Are you over the age of 18 and do not have BankID? In order to become a customer, you need to follow the steps below. We will contact you when the documents are ready to be signed.
The service has a fee of NOK 500. This will be charged when your customer relationship has been established.
We will now register the information you have filled out in the electronic form. You will be notified when the agreement documents are ready for signing at the bank. Remember to bring valid identification.
Please visit one of the following bank offices, and bring one or more of the listed documents. They will be notarized and archived for identification purposes:
Current passport, or documents of equal standing such as a Norwegian travel document or Immigrants passport.
Other official form of identification such as Norwegian Driver’s license or ID-card from an EU-country.
Please also bring one or more of the following documents:
The account will be opened within a week after you have signed the agreements at the bank. Depending on what you have chosen in the order form, your bank card will either be sent by mail or you can pick it up at the bank office.
Bli kunde uten BankID
Er du over 18 år kan du bli kunde hos oss selv om du ikke har BankID. Følg punktene nedenfor.
Du vil få en bekreftelse på at bestillingen er mottatt etter 1-3 dager. Vi kontakter deg når avtalen er klar for signering.
Det koster 500 kroner å bli kunde når du ikke har BankID fra før. Dette beløpet vil bli belastet kontoen din når kundeforholdet er opprettet.
Vi vil nå registrere informasjonen som du har fylt ut i det elektroniske skjemaet. Du vil få beskjed når avtaledokumentene er klare for signering i banken. Husk å ta med gyldig legitimasjon.
Kontoen vil bli åpnet innen en uke etter at du har signert avtalene i banken. Avhengig av hva du har valgt i bestillingsskjemaet vil bankkortet ditt enten komme i posten eller du så kan du hente det på bankkontoret.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort."
}