1. Gå til Utgift i venstremenyen og velg Leverandør.
2. Klikk på Ny leverandør.
1. Gå til Utgift i venstremenyen og velg Leverandør.
2. Klikk på Ny leverandør.
3. Du kan nå gjøre et søk mot 1880 og Brønnøysundregistrene for å finne opplysninger om selskapet. Eventuelt kan du legge inn opplysningene manuelt. Klikk på Lagre. Da kommer du til en oversikt hvor du kan legge inn flere opplysninger om leverandøren.
4. I fanelinjen har du fire valg. I fanen Detaljer fyller du ut betingelser. I fanene Åpne poster og Regninger vil det fortløpende legges inn åpne poster og faktura som føres mot leverandøren. I fanen Dokumenter kan du til enhver tid laste opp ønskede dokumenter som er tilknyttet leverandøren.
5. Registrer informasjon om bankkonto ved å klikke på feltet Bankkonto. Du får opp et nytt vindu hvor du kan søke etter kontonummer, eller sette hake ved Manuelt for å legge inn opplysningene selv.
6. Under Betingelser kan du overstyre standardinnstillingene som er registrert på leverandøren.
7. Du kan knytte leverandøren til et prosjekt, en avdeling eller egendefinerte dimensjoner. GLN-nummer og Peppoladresse-feltene i EHF-bildet er kun relevante for utenlandske leverandører. Systemet vil automatisk oppdage hvilke norske kunder som kan motta EHF dersom EHF-mottak er aktivert via markedsplassen i systemet.
For at nettsidene skal fungere, må vi bruke tekniske informasjonskapsler. Denne kan derfor ikke slås av
Kryss av hvis du vil slippe å gjøre de samme valgene hver gang du er på nettsidene våre. Funksjonelle informasjonskapsler lagrer opplysninger om din bruk av nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort, slik at du kan få funksjonalitet tilpasset deg
Kryss av hvis du vil at nettsidene våre skal bli bedre og enklere å bruke. Informasjonskapslene lagrer statistikk, og brukes for å analysere hva du gjør på nettsidene. Denne informasjonen hjelper oss til å forstå hvordan nettsidene blir brukt, noe som gjør at vi kan forbedre oss
Kryss av hvis du vil ha innhold som er tilpasset deg. Informasjonskapslene samler informasjon om ditt bruksmønster og dine interesser. Dette gjør at vi kan gi deg mer relevant og tilpasset markedsføring, også gjennom våre samarbeidspartnere, på for eksempel nettsider, annonser og i sosiale medier