Jeg kommer ikke inn i nettbanken

Hvilken innloggingsmetode bruker du?

Jeg bruker kodebrikke

Problem: Hvis du taster inn feil kode for mange ganger, blir kodebrikken sperret.
Løsning: Ring oss på [00000] så hjelper vi deg.

Problem: Kodebrikken viser ingen tall på skjermen, eller den viser en dato.
Løsning: Bestill ny kodebrikke

NB: Det kan ta flere dager før du mottar ny kodebrikke. Hvis du laster ned BankID-appen får du tilgang med en gang.

Får du feilmelding?

Hvis du får en feilmelding som starter med BID (BID er en forkortelse for BankID), så har disse feilmeldingene med BankID å gjøre. Se hva feilmeldingene betyr og hva som kan være løsningen.

Oppdater nettleseren din

Dette er nettlesere vi anbefaler for at nettbanken skal fungere optimalt. Vi anbefaler å bruke siste versjon:

Tips! Hvis du får problemer i én nettleser, kan det fungere å prøve en annen.