Svindelmetodar som blir brukte mot bedrifter
Svindlarane utviklar stadig nye metodar, og det gjeld å halde seg oppdatert.
Svindlarane utviklar stadig nye metodar, og det gjeld å halde seg oppdatert.
Cyberangrep, hacking og digital svindel er forsøk på å skade eller skaffe tilgang til viktig informasjon eller verdiar hos bedrifta gjennom digitale angrep.
Faresignal:
Direktørsvindel er når ein tilsett, som kan utføre betalingar, blir lurt til å betale ein falsk faktura eller gjere ei overføring frå kontoen til bedrifta.
Faresignal:
Fakturasvindel er når bedrifta blir lurt til å betale ein falsk faktura. Denne typen svindel utnyttar tilliten tilsette har til veletablerte selskap eller kjente leverandørar.
Faresignal:
Har du fått tilbod om å investere midla til bedrifta mot eventyrleg profitt og låg risiko? Då er det som regel snakk om investeringssvindel.
Faresignal:
Merkevaresvindel er ein svindelmetode der svindlarane misbruker merkevara di for å tiltrekke seg offer som har tillit til merkevara di.
Faresignal:
Hender det at du kjøper utstyr brukt? Det kan vere både berekraftig og økonomisk, men du bør vere på vakt. Det finst mange uærlege sjeler som opererer på digitale bruktmarknader, som Finn.no og Facebook Marketplace.
Faresignal:
Phishing er svindelforsøk på e-post der svindlarane utgir seg for å vere nokon du stolar på, for å lure deg til å gi frå deg sensitiv informasjon eller overføre pengar til dei. Dei rettar seg derfor mot dei som har nettbank-tilgang i bedrifta.
Faresignal:
For at nettsidene skal fungere, må vi bruke tekniske informasjonskapslar. Denne kan derfor ikkje slåast av
Kryss av om du vil sleppe å gjere dei same vala kvar gong du er på nettsidene våre. Funksjonelle informasjonskapslar lagrar opplysningar om bruken din av nettsidene og kva for innstillingar du har gjort, slik at du kan få funksjonalitet tilpassa deg
Kryss av viss du vil at nettsidene våre skal bli betre og enklare å bruke. Informasjonskapslane lagrar statistikk, og brukast for å analysere kva du gjer på nettsidene. Denne informasjonen hjelper oss til å forstå korleis nettsidene blir brukt, noko som gjer at vi kan forbetre oss
Kryss av viss du vil ha innhald som er tilpassa deg. Informasjonskapslane samlar informasjon om bruksmønsteret ditt og interessene dine. Dette gjer at vi kan gi deg meir relevant og tilpassa marknadsføring, også gjennom våre samarbeidspartnarar, på til dømes nettsider, annonsar og i sosiale medium