KUNDEFORDEL
SmartDelay+
Er flyet* ditt forsinka med meir enn 1 time får du fri tilgang til flyplassen sin lounge eller ei utbetaling.
KUNDEFORDEL
Er flyet* ditt forsinka med meir enn 1 time får du fri tilgang til flyplassen sin lounge eller ei utbetaling.
Koden du blir spurt om, finn du ved å logge inn til «mine forsikringar» og klikke på reiseforsikringa din.
Har du heilårs reiseforsikring gjennom jobben eller privat, har du SmartDelay+ inkludert. Den gir deg gratis tilgang på flyplassens lounge, viss flyet* ditt er meir enn 1 time forsinka. Det gjeld både ved utreise og heimreise, tenestereise og fridomsreise – i heile verda. Viss ikkje flyplassen har ein lounge gir vi dykk ei utbetaling. Kompensasjonen gjeld for inntil 5 personar.
Slik fungerer SmartDelay+
*gjelder kun flyvingar med flyselskap som oppgir oppdatert informasjon om forsinkelsen via det internasjonale sporingssystemet FlightStats. På einkleite charterreiser er det ikkje mogleg å registrere flyvingane, fordi ikkje alle flyselskap registrerer sine forsinkingar.
SmartDelay gjeld ikkje for kansellerte flyvingar.
Viss flyet ditt er forsinka i meir enn 3 timar, kan du ha rett på kompensasjon på inntil 600 euro per passasjer. AirHelp er ein teneste som tilbyr hjelp med krav om kompensasjon og erstatning til deg som har hatt problem med flyreiser.
Når du brukar AirHelp, tar dei seg av heile prosessen frå start til erstatning, men vær merksam på at AirHelp tar eit gebyr på 35 % av det du får i kompensasjon.
Dersom du ønskjer å bruke denne tenesta, kan du krysse av for det når du leggje inn informasjon om reisen din hos SmartDelay+.
Om eit forsinka fly medfører ei ekstra overnatting, kan du få dette dekka av reiseforsikring. Ny flybillett får du dekka av flyselskapet.
Sjå også
Når avgangen er forseinka
Når eg kjem for seint til transporten
Viss forseinkinga medfører ei ekstra overnatting eller ekstra reiseutgifter – kan du få dette dekka av forsikringsselskapet.
Har du all nødvendig dokumentasjon tilgjengeleg når du meldar sak til forsikringsselskapet, vil dei ofte avklare saken direkte.
Sjå også
Viss bagasjen din er meir enn 4 timar forseinka ved utreise, får du erstatning. Er du på jobbreise vert nødvendige utgifter dekka uansett kor kort tid bagasjen er forseinka. Forseinka bagasje ved heimreise er ikkje dekka av reiseforsikring.
Dette skal du gjere viss bagasjen din er forseinka ved utreise:
1: Meld frå til flyselskapet
2: Kjøp det du treng
Blir bagasjen meir enn fire timar forseinka etter ankomst, kan du handle det nødvendige av klede og toalettsaker for inntil 5.000 kroner per person. Gjeld berre ved utreise. Vi dekkar ikkje utgifter til ting du kjøper etter at bagasjen er tilbake. Dette dekkar òg eventuell leige av nødvendig barnevogn/sykkel/ski eller anna sportsutstyr.
Hugs å ta vare på kvitteringane og bagasjetaggen.
3: Kontakt forsikringsselskapet
Meld saka til Fremtind Forsikring for erstatning, innan 1 år frå hendinga. Du kan alltid ringe viss du treng praktisk og umiddelbar hjelp – (+47 915) 02300.
Sjå også
Ja, med reiseforsikringa vår har du ubegrensa samla forsikringssum (erstatning) for bagasjen. Erstatninga er avgrensa til 40.000 kroner per enkeltgjenstand*. For kontantar, pass og reisedokument er maks erstatning 10.000 kroner per person. Du er dekka av reiseforsikringa viss årsaka er:
*Følgande eigedelar vert erstatta samla som ein enkeltgjenstand:
(døme: tar du med deg 5 dyre smykker på reise, er makserstatninga på 40.000 kroner til saman for alle smykkene).
Vi anbefaler deg å kjøpe verdisakforsikring på ekstra dyre verdisaker. Då er du dekka for heile verdien, i heile verda og for nesten alle typar skadar og hendingar.
For at nettsidene skal fungere, må vi bruke tekniske informasjonskapslar. Denne kan derfor ikkje slåast av
Kryss av om du vil sleppe å gjere dei same vala kvar gong du er på nettsidene våre. Funksjonelle informasjonskapslar lagrar opplysningar om bruken din av nettsidene og kva for innstillingar du har gjort, slik at du kan få funksjonalitet tilpassa deg
Kryss av viss du vil at nettsidene våre skal bli betre og enklare å bruke. Informasjonskapslane lagrar statistikk, og brukast for å analysere kva du gjer på nettsidene. Denne informasjonen hjelper oss til å forstå korleis nettsidene blir brukt, noko som gjer at vi kan forbetre oss
Kryss av viss du vil ha innhald som er tilpassa deg. Informasjonskapslane samlar informasjon om bruksmønsteret ditt og interessene dine. Dette gjer at vi kan gi deg meir relevant og tilpassa marknadsføring, også gjennom våre samarbeidspartnarar, på til dømes nettsider, annonsar og i sosiale medium