Vi har endra måten du betaler for fondsparinga di på. Dette gjer vi for å tilfredsstille regulatoriske krav og for å kunna tilby kundane våre konkurransedyktige prisar. For mange vil det innebere at det er billegare å handle fond hos oss. For at endringane skal gjelde deg, må du akseptere ny kundeavtale.
Slik kan du akseptere ny kundeavtale
Aksepter med BankID
Aksepter ny kundeavtale ved å klikke på knappen under. Du må logge inn med BankID.
Send ny kundeavtale i posten
Har du ikkje BankID? Last ned ny kundeavtale her som du signerer med namnet ditt og sender til:
Banknamn
v/mottak
Adresse
Stikk innom bankkontoret
Last ned ny kundeavtale her som du skriv ut og signerer med namnet ditt. Stikk innom bankkontoret og lever den fysisk der.
- Møt opp ved eit av SpareBank 1 Sogn og Fjordanes kontor
- Møt opp ved eit anna Sparebank 1-kontor.
Ta med legitimasjonen, opplys om at du er kunde i SpareBank 1 Sogn og Fjordane og be om at dei sender ein kopi av kundeavtalen til web@ssf.no.
Andre sider for deg
Endringar fondssparing
Vi endrar måten vi tar betalt for fondssparing. For mange vil det bety at det blir billegare å spare i fond.
Ny kundeavtale - barn/verjemål
Her finn du informasjon om korleis du gir aksept for barn eller personar under verjemål.
Informasjon til deg som handlar fond og verdipapir
Avtaler og retningslinjer du må forhalde deg til.