SpareBank 1 Forvaltning - hvem er vi?

SpareBank 1 Forvaltning

Din føretrekte partnar for sparing og investering.

Kven er vi?

SpareBank 1 Forvaltning leverer produkt og tenester som effektiviserer og forenklar sparinga di. Samfunnsoppdraget vårt er å auke sparinga i Norge.

SpareBank 1 Forvaltning har konsesjon som verdipapirføretak og eig 100 prosent av aksjane i dotterselskapet ODIN Forvaltning.

Vi er eigde av Sparebank 1-bankane og LO med forbund.

Tenestene vi tilbyr

SpareBank 1 Forvaltning blei etablert i 2021 for å samle og ytterlegare styrke satsinga på spare- og investeringsområdet i SpareBank 1.

Kapitalforvaltning
Vi hjelper kundar med skreddarsydde forvaltningsløysingar og finansstrategi  tilpassa behovet til den enkelte kunde.

Verdipapirtenester
Vi bidrar med ei rekke tenester innanfor verdipapirmarknaden, mellom anna kontoførartenester og kontohald innanfor verdipapirmarknaden.

ODIN Forvaltning
Dotterselskapet ODIN Forvaltning er ein av Norges leiande fondsforvaltarar. Selskapet investerer langsiktig i berekraftige kvalitetsselskap. ODIN leverer eit breitt spekter av aksjefond, kombinasjonsfond og rentefond. Les meir om fonda her: Fondsoversikt ODIN

Porteføljeforvaltning

SpareBank 1 Forvaltning tilbyr individuell porteføljeforvaltning med fokus på kunnskap, resultat og gode kundeopplevingar.

Rapporteringsportalen vår

Du kan følge utviklinga på investeringane dine ved å logge inn på rapporteringsportalen Investrack.

Marknadsperspektiv

Her får du ei oppdatering frå porteføljeforvaltar om utviklinga i marknadane, porteføljane og aktuelle tema for deg som investor.

Vekes- og månadskommentarar

Her kan du lese våre vekes- og månadskommentarar, som gir deg analysar og marknadsinnsikt frå våre forvaltarar.

SpareBank 1 Fonda

SpareBank 1 Fonda består av våre eigne aksjefond, indeksfond og fondsløysinga Sparebank 1 Alt-i-eitt.

Fonda blir forvalta av vårt prisvinnande forvaltarteam, som jobbar tett saman og følger SpareBank 1 sin solide investeringsstrategi.

Årsrapportar

Årsrapportar I fjor tok vi store og viktige steg mot målet vårt om å auke sparinga i Norge. Her kan du laste ned og lese årsrapporten vår for 2023.

Berekraft i SpareBank 1 Forvaltning

Verda opplever store utfordringar knytt til berekraft. FNs berekraftsmål definerer retninga verda må ta. Bidraget vårt knytt til berekraft bygger på grunnfilosofien til SpareBank 1 der sparebankane er lokale, engasjerte og ansvarlege samfunnsaktørar.

SpareBank 1 som heilskap jobbar for å redusere sitt miljøfotavtrykk og støtte opp under berekraftig omstilling mellom anna gjennom produktutvikling, felles innkjøp og drifta av dotterselskapa.

Årets summer interns

Sommaren er her, og tradisjon tru tar vi imot flinke studentar til Summer internship i SpareBank 1 Forvaltning og ODIN.

Bli betre kjent med årets summer interns; Andrea, Elias, Viktor, Hedda, Hans Kristian og Nikolai – og les om kva dei skal jobbe med i sommar!

Karriere

Vi er eit nyetablert selskap, men med ressursane til Norges nest største finansgruppering i ryggen. Samfunnsoppdraget vårt er tydeleg: å auke sparinga i Norge.

For å få til det, ønsker vi til kvar tid å komme i kontakt med dyktige og ambisiøse menneske som tør å utfordre og tenke utanfor boksen.

Vil du bli ein del av vårt talentfulle og hyggelege arbeidsmiljø? 

HV-illustrasjon-mann-peker-rgb.png

Informasjon om rutinar og retningslinjer

Klagebehandling

  • For at vi i SpareBank 1 Forvaltning skal kunne behandle klaga di, må du sende inn klaga skriftleg.

    Du kan sende inn klaga di til e-postadressa:
    KundeklageSB1Forvaltning@SpareBank1.no

    eller ved å sende brev til:

    SpareBank 1 Forvaltning AS
    Postboks 778 Sentrum
    0106 OSLO

  • Så snart vi har fått klaga, får du ei skriftleg stadfesting med informasjon om forventa saksbehandlingstid. I tillegg får du informasjon om rettane dine til å få ei klage behandla i ei klagenemnd.

    Når vi behandlar klaga innhentar vi all relevant informasjon for å kunne gjere ein heilskapleg og grundig vurdering av den. I tillegg skal eventuelle interessekonfliktar identifiserast og bli avgrensa.

    Du vil få svar på klaga innan to veker. Klarar vi ikkje å overhalde forventa behandlingstid, får du informasjon om grunnen til dette og når du kan forvente å få svar.

    Når klaga di er ferdig behandla, får du skriftleg svar på om du har fått medhald eller avslag. Viss du ikkje er fornøgd med vedtaket, kan du ta saka vidare til Finansklagenemda.

  • Finansklagenemda er eit bransjebasert klageorgan som behandlar klagesaker mot bankar, forsikringsselskap, inkassoselskap, og andre finansselskap.

    Finansklagenemda
    Postboks 53, Skøyen
    0212 Oslo
    Tlf: 23 13 19 60

    Les meir på Finansklagenemda sine nettsider.

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }