Kundeservice

Rådgiver på kundesenter

Hva kan vi hjelpe deg med?

Spør din digitale assistent! Hvis du ikke får svaret du trenger, kobler vi deg videre til en rådgiver.

Sperre bankkort

Har du mistet kortet eller tror andre kan ha fått tak i koden?

Hjelp med BankID

Feiler innlogging eller trenger du nytt passord? Vi hjelper deg gjerne.

Hjelp med BankID-appen

Lurer du på noe rundt BankID-appen? Her finner du ofte stilte spørsmål om den nye appen.

Bestill produkter og tjenester

Her kan du bestille det du trenger av bankting.

Dame med mobil og hun. Illustrasjon.

Skal du i banken?

Da kan det være lurt å avtale møte på forhånd.

Norske myndigheter har bedt alle banker om å ha oppdatert kundeinformasjon. Her kan du oppdatere din informasjon.

Her kan du sende inn dokumentasjon som krever en sikker kanal dersom du ikke har mulighet til å sende via nettbank eller mobilbank (Dette valget kan ikke brukes til oppdatering av legitimasjon).

 Har du en avtale med en rådgiver om å bli kunde på et kontor, kan du enkelt opprette kundeforhold med BankID her før du går innom kontoret.

Klage

Det er viktig at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Hvis noe ikke er som det skal, setter vi pris på at du forteller det til oss. 

Slik går du frem for å klage 
 

Som ansvarlig samfunnsaktør skal også andre parter enn kunder kunne varsle om kritikkverdige forhold vedrørende bankens virksomhet.

Eksterne varsler