Hva kan vi hjelpe deg med?
Spør din digitale assistent! Hvis du ikke får svaret du trenger, kobler vi deg videre til en rådgiver.
Har du mistet kortet eller tror andre kan ha fått tak i koden?
Feiler innlogging eller trenger du nytt passord? Vi hjelper deg gjerne.
Lurer du på noe rundt BankID-appen? Her finner du ofte stilte spørsmål om den nye appen.
Bestill produkter og tjenester
Her kan du bestille det du trenger av bankting.
Skal du i banken?
Da kan det være lurt å avtale møte på forhånd.
Hei, trenger du hjelp?
Chat med oss og få raskt svar! Hvis ikke chatroboten kan svare, vil en rådgiver hjelpe deg videre.
Chat er også tilgjengelig i mobilbanken.
Skal du ringe oss?
Vi opplever at det er mange som vil snakke med oss mellom klokken 10-18. Ringer du før klokken 10 eller etter klokken 18, får du kanskje raskere svar. Husk at vi er tilgjengelig for deg alle dager fra 07-22.
