
Hva kan vi hjelpe deg med?
Spør din digitale assistent! Hvis du ikke får svaret du trenger, kobler vi deg videre til en rådgiver.
Har du mistet kortet eller tror andre kan ha fått tak i koden?
Feiler innlogging eller trenger du nytt passord? Vi hjelper deg gjerne.
Lurer du på noe rundt BankID-appen? Her finner du ofte stilte spørsmål om den nye appen.
Bestill produkter og tjenester
Her kan du bestille det du trenger av bankting.
Skal du i banken?
Da kan det være lurt å avtale møte på forhånd.
Norske myndigheter har bedt alle banker om å ha oppdatert kundeinformasjon. Her kan du oppdatere din informasjon.
Her kan du sende inn dokumentasjon som krever en sikker kanal dersom du ikke har mulighet til å sende via nettbank eller mobilbank (Dette valget kan ikke brukes til oppdatering av legitimasjon).
Har du en avtale med en rådgiver om å bli kunde på et kontor, kan du enkelt opprette kundeforhold med BankID her før du går innom kontoret.