Svindel – slik unngår du å bli lurt
Svindel er dessverre eit aukande problem, og det kan ramme oss alle. Her er tipsa våre til å unngå å bli lurt.
Svindel er dessverre eit aukande problem, og det kan ramme oss alle. Her er tipsa våre til å unngå å bli lurt.
Snakk med andre, spesielt eldre, om metodane svindlarane bruker. Ein av dei mest effektive måtane vi kan kjempe mot denne typen kriminalitet på, er å spreie informasjon.
Saman med resten av finansnæringa har vi laga antisvindelkampanjen No way – du lurer ikkje meg. Her lærer vi deg sjølvforsvar mot svindel, så du kan verne deg sjølv og dine næraste.
Kampanjen tar utgangspunkt i det norske, tillitsbaserte samfunnet (derav ordspelet No way), og det at svindlarar gjerne ser til Norge for lettjente pengar – fordi vi stoler på folk.
Kunnskap er det viktigaste våpenet ditt mot svindlarane. Bli betre kjent med dei vanlegaste svindelmetodane.
Svindlarar blir stadig meir utspekulerte i metodane sine. Her kan du sjekke om du ville avslørt svindelforsøket!
Det å stoppe opp, tenke seg om éin gong til og sjekke om informasjonen stemmer med andre kjelder er den mest effektive måten å unngå å bli svindet på. Her er nokre fleire førehandsreglar.
Hugs: Banken vil aldri be deg om å oppgi kodar og passord via e-post eller telefon. Får du ein slik førespurnad, er det sannsynlegvis svindel.
For at nettsidene skal fungere, må vi bruke tekniske informasjonskapslar. Denne kan derfor ikkje slåast av
Kryss av om du vil sleppe å gjere dei same vala kvar gong du er på nettsidene våre. Funksjonelle informasjonskapslar lagrar opplysningar om bruken din av nettsidene og kva for innstillingar du har gjort, slik at du kan få funksjonalitet tilpassa deg
Kryss av viss du vil at nettsidene våre skal bli betre og enklare å bruke. Informasjonskapslane lagrar statistikk, og brukast for å analysere kva du gjer på nettsidene. Denne informasjonen hjelper oss til å forstå korleis nettsidene blir brukt, noko som gjer at vi kan forbetre oss
Kryss av viss du vil ha innhald som er tilpassa deg. Informasjonskapslane samlar informasjon om bruksmønsteret ditt og interessene dine. Dette gjer at vi kan gi deg meir relevant og tilpassa marknadsføring, også gjennom våre samarbeidspartnarar, på til dømes nettsider, annonsar og i sosiale medium