Nettbank for lag og foreining
Få full oversikt over laget eller økonomien i foreininga. Passar alle lag og foreiningar uavhengig av storleik.
Få full oversikt over laget eller økonomien i foreininga. Passar alle lag og foreiningar uavhengig av storleik.
I nettbanken finn du fleire gode verktøy for å få oversikt og kunne planlegge økonomien til laga eller foreininga.
Dobbel godkjenning av betalingar i nettbanken, bidrar til å skape tryggleik. Ved dobbel godkjenning må to personar i organisasjonen godkjenne betalinga, før fakturaen blir betalt.
Er de ein klubb som tilhøyrer Norges Idrettsforbund, har dei sett som krav at betalingar frå ein NIF-klubb skal ha dobbel godkjenning.
Administrator i nettbanken kan aktivere dobbel godkjenning, klikk på Meny, Kontoinnstillingar, Innstillingar og Endre godkjenning.
Den som er administrator kan styre kven som skal ha tilgong til nettbanken for lag og foreiningar. Viss det er endringar i styret eller leiinga som betyr at de må byte administrator, må de både bestille endringa i nettbanken og melde inn endringa inn til Brønnøysundregisterne.
Dobbel godkjenning av betalingar i nettbanken bidrar til å skape tryggleik. Ved dobbel godkjenning må to personar i organisasjonen godkjenne betalinga, før fakturaen blir betalt.
Er de ein klubb som tilhøyrer Norges Idrettsforbund, har dei sett som krav at betalingar frå ein NIF-klubb skal ha dobbel godkjenning.
Administrator i nettbanken kan aktivere dobbel godkjenning, klikk på Meny, Kontoinnstillingar, Innstillingar og Endre godkjenning.
For å logge inn i nettbank bedrift må du klikke logg inn på bedrift sidene, hit kjem du ved å klikke Bedrift oppe til venstre. Har du klikka logg inn på privat sidene, kan du klikke Gå til nettbank bedrift.
Dette valet blir hugsa slik at du slepp å velje nettbank bedrift neste gong.
Kontoutskrift finn du i nettbank bedrift under Transaksjonar. Du kan søke på mottakar, kontonummer, beløp eller liknande. Du kan òg gå til Arkiv og velje Kontoutskrift i nedtrekksmenyen.
Bilag finn du òg under Transaksjonar. Gå inn på den inn- eller utbetalinga det gjeld og trykk på Bilag.
Garantiprovisjon finn du under Transaksjonar - Arkiv - vel Melding om betaling i nedtrekksmenyen. Garantiprovisjonen trekkast kvartalsvis.
Renteoppgåver finn du under Transaksjonar - Arkiv - vel Renteoppgåver i nedtrekksmenyen.
Problem: Viss du tastar inn feil kode for mange gonger, blir kodebrikka sperra.
Løysing:Ring oss på 57 82 97 00 så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikka viser ingen tal på skjermen, eller den viser ein dato.
Bestill ny kodebrikke.
NB: Det kan ta opp til 10 dagar før du får ny kodebrikke. Viss du lastar ned BankID-appen får du tilgong med ein gong.
Har du både BankID-app og kodebrikke, og det feilar ved innlogging kan du prøve følgande:
Viss du ønsker å bruke både kodebrikke og app:
Viss du ønsker å berre bruke kodebrikke:
Viss du får ei feilmelding som startar med BID (BID er ei forkorting for BankID), så har desse feilmeldingane med BankID å gjere. Sjå kva feilmeldingane betyr og kva som kan vere løysinga.
Vi anbefaler å bruke siste versjon av nettlesaren din. Sjekk om du har siste oppdaterte versjon.
Tips! Viss du får problem i éin nettlesar, kan det fungere å prøve ein annan nettlesar. Til dømes: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, eller Safari for Mac OS.
For at nettsidene skal fungere, må vi bruke tekniske informasjonskapslar. Denne kan derfor ikkje slåast av
Kryss av om du vil sleppe å gjere dei same vala kvar gong du er på nettsidene våre. Funksjonelle informasjonskapslar lagrar opplysningar om bruken din av nettsidene og kva for innstillingar du har gjort, slik at du kan få funksjonalitet tilpassa deg
Kryss av viss du vil at nettsidene våre skal bli betre og enklare å bruke. Informasjonskapslane lagrar statistikk, og brukast for å analysere kva du gjer på nettsidene. Denne informasjonen hjelper oss til å forstå korleis nettsidene blir brukt, noko som gjer at vi kan forbetre oss
Kryss av viss du vil ha innhald som er tilpassa deg. Informasjonskapslane samlar informasjon om bruksmønsteret ditt og interessene dine. Dette gjer at vi kan gi deg meir relevant og tilpassa marknadsføring, også gjennom våre samarbeidspartnarar, på til dømes nettsider, annonsar og i sosiale medium