Privat

Privat

Til deg som bruker mobilbanken på iPhone eller iPad

Nye EU-krav har medført at vi har måttet gjøre en endring i mobilbank-appen som innebærer at du må aktivere den på nytt. Du vil få en melding i mobilbanken der du blir bedt om å logge inn. Du identifiserer deg med BankID, og så er du i gang igjen. 

Ellers er mobilbanken akkurat som før!


Norges beste mobilbank!

I mobilbanken kan du tilpasse oversikten, sparingen, varslingene og mye mer – akkurat sånn du vil.

Utforsk mobilbanken i dag

Skal du i banken eller bestille et møte?

Se kontorenes åpningstider og avtal møte med oss.

 

Oppdater kundeinformasjon

Har du mottatt melding om at du må legitimere deg eller sende inn kundeerklæringsskjema?

Vi håper på forståelse for viktigheten av riktig informasjon.

Slik gjør du det



Fått melding om å oppdatere kundeinformasjon?

I disse dager sender vi ut melding der vi ber om oppdatert kundeinformasjon.

Utsendelsene kommer som brev og i nettbanken. Det blir også sendt ut varsler på e-post og SMS. 

Les mer

Har du BankID fra annen bank?

Har du mottatt brev og har BankID fra annen bank oppfordrer vi deg til å søke opp «oppdatering av kundeinformasjon» eller fylle ut skjemaet under.

Fyll ut skjema


LO-medlemmer får ekstra gode betingelser på boliglån 

Fordelsprogrammet LOfavør gir deg ekstra gode betingelser på blant annet lån, forsikring og eiendomsmegling.



Skal du ringe oss?

Vi opplever at det er mange som vil snakke med oss mellom klokken 10-18. Ringer du før klokken 10 eller etter klokken 18, får du kanskje raskere svar. Husk at vi er tilgjengelig for deg hele året mandag til fredag fra 07:00 til 22:00 og 10:00 til 18:00 i helgene.



Sammenlign priser

Du kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene", "DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis mer informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort." }