Så lenge du har ein terminal og avtale med BankAxept, treng du ikkje å gjere noko. Tæpping med Vipps fungerer automatisk når det lanseres. Dei fleste terminalar i Norge har avtale med BankAxept.
Ja, det funkar i så godt som alle butikkar i Norge. Kortterminalen må ta imot BankAxept-kort, noko dei aller fleste kortterminalar gjer.
Kundane dine kan ikkje tæppe med Vipps endå viss du har ein terminal som kun aksepterer Visa (gjeld for eksempel Zettle- og SumUp-kortterminalar).
I god tid før sommarferien 2025, kan du også tæppe med Vipps via Visa og MasterCard, som betyr at du kan vippse i heile verda.
Når kunden tæppar med Vipps vil det frå starten av kun gå gjennom som BankAxept-transaksjonar. Med andre mobile lommebøker, som Apple og Google Pay, kan det også gå gjennom som Visa eller MasterCard-transaksjonar. Korttransaksjonar med BankAxept er oftast dei billigaste for bedrifta.
Ja, det går fint.
Ja, det går fint.
Lurer du på kva kundane må gjere for å kome i gong? Eller kva med deg sjølv når du skal betale med bedriftskortet?
Det kostar det same som ei vanleg kortbetaling via BankAxept. Det er ingen forskjell på om kunden set inn kortet, tæppar kortet eller tæppar med mobilen.
For kunden kostar det sjølvsagt ingenting.
Niks! Det er uansett ein BankAxept-transaksjon. Kunden har berre valt å tæppe med Vipps i staden for å setje inn, eller tæppe med kortet.
Oppgjer og retur
Det er det same som for andre BankAxept-transaksjonar. Viss du avstemmer bankterminalen kvar dag, utbetalast oppgjeret for BankAxept-transaksjonane dagleg på alle virkedagar.
Viss det for eksempel er ein heilagdag, godskrivast konto seinast første virkedag etter at transaksjonane er sendt inn for oppgjer.
Det gjer du på same måte som for andre BankAxept-transaksjonar.
Det kan du ikkje, sidan det eigentleg er ein vanleg BankAxept-transaksjon. Vipps er berre lommeboka som held kortet for kunden. Betalinga vil difor vise som ein BankAxept-transaksjon i oppgjeret.
Viss noko feiler
Du treng ein terminal som tek imot NFC-betalingar og ein avtale med BankAxept. Viss dette er på plass og det framleis ikkje fungerer, ta kontakt med terminalleverandøren din, så dei kan undersøke.
Ein kan førebels ikkje tæppe med Vipps i Zettle- eller SumUp-terminalar, sidan desse ikkje har avtale med BankAxept.
Nei, tæpping med Vipps er avhengig av ein fungerande terminal. Men viss du har eit Vippsnummer i bakhand, kan du fint bruke det!
Jepp! Dei kan framleis tæppe med Vipps sjølv om Vipps skulle vere nede. Dei kan til og med tæppe utan dekning på mobilen.
Viss kundane har skrudd på lynrask tæpping, kan dei tæppe ved å dobbelttrykke på sideknappen. Om det ikkje går an å logge inn i Vipps-appen, finn dei likevel ein tæppe-knapp dei kan trykke på når dei opnar appen.
Vis fram at kundane kan tæppe med Vipps
Det er nok mange som vil betale med mobilen og då er det fint å vise at dei faktisk kan det hos deg.
Bestill ein gratis pakke med 2 plakatar, 4 runde klistremerker, 4 snakkeboble-klistremerker, 4 vippetasser
Slik gjer du det: Send SMS med kodeord VIPPS TÆPP og navn + postadresse/postboks til 27400.
*Hugs å skrive postadresse (f.eks. postboks), ikkje besøksadresse.* Vil du ha fleire gratis pakkar med merking, sender du berre ein ny SMS.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}