Kundeundersøkelsene fra EPSI og Aalund:
De mest fornøyde pensjonskundene
Både EPSI sin kundeundersøkelse og Aalunds Bedriftspensjonsbarometer viser det samme: SpareBank 1 sine pensjonskunder er de mest fornøyde.
Både EPSI sin kundeundersøkelse og Aalunds Bedriftspensjonsbarometer viser det samme: SpareBank 1 sine pensjonskunder er de mest fornøyde.
For sjette året på rad viser Aalund Bedriftspensjonsbarometer at vi ligger på toppen av kundetilfredshet. EPSI-undersøkelsen viser at også ansatte med tjenestepensjon gjennom arbeidsgiver i privat sektor, gir oss høyest score.
Aalund Bedriftspensjonsbarometer sin årlige undersøkelse kartlegger om tjenestepensjonskundene i Norge er fornøyde eller ikke. Undersøkelsen måler følgende parametre:
Tilfredshet – er kundene tilfredse?
Image – hvordan man blir oppfattet av kundene?
Lojalitet – fremtidig adferd hos kundene. Blir de eller vil de skifte pensjonsleverandør?
Aalund analyserer hvilke parametre som er viktigst for samlet tilfredshet. – Det at vi igjen scorer aller best der det er viktigst å være best: evne til å sette seg inn i bedriftens situasjon, rådgivning av beslutningstaker, generell service overfor beslutningstaker og oppfølging av forespørsler, viser slagkraften vi har når vi alle drar i samme retning i SpareBank 1 Alliansen, sier en stolt Wenche Seljeseth, adm. dir. i SpareBank 1 Forsikring.
I følge kundene i EPSI-undersøkelsen fremstår SpareBank 1 som enkle å ha med å gjøre, og får positive tilbakemeldinger på sine digitale løsninger. I tillegg har SpareBank 1 et relativt godt omdømme blant kundene, og bedømmes også bedre enn sine hovedkonkurrenter på det å ta samfunnsansvar.
For at nettsidene skal fungere, må vi bruke tekniske informasjonskapsler. Denne kan derfor ikke slås av
Kryss av hvis du vil slippe å gjøre de samme valgene hver gang du er på nettsidene våre. Funksjonelle informasjonskapsler lagrer opplysninger om din bruk av nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort, slik at du kan få funksjonalitet tilpasset deg
Kryss av hvis du vil at nettsidene våre skal bli bedre og enklere å bruke. Informasjonskapslene lagrer statistikk, og brukes for å analysere hva du gjør på nettsidene. Denne informasjonen hjelper oss til å forstå hvordan nettsidene blir brukt, noe som gjør at vi kan forbedre oss
Kryss av hvis du vil ha innhold som er tilpasset deg. Informasjonskapslene samler informasjon om ditt bruksmønster og dine interesser. Dette gjør at vi kan gi deg mer relevant og tilpasset markedsføring, også gjennom våre samarbeidspartnere, på for eksempel nettsider, annonser og i sosiale medier