dame monterer smart røykvarslar i taket i stova si

KUNDEFORDEL

SmartDelay+

Er flyet* ditt forsinka med meir enn 1 time får du fri tilgang til flyplassen sin lounge eller ei utbetaling.

Koden du blir spurt om, finn du ved å logge inn til «mine forsikringar» og klikke på reiseforsikringa din.

Gjelder for både deg og inntil 4 medpassasjerar (1+4).
Har ikkje flyplassen lounge, får de 40 euro per person i kompensasjon.
Lounge gir deg ro, gratis mat, drikke og wifi.

Korleis fungerer SmartDelay+?

Har du heilårs reiseforsikring gjennom jobben eller privat, har du SmartDelay+ inkludert. Den gir deg gratis tilgang på flyplassens lounge, viss flyet* ditt er meir enn 1 time forsinka. Det gjeld både ved utreise og heimreise, tenestereise og fridomsreise – i heile verda. Viss ikkje flyplassen har ein lounge gir vi dykk ei utbetaling. Kompensasjonen gjeld for inntil 5 personar.

Slik fungerer SmartDelay+

  1. Du registerer flyvninga di minst 2 timar før avgang på smartdelay.com
    Koden du blir spurt om, finn du ved å logge inn til «mine føresegn» og klikke deg vidare til reiseforsikring di.
  2. Viss flyvninga* di blir forsinka med meir enn 1 time, mottar du ein kupong på SMS som gir deg tilgang til flyplassens lounge. 
  3. Viss ikkje flyplassen du er på har ein lounge, får de ei utbetaling på 40 euro per person. Du mottar instruksjonar frå PayPal på SMS for korleis du får pengane utbetalt.
  4. Finn loungen og nyt gratis mat, drikke og wifi i rolige og komfortable omgjevnader medan du ventar på flyet.
  5. Blir flyet forsinka med meir enn 3 timar vil AirHelp automatisk søke  refusjon for deg og reisefølget ditt – viss du valde dette då du registrerte reisen i punkt 1.

*gjelder kun flyvingar med flyselskap som oppgir oppdatert informasjon om forsinkelsen via det internasjonale sporingssystemet FlightStats. På einkleite charterreiser er det ikkje mogleg å registrere flyvingane, fordi ikkje alle flyselskap registrerer sine forsinkingar.

SmartDelay gjeld ikkje for kansellerte flyvingar.


AirHelp

Viss flyet ditt er forsinka i meir enn 3 timar, kan du ha rett på kompensasjon på inntil 600 euro per passasjer. AirHelp er ein teneste som tilbyr hjelp med krav om kompensasjon og erstatning til deg som har hatt problem med flyreiser.

Når du brukar AirHelp, tar dei seg av heile prosessen frå start til erstatning, men vær merksam på at AirHelp tar eit gebyr på 35 % av det du får i kompensasjon.

Dersom du ønskjer å bruke denne tenesta, kan du krysse av for det når du leggje inn informasjon om reisen din hos SmartDelay+.

Spørsmål og svar om SmartDelay+

Sjå ofte stilte spørsmål på smartdelay.com

For hjelp og assistanse sjå kundeservice på smartdelay.com

Kva lurer andre på?