Dobbel godkjenning av betalingar i nettbanken, bidrar til å skape tryggleik. Ved dobbel godkjenning må to personar i organisasjonen godkjenne betalinga, før fakturaen blir betalt.
Er de ein klubb som tilhøyrer Norges Idrettsforbund, har dei sett som krav at betalingar frå ein NIF-klubb skal ha dobbel godkjenning.
Administrator i nettbanken kan aktivere dobbel godkjenning, klikk på Meny, Kontoinnstillingar, Innstillingar og Endre godkjenning.
Skal du legge til eller endre brukarar i nettbanken?
Den som er administrator kan styre kven som skal ha tilgong til nettbanken for lag og foreiningar. Viss det er endringar i styret eller leiinga som betyr at de må byte administrator, må de både bestille endringa i nettbanken og melde inn endringa inn til Brønnøysundregisterne.
Fører du rekneskap for eit lag eller ei foreining, kan du få ein enklare kvardag med SpareBank 1 Regnskap. Du får eit enkelt rekneskapsprogram og hjelp av rekneskapsførarane våre om du treng det.
Dobbel godkjenning av betalingar i nettbanken bidrar til å skape tryggleik. Ved dobbel godkjenning må to personar i organisasjonen godkjenne betalinga, før fakturaen blir betalt.
Er de ein klubb som tilhøyrer Norges Idrettsforbund, har dei sett som krav at betalingar frå ein NIF-klubb skal ha dobbel godkjenning.
Administrator i nettbanken kan aktivere dobbel godkjenning, klikk på Meny, Kontoinnstillingar, Innstillingar og Endre godkjenning.
For å logge inn i nettbank bedrift må du klikke logg inn på bedrift sidene, hit kjem du ved å klikke Bedrift oppe til venstre. Har du klikka logg inn på privat sidene, kan du klikke Gå til nettbank bedrift.
Dette valet blir hugsa slik at du slepp å velje nettbank bedrift neste gong.
Du finn kontoutskrifter, årsoppgåve og bilag i nettbank bedrift under menyvalet Transaksjonar. Hugs å velje riktig år, altså året som har gått.
Merk at du må ha tilgong til alle kontoane til bedrifta i nettbanken for å få fram menypunktet Årsoppgave. For å få tilgong til alle kontoar, må brukar ta kontakt med nettbank-administratoren til bedrifta. Dersom ikkje alle kontoar ligg i nettbanken må bedrifta kontakte kundesenteret på chat eller telefon.
Revisorar ønsker som regel å få revisjonsoppgåva, det vil seia årsoppgåva, direkte frå banken.
Du finn betalinga under Betale og Forfall. Trykk på betalinga det gjeld, og vel Opphev godkjenning, endre forfallsdato ved å velje Endre betalinga. Du finn den også igjen under betale og godkjenn.
Dersom du godkjenner betalingane dine i eige rekneskapsprogram, får du ikkje endre forfallsdato i nettbanken. Då må du stoppe betalinga og sende inn ny betaling frå rekneskapsprogrammet med riktig forfallsdato.
Du kan endre passordet ditt når du skal logge inn i nettbanken.
Vel BankID for å logge inn, og skriv inn fødselsnummeret ditt.
Klikk på Meny øvst til høgre i vindauget og vel Endre BankID-passordet.
Følg rettleiinga for å endre passordet og lag eit sikkert passord.
NB: Viss du bruker raskare BankID (altså loggar inn i BankID-appen med finger- eller ansiktsgjenkjenning) må du avbryte innlogginga for å komme til dette valet. Etter at du har skrive inn fødselsnummeret ditt trykker du Avbryt, deretter Stadfest. Vel så BankID med app, då vil du få opp valet Meny øvst til høgre i vindauget og du kan velje Endre BankID-passordet.
Det nye passordet må vere minst 8 teikn og innehalde både bokstavar og tal, eller ein kombinasjon av små og store bokstavar. Bruk spesialtegn, til dømes $ eller #, for å gjere det ekstra sikkert. Vi sjekkar passordet ditt mot ei liste av ofte brukte passord som ikkje er sikre nok, inkludert fødselsdatoen din.
Hugs at BankID-passordet ditt er personleg. Du skal ikkje dele det med andre. Du bør endre passordet ditt viss du trur at nokon andre har fått vite det. Har du gløymt passordet ditt, må du ta kontakt med oss på +47 57 82 97 00.
Merk at du må vere administrator for å legge til nye brukarar. Brukar treng ikkje å vere kunde i Sparebank 1 frå før, men må ha BankID for å kunne logge inn. Har ikkje brukaren BankID må han eller ho kontakte banken sin for å få det.
Det er ingen avgrensingar i talet på brukarar i nettbank bedrift, men fleire brukarar kan føre til prisendringar, sjå vår prisliste.
1. Opprett brukar
Logg inn i nettbanken
Klikk Meny oppe til høgre. Vel Administrasjon og deretter Brukarar.
Klikk på knappen Opprett ny brukar.
Fyll inn personnummer (11 siffer), førenamn og etternamn.
Hugs å legge til tilgongar og rettar, sjå punkt 2 nedanfor.
Trykk på knappen under for å gå direkte til riktig stad i nettbanken.
Vel tilgongar brukaren skal ha under Tilgong til funksjonar.
Under Rettar vel du dei rettane brukaren skal ha til dei ulike kontoane.
Du kan enkelt kopiere tilgongar og rettar frå ein brukar til ein annan. Klikk på Kopier rettar frå annan brukar og vel brukar, så klikkar du på Kopier og oppdater.
Mobilbank bedrift gir deg tilgong til banken uansett kor du er, når det måtte passe deg.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}