Du treng ikkje å starte appen når du skal logge inn. Appen opnar seg av seg sjølv etter at du har valt "BankID".
For at appen skal starte opp bør du aktivere varslingar. For å skru på varslar må du gjere følgjande: Gå til Innstillinger på mobilen din. Har du iPhone vel du Varslinger – BankID – Tillat varslingar. Har du Android går du inn på Appvarsler – BankID – Tillat varslar.
Når du har installert BankID-appen vil eingangskode-appen slutte å fungere, og du kan slette den frå mobilen din.
Slik ser det ut når du skal logge inn i nettbanken
Slik ser det ut når du skal logge inn i offentlege tenester
Ofte stilte spørsmål om BankID-appen
BankID-appen blir brukt av alle bankar i Noreg og er ei felles løysing. Eingongskode-appen har vore SpareBank 1 si digitale løysing for BankID sidan 2011. No skal alle bankar i Norge gå saman om å tilby ein app for BankID. Appane har lik funksjonalitet og du som kunde kan bruke den nye appen til akkurat det same som du brukte eingongskode-appen til.
Fungerer ikkje det kan du prøve å slette BankID-appen, laste den ned på nytt og prøve å aktivere den igjen.
Har du brukt eingongskode-appen tidlegare? Då må du slette denne først, så opnar du BankID-appen og følger stega for å aktivere den med aktiveringskodar.
I løpet av våren og sommaren 2024 stenger vi ned eingongskode-appen. Alle kundar som ikkje har lasta ned BankID-appen har fått beskjed om når eingongskode-appen deira blir stengt. Viss du ikkje fekk lasta ned BankID-appen før eingongskode-appen din blei stengt er det likevel inga krise. Gjer som følger:
Ja, BankID på mobil skal fasast ut og blir erstatta av BankID med app. Du kan laste ned BankID-appen og aktivere den med din BankID på mobil. På bankid.no ser du korleis du går fram.
Nei, av sikkerheitsmessige årsaker kan du berre ha BankID-app på éin mobil eller eitt nettbrett av gongen. Når du aktiverer BankID-app på ein ny mobil eller nettbrett, vil appen slutte å fungere på den gamle.
Nei, bruker du "Utan BankID" med eingongskode-appen vil det no vere kodebrikke som er alternativet for deg. Viss du ikkje har kodebrikke frå før må du ta kontakt med banken for å bestille det.
Eingongskode-appen vil fungere heilt fram til du får kodebrikka.
No har det kome ei ny teneste i BankID-appen som gjer at du kan bruke den som legitimasjon. Førebels blir dette godtatt som gyldig legitimasjon på Posten og Vinmonopolet. På BankID.no finn du meir informasjon om tenesta.
Det er mange svindlarar som prøver å utnytte endringar rundt BankID. Du vil aldri få SMS eller e-post frå oss eller BankID som ber deg om å logge inn eller laste ned noko via lenker.
Last alltid apper direkte ned frå App Store eller Google Play. Pass også på at du aldri gir frå deg BankID-passord eller annan sensitiv informasjon uansett kven som tar kontakt og spør deg om dette.
"Bankane i Norge har lang tradisjon i å stå saman om å utvikle felles, framtidsretta løysingar. Utviklinga av BankID-appen har komme langt sidan lanseringen i 2022. Vi ønsker å delta i den vidare utviklinga av denne som ei felles løysing for heile bank-Norge, inkludert for kundane våre. Derfor sluttar vi oss til BankID-appen."
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}