Kundeservice bedrift


Rådgiver på kundesenter

Hva kan vi hjelpe deg med?

Sjekk først om chatboten har svaret. Hvis den ikke kan hjelpe deg, kobler vi deg raskt videre til en rådgiver.
 


Bestill produkter og tjenester

Se oversikt over alt du kan bestille på nett.

Endre brukere i nettbanken

Endre bruker, kasserer eller administrator.

Oppdater kundeinformasjon

Oppdater info om deg og bedriften.

Signere dokumenter

Signer avtaler og dokumenter fra oss.

Dame skjønner noe.

Aktuelle spørsmål


Det er viktig at du har oppdatert opplysningene i Brønnøysund før du fyller inn skjema.

(Lag og forening, Sameie, Aksjeselskap, Enkeltpersonforetak, DA).

Norske myndigheter har bedt alle banker om å ha oppdatert kundeinformasjon. Her kan du oppdatere din informasjon.

(Skal du være administrator i nettbank bedrift, ha kort på konto eller ha tilgang på andre produkter der det er behov for legitimering som privatperson)

Her kan du laste opp dokumenter eller sende melding til banken.

Har du fått melding fra oss om å samtykke til at vi innhenter informasjon fra Skatteetaten?

Gjelder reklamasjonssaken et bedriftskort vennligst bruk skjemaet over. 

Gjelder det reklamasjon på bedriftskort for ditt enkeltpersonforetak? 
Du finner bedriftskortet i din personlige nettbank/mobilbank og sender inn reklamasjonssaken der. 

Trenger du noen å sparre med?
Våre lokale rådgivere hjelper deg gjerne.