Bilforsikring bedrift

behandlingsforsikring

Med helseforsikring for tilsette blir du ein meir attraktiv arbeidsgjevar og gir dine tilsette raskare behandling i det private helsevesenet.

Privatperson? Sjå privat helseforsikring

tilsette med helseforsikring står i inngangen til butikken sin og smiler
Dei tilsette kjem raskare tilbake på jobb, og slepp plager over lengre tid.
Det er ingen eigenandel - verken for den tilsette eller bedrifta.
Helseforsikring har ingen øvre grense på behandlingskostnadar.

Kva er helseforsikring?

Video placeholder image

Kva dekkjer husforsikringa?

Helseforsikringa dekkjer i all hovudsak behandlingar i det private helsesystemet, som gjer at ventetida går ned og dei tilsette kjem raskare tilbake på jobb.

Kva dekkjer husforsikringa?
Om forsikringa Behandling
Kven gjeld forsikringa for? Dekkes av Behandling
Kvar gjeld forsikringa? Dekkes av Behandling
Kva dekkjer husforsikringa?
Biletdiagnostikk Dekkes av Behandling
Legespesialist Dekkes av Behandling
Second Opinion (andregongsvurdering) Dekkes av Behandling
Operasjon/sjukhusbehandling Dekkes av Behandling
Medikament og utstyr Dekkes av Behandling
Rehabilitering Dekkes av Behandling
Reiser og losji Dekkes av Behandling
Psykologisk førstehjelp Dekkes av Behandling
Helsetelefon Dekkes av Behandling
Tilleggsdekningar
Psykolog Dekkes av Behandling
Terapeut Dekkes av Behandling
Misbrukavvenning Dekkes av Behandling

Helseforsikring = behandling utan helsekø

Helseforsikring er ei forsikring som sikrar dine tilsette raskare avklaringar og behandling ved sjukdom, skade eller plage. De slepp offentlege helsekø med behandling i det private helsevesenet.

Kvifor kjøpe helseforsikring?

  • Helseforsikringane gjer at dine tilsette slepp helsekø ved behandling. De sneik ikkje i køa, men vert overført til det private helsevesenet (der køa er mindre enn ved offentleg helsevesen).
  • Det er gratis å bruke forsikringane (ingen eigenandel).
  • Raskare avklaringar gir mindre bekymringar og stress, og dei tilsette kjem raskare tilbake i jobb.
  • De som har fått bruk for helseforsikringane er veldig nøgde. Vi får ein score på 5,7 av 6 mogleg.

Greitt å vite om helseforsikring

  • Helseforsikring kan kjøpast for alle mellom 16-69 år, og den varer til den tilsette er 70 år. Den tilsette må ha budd i Norge samanhengande dei siste fem åra og ha norsk personnummer.
  • Den tilsette må fylle ut eit helseerklæringsskjema. Før dei kan nytte seg av forsikringa må helseerklæringa vere ferdig vurdert av oss. 
  • Forsikringa kan nyttast til sjukdom, skader eller plagar som har oppstått etter at forsikringa er godkjend.
  • De treng henvisning frå lege for å nytte forsikringa.
  • Behandlingar må vere godkjende og bestilt av oss.
  • Vårt medisinske nettverk består av helsefaglege samarbeidspartnarar i Norge, Sverige og Danmark.
  • Forsikringa har ingen eigenandel.
  • Sjå her for produktinformasjon.
     

Vilkår og produktinformasjon

Vilkår og IPID

Har du allereie helseforsikring hjå oss, må du logge inn og laste ned vilkåra som gjeld for bedrifta/landbruket ditt.

Nedanfor kan du laste ned standardvilkåra som er utgangspunktet, om du kjøper forsikring i dag. Det er viktig å vite at du får skreddarsydd forsikringsavtalen og vilkåra etter behova til bedrifta.

Kva er IPID?

 

Når den tilsette skal nytte helseforsikringa


Døme på ventetider:


Behandling

Ventetid i det offentlege

Ventetid med helseforsikring
Time hos spesialist 105 dagar Maks 10 dagar
Time til MR 32 veker Maks 10 dagar
Time til utreding for kul i bryst 6 veker Maks 10 dagar
Time til psykolog 12 veker Maks 10 dagar
Time til hjarteutgreiing 12 veker Maks 10 dagar

Døme er henta frå Virke (Hovudorganisasjonen for handels- og tenestenæringa).

Vel behandling og -stad og sjå ventetid på helsenorge.no


Dr. Dropin helsehjelp

Dr. Dropin helsehjelp er ein gratis og døgnopen helsetelefon for deg med helseforsikring (behandlingsforsikring) via jobben. Det er ingen spørsmål som er for store eller små. Profesjonelt helsepersonell kan hjelpe deg og familien din med spørsmål om mellom anna:

  • Sjukdom
  • Allergi
  • Feber
  • Hoste
  • Søvn
  • Stress
  • Smerter
  • Second opinion (annangongsvurdering)
  • Henvisning
  • E-resept
  • Medisinar
  • Bør eg oppsøke legevakt?

Kva lurer andre på?

Har du vore utsett for uhell, skade eller sjukdom?

Forsikringsselskapet vårt er Fremtind Forsikring

Du kjøper forsikringa di hjå SpareBank 1, og den dagen du må bruke den, kontaktar du forsikringsselskapet vårt Fremtind Forsikring.


{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }