Kortet kommer innen 6-8 dager etter at avtalen er signert.
Flere fordeler med bedriftskort
Har du flere ansatte som handler for bedriften, kan du ha flere kort til samme konto.
Du kan også styre hvor mye penger som skal være tilgjengelig ved å knytte hvert kort til en egen konto.
Er du privatkunde i en SpareBank 1-bank, får du samme kode på bedriftskortet ditt.
Sperre kort
Har du bankkort hos oss kan du sperre kortet i nettbank bedrift. Logg inn i nettbank bedrift, gå til Min oversikt, Kort, velg det kortet det gjelder og klikk Sperre kort.
Har du ikke nettbank bedrift, men er privatkunde i tillegg og har mobilbank eller nettbank privat, kan du lese mer om hvordan du sperrer kortet her. Eller ta kontakt med oss på telefon 91507303.
Kredittkort for bedrift er en tjeneste vi har via Eurocard. Kortet kan du sperre i Eurocard-appen, eller ringe 21 01 50 40.
Ta ut og sett inn penger i butikker i hele Norge
I alle Meny- og Kiwi-butikker, de fleste Spar-butikkene og enkelte Joker-butikker kan du både ta ut og sette inn penger med bankkortet.
Det er lurt å følge noen forholdsregler når du handler med kort i butikk eller på nett. Her får du noen råd for å minske risikoen for at kortet ditt blir misbrukt.
Har du bankkort for bedrift sperrer du kortet i nettbank bedrift. Logg inn i nettbanken, gå til Min oversikt, Kort, velg det kortet det gjelder og klikk Sperre kort.
Når du mottar et nytt bankkort må kortet aktiveres. Det kan du gjøre enten ved å bruke det i en betalingsterminal, eller ved å aktivere det i nettbank bedrift under Kort. Det er korteier eller administrator som kan aktivere kortet i nettbank bedrift.
Er du korteier og privatkunde i banken kan du også aktivere kortet i din private nettbank under fanen Kort.
Regionsperre setter du ved å logge inn i nettbank bedrift. I menyen går du til Kort, velg det kortet det gjelder, og trykk på Regionsperre. Her kan du velge hvilke områder som skal sperres, og hvilke som skal være åpne.
Har du mistet eller ødelagt bedriftskortet, kan du erstatte det. Logg inn i nettbank bedrift, gå til Kort i menyen og velg det kortet det gjelder. Trykk på Rebestill eller Erstatt kort for å få tilsendt et nytt bedriftskort.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort."
}