Det er viktig at du har oppdatert opplysningene i Brønnøysund før du fyller inn skjema.
(Lag og forening, Sameie, Aksjeselskap, Enkeltpersonforetak, DA).
Norske myndigheter har bedt alle banker om å ha oppdatert kundeinformasjon. Her kan du oppdatere din informasjon.
(Skal du være administrator i nettbank bedrift, ha kort på konto eller ha tilgang på andre produkter der det er behov for legitimering som privatperson)
Her kan du laste opp dokumenter eller sende melding til banken.
Har du fått melding fra oss om å samtykke til at vi innhenter informasjon fra Skatteetaten?
Gjelder reklamasjonssaken et bedriftskort vennligst bruk skjemaet over.
Gjelder det reklamasjon på bedriftskort for ditt enkeltpersonforetak?
Du finner bedriftskortet i din personlige nettbank/mobilbank og sender inn reklamasjonssaken der.
Mange lurer på
Godkjente innenlandsbetalinger overføres mandag til fredag klokken 00.05, 08.45, 10.00, 11.30, 14.00 og 15.00*.
Betalinger som er godkjent i helgen, overføres natt til mandag klokken 00.05.
Betalinger som er godkjent før klokken 14.00 er disponibel på mottakers konto samme dag, uavhengig av bank. Overføringer mellom egne kontoer i egen bank gjøres med det samme.
Utenlandsbetalinger må godkjennes før klokken 14.00 for å bli behandlet samme dag.
* Ikke garantert oppgjør kl. 15.
Hvilken innloggingsmetode bruker du?
Jeg bruker kodebrikke
Problem: Hvis du taster inn feil kode for mange ganger, blir kodebrikken sperret.
Løsning: Ring oss på [00000] så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikken viser ingen tall på skjermen, eller den viser en dato.
Løsning: Bestill ny kodebrikke
NB: Det kan ta flere dager før du mottar ny kodebrikke. Hvis du laster ned BankID-appen får du tilgang med en gang.
Får du feilmelding?
Hvis du får en feilmelding som starter med BID (BID er en forkortelse for BankID), så har disse feilmeldingene med BankID å gjøre. Se hva feilmeldingene betyr og hva som kan være løsningen.
Oppdater nettleseren din
Dette er nettlesere vi anbefaler for at nettbanken skal fungere optimalt. Vi anbefaler å bruke siste versjon:
Tips! Hvis du får problemer i én nettleser, kan det fungere å prøve en annen.
For innsyn i beholdningen benytter du VPS-investortjeneste. Som bedriftskunde finner du innlogging til VPS Investortjenesten på innloggingssiden for nettbank bedrift. Nederst til høyre ligger boksen "Andre tjenester". Velg "Logg inn til VPS Investortjenesten".