Så enkelt er det å byte bank

Byte bank til oss? Det er faktisk enklare enn du trur. Hos oss får du ein bank som er der – for dei små og store tinga i livet.

familie i sofa som ser på pc. foto.

Korleis byte bank?

1. Bli kunde

For å byte bank til oss må du bli kunde først. Klikk på knappen under og følg stega. 

Husk å bestille bankkort og opprette alle kontoar hos oss før du byter bank. 

2. Skaff deg ny BankID

For at du ikkje skal risikere å stå utan BankID anbefaler vi at du skaffar deg ny hos oss med ein gong. 

For å få BankID treng vi å sjå legitimasjon i form av pass eller nasjonalt ID-kort. 

3. Flytt kontoar til oss

Vi har gjort det enkelt å slå opp med den gamle banken og overføre banktinga dine med nokre knappetrykk.

Tips! Viss du har kontoar med bindingstid bør du vente med å seie opp desse.

4. Sei ifrå til jobben

Du må hugse å gi det nye kontonummeret til arbeidsgjevaren din og andre som sender deg pengar. 

Hugs også å oppdatere kontonummer hos Nav, Skatteetaten og Lånekassen. 

Treng du hjelp? Ingen problem! Ta kontakt med oss for å bli guida gjennom prosessen.

No har det blitt superenkelt å flytte Avtalegiro!

Har du Avtalegiro i ein annan bank, og ønsker å samle alt hos oss? Tidlegare kunne det vere tungvint og tidkrevjande å flytte Avtalegiro, men no gjer du det enkelt på 1-2-3! 

Alt du treng å gjere er å samtykke til at vi kan hente og flytte avtalane for deg. Resten ordnar vi – heilt gratis sjølvsagt.

Vanlege spørsmål om bankbyte

Det å bli kunde hos oss går raskt. Deretter vil sjølve bytet ta cirka ei veke.

  • Mobilbank, nettbank og nye kontoar blir tilgjengeleg umiddelbart.
  • Korta kjem i posten etter ca. 7 virkedager (Tips! For ein kjapp postgang, hugs at namnet ditt må stå på postkassa).
  • PIN-kode til korta finn du i mobilbanken og nettbanken. Du har same PIN på alle kort.
  • Kor lang tid det tar å overføre pengar frå kontoar i tidlegare bank vil avhenge av banken, men det tar vanlegvis rundt 7 dagar. 
  • Vi anbefaler å overføre noko pengar før bankforholdet i den gamle banken din blir avslutta, slik at du ikkje endar opp utan pengar i mellomtida.

Nokre produkt, som til dømes aksjesparekonto og BSU, kan det ta litt lengre tid å få flytta over. 

eFaktura

Eksisterande eFaktura kjem automatisk opp i mobilbanken og nettbanken. Alle bankar hentar informasjon frå eit felles register. Det betyr at du ikkje treng å gjere noko som helst.

Merk at du må godkjenne fakturaen gjennom banken du vil bruke for å få informasjon om betalinga. 

AvtaleGiro

No kan du flytte AvtaleGiro på 1-2-3 i mobilbanken eller nettbanken! Alt du treng å gjere er å samtykke til at vi kan hente og flytte avtalane for deg. 

Sjå korleis du flyttar AvtaleGiro her. 

Ja, det kan du! Du kan velje å gjere dette når du fyller ut bankbyteskjemaet. 

Viss du allereie har sendt inn bankbyteskjema kan du også flytte BSU ved å klikke på knappen nedanfor. Då legg du inn kontonummeret til BSU-kontoen du har i dag og bekreftar at du ønsker å flytte denne kontoen til oss.

Du kan berre ha éin BSU-konto, derfor er det viktig at denne flyttinga skjer korrekt og at du ikkje avsluttar BSU-kontoen din før du opprettar ein ny hos oss. Les meir om reglane for BSU

Viss du avsluttar heile kundeforholdet i tidlegare bank, sluttar BankIDen din å fungere. Derfor bør du skaffe deg ny BankID når du byter bank. Vi anbefaler å gjere dette tidleg i bankbyteprosessen. 

Viss du ikkje avsluttar kundeforholdet ditt treng du ikkje ny BankID. Det kan likevel vere lurt å setje opp ein BankID hos oss når du blir kunde. Då kan vi enklare hjelpe deg dersom det skulle oppstå nokre problem. 

Les meir om BankID

Så enkelt er det å flytta låna dine: 

1. Send inn lånesøknad

Dette må du gjere for å få med nødvendig dokumentasjon. Søknaden er heilt uforpliktande.

2. Snakk med rådgjevar

Du vil bli kontakta av ein rådgjevar som gir deg eit tilbod på å flytte bustadlånet ditt til oss.

3. Vi fiksar resten

Dersom du takkar ja til tilbodet, innfrir vi bustadlånet i den gamle banken din og opprettar ditt nye lån.

 

Du kan flytte heile eller delar av ein aksjesparekonto til oss i mobil- eller nettbanken.

Les meir om flytting av aksjesparekonto

Ja, du kan overføre forsikringar til oss. Dei fleste forsikringane kan du flytte sjølv ved å brukeforsikringskalkulatoren vår. Resten kan ein forsikringsrådgjevar hjelpe deg med. 


Nyttige tips til deg som skal byte bank

  • Betalingar som er lagt til forfall: Hugs at betalingar som er lagt til forfall hos den gamle banken må leggast inn på forfallsregisteret på nytt hos oss. 
  • Ver obs på bindingstid: Viss du har oppseiingsfristar eller bindingstid til nokon av kontoane dine bør du vente med å seie opp desse til bindingstida går ut for å unngå unødvendige gebyr. 
  • Ta vare på kontoutskrifter: Når du seier opp kundeforholdet ditt i gamal bank, mistar du ofte tilgang til historikk og kontoutskrifter. Derfor kan det vere lurt å lagre eller skrive ut kontoutskriftene.
  • Betal eventuelle papirfakturaer i overgangsfasen: Viss du får papirfaktura på rekningar du eigentleg har AvtaleGiro på, betaler du desse inntil AvtaleGiro-avtalane er på plass hos oss.

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }