Best på kundeservice

Ingen kjenner oss bedre enn kundene våre! Det er derfor skikkelig stas når dere peker på oss som landets beste på kundeservice.

Tusen takk for tilbakemeldingene dine. Vi lover å gjøre alt for å fortsatt levere super service til folk og bedrifter i hele Nord-Norge.

Glad dame øverst på pallen
Beste kundeservice i bank
Beste kundeservice på tvers av bransjer
Best på helhetlig kundeservice
Haugland_Blomkvist_Lundsett_sparebank1forsikring

Digitale løsninger og menneskelig samhandling

Under kundeservicedagen fikk vi prisen for beste kundeservice i bank og kundeservice på tvers av alle bransje. I år var det også en flunkende ny pris å konkurrere om: Best på helhetlig kundeservice som strekker seg over alle bransjer – ikke bare finansbransjen.

– Denne prisen er en honnør til alle ansatte i hele konsernet. Det handler både om gode digitale løsninger og menneskelig interaksjon! Den viser at vi er helt fremst i skoene både på teknologi, mobil- og nettbankløsninger og kundeservice både digitalt og personlig, forteller Daniel Nygård, leder for kundesenteret i SpareBank 1 Nord-Norge.

Vinner av tre kåringer

Prisene best på helhetlig kundeservice og beste kundeservice strekker seg over alle bransjer – ikke bare finansbransjen. I tillegg vant vi prisen for beste kundeservice i bank. Dette er vi skikkelig stolte over!

Les mer om hvordan banken jobber for å bli best på kundeservice

best-kundeservice-bank-snn.jpg
best-helhetlig-kundeservice-snn.jpg
best-pa-kundeservice.JPG

Så enkelt er det å bytte bank

Bytte bank til oss? Det er faktisk enklere enn du tror. Hos oss får du en bank som er der – for de små og store tingene i livet.

familie-i-sofa-med-mac.jpg
KSIndeks
  • Norsk Kundeserviceindeks - KSIndeks - måler bedriftenes egne kunders tilfredshet med kundeservicen
  • Måler preferanser og benyttede kanaler, ventetid, serviceinnstilling, kompetanse, løsningsgrad og mye mer
  • 40.000 respondenter
  • Startet i 2010

For mer informasjon, se ksindeks.no