig gode nyheiter. Det sikrar ein rettferdig konkurranse og kunden får fridom til å velje.
SpareBank 1 har inngått ein avtale med Apple, og jobbar for at Apple Pay skal bli tilgjengeleg for kundene våre i løpet av første halvår i 2025. Dermed vil kundene våre få fleire betalingsmoglegheiter.
Vi kan fram til då tilby å tæppe med Vipps! Du aktiverer tenesta i Vipps-appen, og koplar opp bankkortet ditt.
Det kan vere fleire årsaker til at kortet ditt ikkje fungerer:
Du må aktivere nytt kort før det kan brukast til netthandel
Har du fått nytt kort og skal handla på nett? Då må du aktivere kortet først. Dette gjer du enten med å bruke kortet i butikkterminal og taste inn PIN, eller du kan aktivere kortet i mobilbanken eller nettbanken under menyvalet Kort.
Kortet ditt kan vere slite eller øydelagt
Bestill nytt i mobil- eller nettbanken eller kontakt oss.
Har du gløymt PIN-koden?
Har du tasta feil PIN-kode 3 gongar blir kortet ditt sperra. Då kan du hente PIN-koden din i mobilbanken eller nettbanken. PIN-sperren blir oppheva automatisk etterfølgjande natt.
Har du aktivert regionsperre?
Er du i utlandet, kan det vere regionsperra som gjer at du ikkje får brukt kortet ditt. Viss dette er tilfelle skal du ha fått ein SMS om at kortet er prøvd brukt i utlandet. Regionsperra kan du oppheve i mobilbanken.
Regionsperre forhindrar at kortet ditt kan bli brukt i ein del av verda du ikkje er i. Med regionsperre reduserer du risikoen for at nokon misbruker bankkortet ditt.
I nett- og mobilbanken kan du sperre kortet ditt for bruk i regionar du ikkje har tenkt å reise til i næraste framtid.
Mikrokort er eit kontaktlaust bankkort som er på storleik med eit SIM-kort. Du kan feste det på klokkereima eller på eit armband, og enkelt ha med deg bankkortet overalt.
Viss kortet ditt har komme til rette og du er sikker på at ingen andre har hatt tilgang til det, kan du fjerne sperra i mobilbanken din eller nettbank på oversiktssida for kort. Er du i tvil om nokon andre kan ha brukt kortet, anbefaler vi at du beheld sperra og heller bestiller deg eit nytt kort.
Bankkort Viss du ikkje har bestilt nytt kort, kan du oppheve sperra. Korta er då umiddelbart klart til bruk igjen. Har du bestilt nytt kort, kan du ikkje opne det gamle.
Kredittkort: Du kan oppheve sperra innan 48 timar etter at du sperra det. Etter dette vil nytt kort automatisk bli sendt til deg.
Har du ikkje mobilbank eller nettbank, eller kjem du deg ikkje inn der, kan du ringe oss på 57 82 97 00. Er du i utlandet, ringer du +47 57 82 97 00.
Ved netthandel med bankkort eller kredittkort vil du ofte bli bedt om å oppgi kortnummer, utløpsdato og CVV2-/CVC2-kode. Denne koden er ei talrekke på tre siffer som står på baksida av kortet ditt.
På nyare kort står det tydeleg forklart på baksida kva tre tal som er "security code" eller CVV.
Viss du har mista bankkortet ditt, eller det har blitt øydelagt, kan du enkelt bestille nytt i nett- eller mobilbanken. Det kostar 300 kroner, og du vil få det nye kortet i posten etter cirka ei veke.
Du kan samanlikne prisane våre med prisar frå andre selskap på Finansportalen.no
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}