Gjelder for både deg og inntil 4 medpassasjerar (1+4).
Har ikkje flyplassen lounge, får de 40 euro per person i kompensasjon.
Lounge gir deg ro, gratis mat, drikke og wifi.
Korleis fungerer SmartDelay+?
Har du heilårs reiseforsikring gjennom jobben eller privat, har du SmartDelay+ inkludert. Den gir deg gratis tilgang på flyplassens lounge, viss flyet* ditt er meir enn 1 time forsinka. Det gjeld både ved utreise og heimreise, tenestereise og fridomsreise – i heile verda. Viss ikkje flyplassen har ein lounge gir vi dykk ei utbetaling. Kompensasjonen gjeld for inntil 5 personar.
Slik fungerer SmartDelay+
Du registerer flyvninga di minst 2 timar før avgang på smartdelay.com. Koden du blir spurt om, finn du ved å logge inn til «mine føresegn» og klikke deg vidare til reiseforsikring di.
Viss flyvninga* di blir forsinka med meir enn 1 time, mottar du ein kupong på SMS som gir deg tilgang til flyplassens lounge.
Viss ikkje flyplassen du er på har ein lounge, får de ei utbetaling på 40 euro per person. Du mottar instruksjonar frå PayPal på SMS for korleis du får pengane utbetalt.
Finn loungen og nyt gratis mat, drikke og wifi i rolige og komfortable omgjevnader medan du ventar på flyet.
Blir flyet forsinka med meir enn 3 timar vil AirHelp automatisk søke refusjon for deg og reisefølget ditt – viss du valde dette då du registrerte reisen i punkt 1.
*gjelder kun flyvingar med flyselskap som oppgir oppdatert informasjon om forsinkelsen via det internasjonale sporingssystemet FlightStats. På einkleite charterreiser er det ikkje mogleg å registrere flyvingane, fordi ikkje alle flyselskap registrerer sine forsinkingar.
SmartDelay gjeld ikkje for kansellerte flyvingar.
AirHelp
Viss flyet ditt er forsinka i meir enn 3 timar, kan du ha rett på kompensasjon på inntil 600 euro per passasjer. AirHelp er ein teneste som tilbyr hjelp med krav om kompensasjon og erstatning til deg som har hatt problem med flyreiser.
Når du brukar AirHelp, tar dei seg av heile prosessen frå start til erstatning, men vær merksam på at AirHelp tar eit gebyr på 35 % av det du får i kompensasjon.
Om eit forsinka fly medfører ei ekstra overnatting, kan du få dette dekka av reiseforsikring. Ny flybillett får du dekka av flyselskapet.
Ta først kontakt med flyselskapet ditt eller reisearrangør. De har erstatningsansvar ved forseinkingar og kansellering og kan ofte hjelpe deg med å endre billettane eller finne anna transport.
Ta vare på kvitteringar for utlegg og billettar undervegs, samt bekrefting på forsinka transport.
Meld sak om forsinka fly til forsikringsselskapet.
Viss bagasjen din er meir enn 4 timar forseinka ved utreise, får du erstatning. Er du på jobbreise vert nødvendige utgifter dekka uansett kor kort tid bagasjen er forseinka. Forseinka bagasje ved heimreise er ikkje dekka av reiseforsikring.
Dette skal du gjere viss bagasjen din er forseinka ved utreise:
1: Meld frå til flyselskapet
Oppsøk skranken til flyselskapet for å melde ifrå.
Få ein stadfesting på forseinkinga – ein såkalla PIR-rapport.
2: Kjøp det du treng
Blir bagasjen meir enn fire timar forseinka etter ankomst, kan du handle det nødvendige av klede og toalettsaker for inntil 5.000 kroner per person. Gjeld berre ved utreise. Vi dekkar ikkje utgifter til ting du kjøper etter at bagasjen er tilbake. Dette dekkar òg eventuell leige av nødvendig barnevogn/sykkel/ski eller anna sportsutstyr.
Ja, med reiseforsikringa vår har du ubegrensa samla forsikringssum (erstatning) for bagasjen. Erstatninga er avgrensa til 40.000 kroner per enkeltgjenstand*. For kontantar, pass og reisedokument er maks erstatning 10.000 kroner per person. Du er dekka av reiseforsikringa viss årsaka er:
*Følgande eigedelar vert erstatta samla som ein enkeltgjenstand: (døme: tar du med deg 5 dyre smykker på reise, er makserstatninga på 40.000 kroner til saman for alle smykkene).
Smykker, klokker, pels og bunad
Elektronisk utstyr med tilbehøyr
Musikkinstrument med tilbehøyr
Sports-/fritidsutstyr
Våpen med tilbehøyr
Køyreutstyr til motorkøyretøy
Vi anbefaler deg å kjøpe verdisakforsikring på ekstra dyre verdisaker. Då er du dekka for heile verdien, i heile verda og for nesten alle typar skadar og hendingar.
Det er som hovudregel ingen eigenandel ved bruk av heileårs reiseforsikring.
For reiseforsikringane i kredittkortet er eigenandelen 500 kroner for reisegods og behandling etter ulykke. Skal det gjerast aldersfrådrag på reisegods, gjerast dette før eigenandelen trekkast.
Aldersfrådrag ved erstatning
For nokre gjenstandar som er kjøpt nye er det aldersfrådrag ved erstatning:
Gjenstand
Frådragsfrie år
Frådrag per påbegynte år (maks 80 %)
Mobiltelefon
1:
20 %
Elektronisk utstyr med tilbehør
1:
10 %
Sykkel
3:
20 %
Briller
1:
10 %
Det er greitt å vite at andre gjenstandar blir erstatta med marknadspris, gjenanskaffingspris eller omsetningsverdi som brukt - avhengig av type gjenstand. Det kan òg vere makserstatning eller andre avgrensingar. For detaljar, sjå vilkår.
Rekker du ikkje å melde hendinga til det lokale politiet, sørg for å få ei bekrefting frå reiseleiar eller hotell.
2: Finn fram dokumentasjon
For å hjelpe deg er dette relevant for oss:
Politianmelding, eller annan dokumentasjon – om du ikkje har fått meldt det til politiet på staden.
Namn på eventuelle vitner.
Når du kjem heim, lag ei liste på stjålne gjenstandar og finn kvitteringar.
3: Kontakt oss
Ring oss på (+47 915) 02300 viss du trengjer praktisk og umiddelbar hjelp.
Ellers kan du vente med å kontakte oss til du kjem heim.
4: Hva skjer etterpå?
Har du all nødvendig dokumentasjon tilgjengeleg når du kontaktar oss, blir vi som oftast einige i første telefonsamtale. Vi fortel deg kva du eventuelt trengjer å sende av dokumentasjon.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}