Har du kontantar som du skulle ha sett inn i banken? No kan du både ta ut og setje inn pengar på konto i alle Meny- og Kiwi-butikkar, dei fleste Spar-butikkane og enkelte Joker-butikkar.
Skulle du gjerne ha spart litt meir til ein ny sykkel eller draumeferien? Med mikrosparing kjem du litt nærare sparemålet ditt kvar gong du bruker kortet.
Du vel sjølv beløpet i mobilbank eller nettbank: Eit fast kronebeløp kvar gong du bruker kortet, ein prosentsats av kjøpsbeløpet, eller runde opp til næraste beløp kvar gong du handlar. Så enkelt!
Lær deg PIN-koden utanåt. Koden er det berre du som skal kunne. Sjølv ikkje banken eller politet treng å vite koden. Viss du har gløymt koden, finn du han igjen i mobilbanken og nettbanken.
Lån aldri bort kortet og ikkje slepp det av syne viss du må levere det frå deg for å betale, til dømes på restaurant. Ta med to kort med på reise, og ta vare på dei separat.
Unngå ID-tjuveri
Pass på at ingen kikkar deg over skuldra. Det er viktig å verne om bankkort, passord og kodar. Då er du ekstra godt rusta viss du blir utsett for eit ID-tjuveri.
Legg igjen lommeboka heime! Med mikrokort har du alltid bankkortet ditt tilgjengeleg. Mikrokortet er på størrelse med eit SIM-kort, og er enkelt å feste på klokkereima eller eit armband.
For beløp under 500 kroner er det berre å «tæppe» på bankterminalen, og for beløp over 500 kroner må du taste PIN-koden.
Mikrokortet er eit tillegg til bankkortet ditt.
Mikrokortet blir levert med eit gummiarmband, og du kan kjøpe andre armband og tilbehøyr i Evry sin webshop.
Det kan vere fleire årsaker til at kortet ditt ikkje fungerer:
Du må aktivere nytt kort før det kan brukast til netthandel
Har du fått nytt kort og skal handla på nett? Då må du aktivere kortet først. Dette gjer du enten med å bruke kortet i butikkterminal og taste inn PIN, eller du kan aktivere kortet i mobilbanken eller nettbanken under menyvalet Kort.
Kortet ditt kan vere slite eller øydelagt
Bestill nytt i mobil- eller nettbanken eller kontakt oss.
Har du gløymt PIN-koden?
Har du tasta feil PIN-kode 3 gongar blir kortet ditt sperra. Då kan du hente PIN-koden din i mobilbanken eller nettbanken. PIN-sperren blir oppheva automatisk etterfølgjande natt.
Har du aktivert regionsperre?
Er du i utlandet, kan det vere regionsperra som gjer at du ikkje får brukt kortet ditt. Viss dette er tilfelle skal du ha fått ein SMS om at kortet er prøvd brukt i utlandet. Regionsperra kan du oppheve i mobilbanken.
Med bankkort kan du ta ut [9.900 kroner i løpet av 7 dager] i minibankane våre. I tillegg kan du ta ut 10.000 kroner i løpet av 4 dager i minibankane til andre bankar.
Regionsperre forhindrar at kortet ditt kan bli brukt i ein del av verda du ikkje er i. Med regionsperre reduserer du risikoen for at nokon misbruker bankkortet ditt.
I nett- og mobilbanken kan du sperre kortet ditt for bruk i regionar du ikkje har tenkt å reise til i næraste framtid.
Du kan bestille nytt kort i mobilbanken din eller nettbank. Vel Kort og deretter Erstatte øydelagt kort. Prisen for å erstatte øydelagt eller mista kort er 300 kroner. Du vil få kortet i posten etter ca. ei veke.
Har du ikkje mobilbank eller nettbank, eller kjem du deg ikkje inn der, kan du kontakte oss på +47 57 82 97 00. Er du i utlandet, ringer du +47 57 82 97 00.
Viss du har mista bankkortet ditt, eller det har blitt øydelagt, kan du enkelt bestille nytt i nett- eller mobilbanken. Det kostar 300 kroner, og du vil få det nye kortet i posten etter cirka ei veke.
Viss kortet ditt har komme til rette og du er sikker på at ingen andre har hatt tilgang til det, kan du fjerne sperra i mobilbanken din eller nettbank på oversiktssida for kort. Er du i tvil om nokon andre kan ha brukt kortet, anbefaler vi at du beheld sperra og heller bestiller deg eit nytt kort.
Bankkort Viss du ikkje har bestilt nytt kort, kan du oppheve sperra. Korta er då umiddelbart klart til bruk igjen. Har du bestilt nytt kort, kan du ikkje opne det gamle.
Kredittkort: Du kan oppheve sperra innan 48 timar etter at du sperra det. Etter dette vil nytt kort automatisk bli sendt til deg.
Har du ikkje mobilbank eller nettbank, eller kjem du deg ikkje inn der, kan du ringe oss på +47 57 82 97 00. Er du i utlandet, ringer du +47 57 82 97 00.
På bankkortet er det beløpsgrense for uttak i minibank i utlandet på 15.000 kroner. I nokre land kan desse beløpsgrensene vere lågare. Ved varekjøp er den øvre grensa pengane du har på kontoen, men ikkje meir enn 100.000 kroner.
Den som disponerer kontoen må bestille kortet sjølv, men først må du som eig kontoen opne for det.
I mobil- eller nettbanken går du til Kort og valet Gå til kontodeling. Finn kontoen du ønsker disponenten skal bestille kort på, og huk av for «Kan bestille bankkort». Når dette er på plass, kan den som disponerer kontoen sjølv bestille kort ved å følge denne linken:
Ved netthandel med bankkort eller kredittkort vil du ofte bli bedt om å oppgi kortnummer, utløpsdato og CVV2-/CVC2-kode. Denne koden er ei talrekke på tre siffer som står på baksida av kortet ditt.
På nyare kort står det tydeleg forklart på baksida kva tre tal som er "security code" eller CVV.
Mikrokort er eit kontaktlaust bankkort som er på storleik med eit SIM-kort. Du kan feste det på klokkereima eller på eit armband, og enkelt ha med deg bankkortet overalt.
Ja, det er like trygt å betale med mikrokort som når du bruker kontaktlaus betaling med det vanlege bankkortet ditt.
Kontaktlaus betaling følger internasjonale standardar og strenge sikkerheitskrav. Ved jamne mellomrom blir du bedt om å taste PIN-koden din for å bekrefte at du er riktig eigar av kortet. Kortnummer er ikkje tilgjengeleg, og kortet kan derfor ikkje nyttast til netthandel eller registrerast som betalingsmiddel i appar og liknande.
Mikrokortet er eit tillegg til det ordinære bankkortet og fungerer på akkurat same måte, men berre kontaktlaust. For beløp under 500 kroner er det berre å «tæppe» på bankterminalen, og for beløp over 500 kroner må du taste PIN-koden. Koden på mikrokortet er den same som for dine andre kort frå SpareBank 1.
Når du handlar i nettbutikkar, reserverer desse ofte pengane på kortet ditt og belastar ikkje kortet umiddelbart. Dette gjeld særleg når du kjøper flyreiser eller hotellovernattingar. Slike reservasjonar blir fjerna etter 3 til 5 virkedagar.
Viss transaksjonen har blitt bokført fleire gonger, må du kontakte dei som har belasta deg dobbelt.
Du kan samanlikne prisane våre med prisar frå andre selskap på Finansportalen.no
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}