A-meldinga gir meir oversikt og mindre rapportering 

Vi hentar informasjon rett frå a-meldinga. Du sparer tid og sikrar samtidig at dei tilsette får riktig pensjonssparing. 

Kva er a-meldinga?

A-meldinga er den månadlege rapporteringa frå bedrifta til styresmaktene om mellom anna inntekta til tilsette, arbeidsforhold og arbeidsgivaravgift. Alle som har tilsette eller utbetaler lønn, pensjon eller andre ytingar, må levere a-melding.

Vi kan hente informasjon om tilsette direkte frå a-meldinga. Det betyr at oppdateringar skjer automatisk og sparer bedrifta for unødig bruk av tid til rapportering. I tillegg sikrar dette at tilsette som skal vere med i pensjonsordninga, får riktig pensjonssparing. 

Kva må bedrifta gjere?

For å komme i gang, må du først sjekke at at SpareBank 1 Forsikring AS er gitt opp som pensjonsleverandør i lønnssystemet. Organisasjonsnummeret vårt er 915 651 321. 

Deretter loggar du inn i kundeportalen vår og svarer på 3 enkle spørsmål:

  1. Har bedrifta di pensjonsavtale hos ein annan leverandør i tillegg til SpareBank 1 Forsikring?
  2. Kva lønnsarter skal vere pensjonsgjevande?
  3. Kven er kontaktperson i bedrifta? 

 

Før bedrifta kan ta i bruk automatisk oppdatering via a-meldinga, må pensjonsavtalen vere oppdatert i kundeportalen.