Kundeservice

Hva kan vi hjelpe deg med?

Spør din digitale assistent! Hvis du ikke får svaret du trenger, kobler vi deg videre til en rådgiver.

Sperre bankkort

Har du mistet kortet eller tror andre kan ha fått tak i koden?

Hjelp med BankID

Feiler innlogging eller trenger du nytt passord? Vi hjelper deg gjerne.

Hjelp med BankID-appen

Lurer du på noe rundt BankID-appen? Her finner du ofte stilte spørsmål om den nye appen.

Bestill produkter og tjenester

Her kan du bestille det du trenger av bankting.

Dame med mobil og hun. Illustrasjon.

Skal du i banken?

Da kan det være lurt å avtale møte på forhånd.

Skal du ringe oss?

I perioder er det mange som vil snakke med oss, spesielt mellom klokken 10-14. Ringer du før klokken 10 eller etter klokken 14, får du forhåpentligvis raskere svar.

sbh-kundesenter-responstid-illustrasjon

Klage

Det er viktig at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Hvis noe ikke er som det skal, setter vi pris på at du forteller det til oss. 
Slik går du frem for å klage

 

Varsling

SpareBank 1 Helgeland skal kjennetegnes av høy etisk standard, god eierstyring og selskapsledelse. Som ansvarlig samfunnsaktør skal også andre parter enn ansatte kunne varsle om kritikkverdige forhold vedrørende konsernets virksomhet.
Eksterne varsler