Mottatt en melding hvor vi ber deg oppdatere kundeinformasjon?
Information in English
Oppdatering av kundeinformasjon
Hva skal du oppdatere?
Innlogging med BankID
Har du BankID kan du oppdatere kundeinformasjon ved å klikke på knappen under.
Har du ikke BankID?
1. Last ned skjema Oppdatering av kundeinformasjon (PDF)
2. Skriv ut og signer skjema.
3. Returner skjema digitalt eller via post.
Post:
SpareBank 1 Østlandet
v/ AML PM
Postboks 203
2302 Hamar
Norge
Noe du lurer på?
Norske myndigheter har bedt alle norske banker om å sørge for at kundeinformasjon og legitimasjon er oppdatert. Med oppdatert informasjon er du bedre beskyttet mot ID-tyveri, svindelforsøk og andre former for økonomisk kriminalitet.
Det er viktig at du svarer på alle spørsmålene slik at informasjonen vi har om deg er oppdatert og riktig. Dersom vi ser at det mangler svar fra deg, kan en konsekvens bli at mobilbank, nettbank, kort og konto sperres midlertidig inntil vi har registrert din besvarelse. Har du spørsmål? Kontakt Kundeservice på telefon 915 07040
Hvis du har mottatt en melding fra oss om å oppdatere din kundeinformasjon kan det være på grunn av at du har en inaktiv konto i banken. Ønsker du å avslutte ditt kundeforhold kan du avslutte ditt kundeforhold her.
Sammen forebygger vi hvitvasking
Norske myndigheter har bedt alle norske banker om å sørge for at kundeinformasjon og legitimasjon er oppdatert. Med oppdatert informasjon er du bedre beskyttet mot ID-tyveri, svindelforsøk og andre former for økonomisk kriminalitet.
Dette trenger du å vite om pengespill
I Norge er det strenge regler for hvem som har lov å tilby pengespill. Det innebærer blant annet at norske banker har plikt til å stanse transaksjoner av innsats og gevinst i pengespill som ikke har tillatelse i Norge. Hos Lotteri- og stiftelsestilsynet finner du viktig informasjon om pengespill i Norge.