Autopass bombrikke

Med bombrikke frå Fremtind Service får du rabatt på bompasseringar i heile Noreg.

Bli kunde med BankID hos Fremtind Service for å bestille bombrikke.

Par i bil, mann køyrer
Du får minst 20 % rabatt på bomveg og 10 % på ferje
Full oversikt over passeringar og kostnadar
Minst 60 % rabatt for elbilar

Tenesta blir levert av Fremtind Service som er Norges største AutoPASS-utsteder med 1.200 000 Autopass-kundar og er eit dotterselskap av Fremtind Forsikring AS. Fremtind Forsikring er eigd av SpareBank 1 Gruppen og DNB

Slik får du bombrikke

  1. Bli kunde hos Fremtind Service og bestill bombrikke. Du betaler berre eit depositum på 200 kr som du får tilbake når du avsluttar avtalen.
  2. Fest brikka i bilen som forklart i pakken du får i posten.
  3. Du er no klar til å køyre gjennom bompasseringar og får automatisk rabattane dine.

gjer endringar på avtalen din på Mi side

På Mi side hos Fremtind Service kan du enkelt oppretta og endra eksisterande avtaler. Her kan du òg:

  • opprette Autopass-avtale og sjå Autopass-avtalen din
  • sjå passeringane dine og kor mykje kvar passering kostar
  • sjå alle fakturaene dine
  • bestille ny eller flytte brikke over til ein ny bil
  • legge til eller fjerne bilar

Kor mykje kostar bilturen?

Med bompengekalkulatoren kan du enkelt sjekke kor mykje bilturen kostar før du køyrer.

Lurer du på noko?

Har du spørsmål om Autopass-avtalen din kan du ta kontakt med Fremtind Service.

Full oversikt i mobilbanken

Med tenesta Mine køyretøy i mobilbanken får du full oversikt over bilen din.

  • kjem snart! Sjå Autopass-avtalen din, kostnadar og passeringar inne i mobilbanken
  • Få oversikt over kostnadar knytt til køyretøya dine
  • Sjå alle lån og forsikringar på køyretøya dine
  • Sjå neste EU-kontroll og berekn CO2 utslepp

Spørsmål og svar

Du betaler berre eit depositum på 200 kr som du får tilbake når du avsluttar avtalen din i tillegg til bompasseringar.

Bombrikka fungerer i alle Autopass-bomstasjonar og på dei fleste ferjer i heile Noreg. I tillegg kan du bruke den på ei rekke bruer og ferjer i Norden.

Du vil få tilsendt ny bombrikke med eige feste og våtserviett som skal brukast til å montere Autopass-brikka.

  1. Fjerne eventuell gammal brikke og gammalt feste.
  2. Sjekk at frontruta ikkje er kald når du festar brikka.
  3. Vask området der bombrikka skal festast med våtservietten. Dette området er som oftast eit markerte felt bak spegelen. På lastebilar, bussar og andre tunge køyretøy skal brikka plasserast nedst i frontruta. Pass på at han ikkje blir skjult bak ein vindaugsviskar.
  4. Fjern dekkpapiret på den andre sida av borrelåsen, og fest brikka mot frontruta i 10 sekund.

Det er viktig å avslutte Autopass-avtalen med éin gong på Mi side. Autopass-avtalen er personleg. Viss du tar ut brikka, men ikkje seier opp avtalen, må du framleis betale for passeringene til den gamle bilen.

Du kan bestille feste til bombrikka på Mi side hos Fremtind Service.

Du kan enkelt endre avtalen på Mi side. Hugs at du sjølv er ansvarleg for å oppdatere opplysningar som køyretøy og postadresse.

Merk at avtalen og bombrikka er personleg, du kan derfor ikkje endre namn på avtalen. 

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }