Vi har endra måten du betaler for fond på. Dette gjer vi for å tilfredsstille regulatoriske krav og for å kunne tilby kundane våre konkurransedyktige prisar. For mange vil det innebere at det er billegare å handle fond hos oss. For at endringane skal vere gjeldande, må ny kundeavtale aksepterast.
Har du fått melding om å akseptere ny kundeavtale for barna dine eller nokon du er verje for?
Barn
Sparer du til barnet i namnet til barnet, krev dette eigen aksept av ny kundeavtale. Viss du ikkje har åleineansvar, må begge foreldra gi aksepten sin.
Verje
Dersom ein du er verje for sparer i fond i eige namn, krev dette eigen aksept av ny kundeavtale. Ein aksept per person under verjemål.
Har du ikkje BankID?
Dersom du ikkje har nettbank eller BankID kan du gi aksepten din på andre måtar.
Send ny kundeavtale i posten
Har du ikkje BankID? Last ned ny kundeavtale her som du signerer med ditt namn og sender per post. Ein kundeavtale per person.
Banknamn
v/mottak
Adresse
Stikk innom bankkontoret
Last ned ny kundeavtale her som du skriv ut og signerer med ditt namn. Stikk innom næraste lokalbank og lever den fysisk der.
- Møt opp ved eit av SpareBank 1 Sogn og Fjordanes kontor
- Møt opp ved eit anna Sparebank 1-kontor.
Ta med legitimasjonen din, opplys om at du er kunde i SpareBank 1 Sogn og Fjordane og be om at dei sender ein kopi av kundeavtalen til web@ssf.no.
Andre sider for deg
Endringar fondssparing
Vi endrar måten vi tar betalt for fondssparinga. For mange vil det bety at det blir billegare å spare i fond.
Har du ikkje BankID?
Her finn du informasjon om korleis du gir aksept utan BankID for deg sjølv
Inofmrasjon til deg som handlar fond og verdipapir
Avtaler og retningslinjer du må forhalde deg til.