Banken med kundeutbytte
Hei! Så hyggelig at du ønsker et møte med oss
Du kan enkelt avtale et møte med en av våre lokale rådgivere, enten du allerede er kunde eller vurderer å bli det.
Vi ser frem til å snakke med deg!
Har du ikke BankID? Da kan du avtale et møte med oss her

Ting du kanskje lurer på
Hos oss kan du få personlig rådgivning om
- bolig og lån
- sparing, fond og pensjon
- skadeforsikring
- personforsikring
Husk at du finner ofte stilte spørsmål og svar på våre kundeservice-sider.
Kundeservice
Våre kunderådgivere er her for å hjelpe deg med daglige banktjenester og kundeservice. De kan blant annet hjelpe deg med BankID, mobilbank og nettbank, betaling, kort, konto, fullmakt og mer.
Trenger du raskt svar på spørsmål, kan du spørre din digitale assistent. Hvis du ikke får svaret du trenger, kobler vi deg videre til en kunderådgiver. Du finner din digitale assistent på kundeservice-sidene. Der finner du også ofte stilte spørsmål og svar på det mange lurer på.
Er du usikker på hvem du bør snakke med, er kundeservice et fint sted å begynne.
Rådgivning
Våre rådgivere har en mer spesialisert rolle og gir personlig økonomisk rådgivning tilpasset din livssituasjon. Trenger du personlig råd om lån, sparing, pensjon og forsikring, kan du avtale et møte med en rådgiver.
Du kan selv velge om du ønsker å møte rådgiveren fysisk i bankens lokaler, i et digitalt møte, eller på telefon. Velg det som passer deg best!
Du kan enkelt avtale et møte ved å bruke din BankID til å identifisere deg, enten du allerede er kunde, eller vurderer å bli det. Deretter velger du temaet for møtet, og skriver litt om hva du ønsker hjelp med. Trykk på Avtal møte på toppen av siden for å komme i gang.
Har du ikke BankID, kan du avtale et møte ved å fylle inn dette skjemaet.
Ofte stilte spørsmål og svar
Få hjelp til BankID, nett- og mobilbank, betaling, kort og mer. Praktiske spørsmål og svar finner du på kundeservice-sidene.
Gjør det selv i mobilbanken
Mobilbanken er lett å bruke og du kan gjøre mange vanlige bankting på egen hånd, kjapt og effektivt!
Utsatt for svindel?
Er du utsatt for svindel må du ta kontakt med oss på telefon umiddelbart, så hjelper vi deg.