Det er for tiden to ukers behandlingstid for opprettelse av kundeforhold med D-nummer. Du trenger ikke foreta deg noe etter at du har sendt inn skjemaet - vi vil kontakte deg når det er klart for at du kan komme innom for å signere avtalene dine.
Du vil bli kontaktet på SMS når det er tid for å komme innom bankkontoret for å signere avtaledokumentene. Husk å ta med pass og arbeidskontrakt når du kommer innom oss.
Vurder dette først
Er du sesongarbeider (skal være her i 9 måneder eller mindre) anbefaler vi på det sterkeste at du vurderer å bruke en konto og kort fra en bank i ditt hjemland. De fleste arbeidsgivere kan betale ut lønn til utenlandske kontoer. I de fleste tilfeller vil det være billigere og enklere for deg.
Hva lurer andre på?
De fleste arbeidsgivere kan utbetale lønn til din konto i hjemlandet. I de fleste tilfeller vil det være enklere og billigere. Kontakt din bank for å finne ut av hvilke priser og vilkår som gjelder for bruk i Norge.
Hvis du ikke har den norske elektroniske ID'en BankID (krever norsk pass) fyller du ut dette bestillingsskjemaet. Vi tar kontakt med deg når avtalen er klar for å signeres. Du trenger ikke foreta deg noe i mellomtiden. På grunn av stor pågang kan det ta opp til fire uker å opprette konto.
Kontoen vil være tilgjengelig i maksimalt ni måneder før den avsluttes. Hvis du endrer planer og blir i Norge lenger enn dette, må du gi oss beskjed så vi kan gi deg en annen type kort og konto. Se vår prisliste for gebyr på sesongarbeiderkonto.
Før du flytter må du overføre saldoen på konto til en konto i ditt hjemland. Dette gjør du selv i nett- eller mobilbank. Når pengene er overført tar du kontakt med oss, så avslutter vi kundeforholdet for deg.
Avtaledokumentene er på norsk eller engelsk. Du må være i stand til å forstå vilkårene i avtaleteksten for å bli kunde. Vi åpner bare sesongarbeiderkonto for ansatte i bedrifter som er kunde hos oss i SpareBank 1 Hallingdal Valdres.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort."
}