Investeringssvindel
Har du mottatt tilbod om investeringar som lovar eventyrleg profitt og låg risiko? Då er det som regel snakk om investeringssvindel.
Har du mottatt tilbod om investeringar som lovar eventyrleg profitt og låg risiko? Då er det som regel snakk om investeringssvindel.
Det finst mange former for investeringssvindel, men dei fleste inneber at du blir kontakta av ein person som prøver å overtale deg til å investere pengar. Problemet er berre at selskapet eller kryptovalutaen du investerer i ikkje finnast.
Svindlarane er utspekulerte, og både «rådgjevarane», nettsidene og annonsane verkar veldig truverdige. Her er nokre kjenneteikn:
Hugs: Er tilbodet for godt til å vere sant, er det sannsynlegvis det òg.
Det finst mange former for investeringssvindel, men her er eit typisk døme:
Ver på vakt kvar gong ein ukjend person tar kontakt med deg om investeringar – enten det er på sosiale medium, datingsider, e-post eller telefon. Det er viktig at du gjer grundig research, undersøk kven som står bak og les gjennom vilkåra for tilbodet. Bruk Finanstilsynets database for marknadsåtvaringar og søk opp selskapet du har fått eit tilbod frå. Om du finn selskapet her, må du bryte all kontakt med svindlar. Andre tips:
For at nettsidene skal fungere, må vi bruke tekniske informasjonskapslar. Denne kan derfor ikkje slåast av
Kryss av om du vil sleppe å gjere dei same vala kvar gong du er på nettsidene våre. Funksjonelle informasjonskapslar lagrar opplysningar om bruken din av nettsidene og kva for innstillingar du har gjort, slik at du kan få funksjonalitet tilpassa deg
Kryss av viss du vil at nettsidene våre skal bli betre og enklare å bruke. Informasjonskapslane lagrar statistikk, og brukast for å analysere kva du gjer på nettsidene. Denne informasjonen hjelper oss til å forstå korleis nettsidene blir brukt, noko som gjer at vi kan forbetre oss
Kryss av viss du vil ha innhald som er tilpassa deg. Informasjonskapslane samlar informasjon om bruksmønsteret ditt og interessene dine. Dette gjer at vi kan gi deg meir relevant og tilpassa marknadsføring, også gjennom våre samarbeidspartnarar, på til dømes nettsider, annonsar og i sosiale medium