1. Velg Utgift og Innboks.
2. Trykk på Valg på den aktuelle fakturaen du ønsker å registrere, og velg Registrer regning.
1. Velg Utgift og Innboks.
2. Trykk på Valg på den aktuelle fakturaen du ønsker å registrere, og velg Registrer regning.
3. Fyll inn betalingsinformasjonen.
4. Under Regnskap legger du inn kostnadskonto og fyller inn beløp, samt mva. hvis selskapet er mva-pliktig. Hvis du skal splitte fakturaen på flere kostnadskontoer velger du Legg til konteringslinje.
5. Velg Lagre og Bokfør og betal
6. Boksen som kommer opp nå har valg som er avhengig av om du har aktivert Regnskapsgodkjente betalinger eller Ettergodkjenning i nettbank.
Regnskapsgodkjente betalinger: Velg Betal og godkjenn med BankID.
Ettergodkjenning i nettbank: Gå til Bank og Betalingsliste for å lage en betalingsliste. Merk det som skal sendes til banken og trykk på den grønne knappen merket Send alle til betaling. Da vil disse dukke opp i nettbanken under Til godkjenning og må godkjennes der.
For at nettsidene skal fungere, må vi bruke tekniske informasjonskapsler. Denne kan derfor ikke slås av
Kryss av hvis du vil slippe å gjøre de samme valgene hver gang du er på nettsidene våre. Funksjonelle informasjonskapsler lagrer opplysninger om din bruk av nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort, slik at du kan få funksjonalitet tilpasset deg
Kryss av hvis du vil at nettsidene våre skal bli bedre og enklere å bruke. Informasjonskapslene lagrer statistikk, og brukes for å analysere hva du gjør på nettsidene. Denne informasjonen hjelper oss til å forstå hvordan nettsidene blir brukt, noe som gjør at vi kan forbedre oss
Kryss av hvis du vil ha innhold som er tilpasset deg. Informasjonskapslene samler informasjon om ditt bruksmønster og dine interesser. Dette gjør at vi kan gi deg mer relevant og tilpasset markedsføring, også gjennom våre samarbeidspartnere, på for eksempel nettsider, annonser og i sosiale medier