Til deg som har fått melding om å oppgradere SIM-kort og fornye BankID på mobil. Logg inn i nett-eller mobilbanken. Følg deretter instruksjonene på mobilen.
Telenor oppgraderer BankID på mobil
Ofte stilte spørsmål
Oppgraderingen feiler
Bestill BankID med engangskode og passord. Opplever du fortsatt problemer, ring kundeservice så hjelper vi deg.
Hva skjer hvis jeg ikke oppgraderer/ bestiller ny BankID?
Dersom du ikke fornyer innen 14 dager, vil BankID på mobil slutte å virke og du må bestille ny.
Hvilke mobiloperatører gjelder oppdateringen for?
Oppgraderingen gjelder alle teleoperatører knyttet til Telenor:
- Talkmore
- Dipper
- Phonect
- GE (Gudbrandsdals Energi) Mobil
- Gator
- ATEA Mobil
- Fjordkraft Mobil
- Oyatel
- Saga Mobil
- Happybytes
- Sponz
- Telipol/Hudya
- Pepcall
- Primafon